Site injections.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jezus zeg volgens mij leiden jullie allemaal aan het ouderdoms syndroom jullie beginnen nu al stijf te worden met ik kan me eigen rug niet meer goed afdrogen krijg me t-shirt niet meer uit kan moeilijk jeuken op mijn rug

ik denk dat ik maar vast aandelen in de rolator en rolstoel brance ga kopen

Who's the Chef

Comment

Nou wij belgen zijn nu eenmaal niet echt een helder en normaal volkje haha..
      Ik vind de bil nog altijd het meest voor de hand liggende..
      Zelf ga ik tegen de muur leunen waardoor ik dan men been ontspannen kan laten hangen en dan *Prrrrrrrrrik!!!*
      Andere plaatsen lijken me persoonlijk wel wat riskanter denk ik..
      **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Dec. 14 2004,08:28)]jezus zeg volgens mij leiden jullie allemaal aan het ouderdoms syndroom jullie beginnen nu al stijf te worden met ik kan me eigen rug niet meer goed afdrogen krijg me t-shirt niet meer uit kan moeilijk jeuken op mijn rug

ik denk dat ik maar vast aandelen in de rolator en rolstoel brance ga kopen

Ik wil jou wel over een paar jaar horen als je wat kuurtjes achter de rug hebt en een stuk groter bent geworden,bro

Dan praat je wel anders.....en vind je het niet eens erg ook&#33;

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 12 2004,19:02)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Dec. 12 2004,14:58)]ook op mijn rug krabben als het jeukt dat gaat zelfs niet meer dan moet ik zoals een hond tegen een rand gaan zitten en op en neer bewegen

Grtz
          hahaha... been optillen en gááááán&#33; Woef&#33;
          ik repliceerde op Mr symmetrie zijn tekst, met woef, dus zoals een hond , been opheffen en pissen, ik denk als jullie nederlanders dat doen dat jullie ook de broekspijpen zullen raken, it was a fucking joke

Grtz
          stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X