Waarom proviron / nolva beter is voor de regulerin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 08 2005,14:25)]Proviron is redelijk onschadelijk voor je lever, Harold. Het is NIET 17-gealkyleerd. In een redelijke dosis kun je het je hele kuur gebruiken. E r zijn wedstrijdbodybuilders die het goedje het hele jaar door slikken.  
    Je hebt je er in verdiept zie ik....hoe zou het werken in een kuur met hgh erin?

Volgens Cur heeft HGH nl ook oestrogeen nodig.

Ben wel benieuwd

Comment

Waarschijnlijk vertel ik je niets nieuws, Arie, maar in de diversiteit aan artikelen & studies die ik gelezen heb, komen 2 dingen naar voren:

-Als STH gebruikt wordt met als doel zoveel mogelijk massa aanzetten, zitten er geen grenzen aan het gebruik van androgene middelen i.c.m. STH. Natuurlijk wordt verder IGF-1, Insuline etc. aanbevolen.

-Wordt STH gebruikt om zoveel mogelijk vet te verbranden c.q. een drogere fysiek te krijgen, blijken er wél grenzen te zijn aan het gebruik van androgene middelen. Clenbuterol, T3, T4 en eventueel IGF-1 zijn aan te bevelen, maar bijv. testosteron moet dan worden gezien als een ondersteunend middel om de werking van STH te optimaliseren. (Denk aan de kuur van Cur).

Conclusie die je zou kunnen trekken: aangezien proviron zo androgeen is als maar kan, proviron tijdens STH-gebruik alleen doen als vetverbranding niet je voornaamste doel is.    

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hoeveel mg moet je hiervan dagelijks nemen dan, wil het wel eens proberen in mijn massa kuur na de dbol dan

Grtz
        stil growing

Comment

@Symmetry
          Daar zat ik zelf ook al aan te denken maar altijd fijn om te horen van een andere kenner dat het klopt.Ik zit er ook wel eens naast of heb bepaalde dingen in mn hoofd wel eens door elkaar gehaald en heb dan geen zin om me de t ering te moeten zoeken op internet als mn maatjes het ook weten.

Vraag me eigenlijk ook wel af waarom Proviron zo androgeen is?Waar zit dat hem precies in?

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Jan. 13 2005,15:04)]Hoeveel mg moet je hiervan dagelijks nemen dan, wil het wel eens proberen in mijn massa kuur na de dbol dan

Grtz
            2 tabletten van ieder 25 mg. is de meest aanbevolen dosis. 1 's ochtends en 1 's avonds. Meer is niet nodig, Snipke!

Comment

oke thnx Professor Symmetrie

Grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 13 2005,15:25)]Vraag me eigenlijk ook wel af waarom Proviron zo androgeen is?Waar zit dat hem precies in?
                Tja, dat is gewoon een eigenschap van mesterolone, het synthetische spul waar proviron uit bestaat. In de medische wetenschap wordt het voorgeschreven aan mannen die een te laag libido hebben, een slechte kwaliteit zaad hebben, te weinig zaad hebben of zelfs nagenoeg onvruchtbaar zijn. Ook wordt het wel eens voorgeschreven aan mannen met een te laag testosterongehalte. Niet dat het je testniveau opkrikt, maar het compenseert wel een aantal symptomen. Hier is waar bodybuilders nog wel eens de fout mee ingaan; dat ze het goedje daardoor als nakuur gaan zien, maar proviron drukt juist op je axis!

Comment

Ben toch maar gestopt met de proviron tenminste zolang ik nog bezig ben met dboll. Lees hier en op andere sites dat dit toch de werking van dboll remt. Na de laatste dboll dag begin ik gelijk weer met 50mg proviron (of 75mg heb dan namelijk over van de 3 weken dboll   )

Ik heb na een kleine 3 weken nog geen last van overmatig acne en ik ben hier toch gevoelig voor. Het enige wat ik nu wel heb gedaan is de chlomid verhoogt met 25mg.

Ben benieuwd wat bij andere hier de ervaring is met proviron.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (banaan @ Jan. 14 2005,20:49)]Na de laatste dboll dag begin ik gelijk weer met 50mg proviron (of 75mg heb dan namelijk over van de 3 weken dboll   )
                    Meer is niet altijd beter, kerel! Ik zou de proviron niet overdoseren, want dan je serieus last krijgen van bijv, acné. En die kan erg hardnekkig zijn! 50 mg. should do the job.

Comment

Comment

Hou het inderdaad op 50mg eerst eens kijken wat het doet.
                        Overdoseren zal wel meevallen tot 4 tabs per dag kan, meer wordt niet aangeraden de klachten zullen jullie dan wel bekend zijn.

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X