Borstvergroting dmv anabolen (ik=v)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oké dan, duidelijk. Ik heb ff zitten googlen: als je 'borstvergroting' en 'pillen' in die zoekmachine ramt, krijg je de ene na de andere pillenkuur voorgeschoteld. Geloof het gerust! Voorbeeldsite:"www.breastgro.nl" Veel plezier!  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Misschien heb je wat aan dit linkje. Maar ik geloof er niet in.

Grtz.
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Er zitten hier allerlei mensen die een stukje ouder zijn dan jij en die je uit ervaring vertellen dat je borsten in heel veel gevallen wel degelijk nog groeien na jouw leeftijd. Ikzelf kan dat trouwens ook beamen.
        Evengoed wil je dat niet aannemen en blijf je bij je standpunt dat jouw borsten op hun max zitten...
        Hierdoor krijg ik eerlijk gezegd de indruk dat je eigenlijk alleen maar wilt horen wat in je straatje past, namelijk een antwoord in de trand van 'slik die pillen maar dan komt het goed'. Beetje jammer wel.

Hoe dan ook, ik ken in ieder geval geen enkel middel dat daarvoor zorgt en al helemaal niet iets dat als een soort voorkuur ofzo door bb'ers gebruikt wordt.
        Vind het verhaal van een paar pilltjes en hup, een cupmaat erbij toch al wat ongeloofwaardig. Denk dat het veel bekender zou zijn en ook veel vaker gebruikt zou worden als zoiets daadwerkelijk bestond.
        En dat het dan een stuk rustiger zou zijn in de spreekkamer van de plastisch chirurg...  

Comment

Misschien eens een andere pil proberen?

Ik denk eigenlijk dat het niet mogelijk is om door wat pillen echt een grotere cup te krijgen.

Denk toch dat je moet leren tevreden te zijn met wat je hebt. En veel jongens (waaronder ikzelf) vinden vorm/uiterlijk van de borsten veel belangrijker dan de grootte.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Als die pillen zouden bestaan. Die voor een grotere cupmaat zorgen, zou ook niemand meer een ingreep door een arts laten doen.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Denk dat die vriendin van je aan de nolvadex heeft gezeten... dat word door mannen gebruikt tegen borst vorming en bij vrouwen tegen borstkanker.... maar ik weet niet of het een bijwerking van nolva is dat je borsten gaan groeien.... lijkt me niet anders ga ik erg rijk worden vanaf nu
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Als je van AS grotere borsten zou krijgen denk ik dat er veel BB'ers met een aantrekkelijk "bumpertje" zouden rondlopen..  
                AS bevatten helemaal geen vrouwelijke hormonen,ik denk dat je hormonen en steroiden een beetje door elkaar haalt.
                Steroiden bevatten voornamelijk mannelijke hormonen die voor spiergroei zorgen,die kunnen aromatiseren.
                Je lichaam probeert die ballans in evenwicht te houden door ineens vrouwelijke hormonen te gaan aanmaken.
                Maar t lijkt me verre van een goed idee om er eerst als een man te gaan uitzien om dan uiteindelijk dat beetje aan borstomvang te winnen.  
                Als vrouw zal je van testosteron alleen maar negatieve dingen ondervinden.
                Een B cupje is ruim voldoende,veel vrouwen moeten het met een maatje minder doen dus wees blij met wat je hebt zou ik zeggen..  

**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Veel melk drinken helpt ook

Comment

heyla its me ... weer 7 extra posten erbij ... fijn om te lezen .. iemand zei eerder dat ik dus alleen wilde horen wat in me straatje past .. natuulijk is dat zo ... omdat ik beide kanten graag wil geloven .. en ik zei ook al eerder dat het mij niet gaat om wat de buiten wereld ervan vind of wat de mannen mooi vinden ..

ik ben niet 100% tevree over mezelf, en dat is mijn dingetje...ik waardeer jullie postingen allemaal heel erg, en ik hoop ook dat jullie begrijpen dat dit geen opvlieging van me is ... en kweet ook niet meer wie het zei, maar hey ging over dat ik nog niet oud genoeg was om uit te groeien...

no offence, maar ik durf wel te zeggen dat dat zo is. als je ziet hoe mijn familie gebouwd is, en je ziet mijn bouw, dan is dat totaal anders en groter. (niet dikker :P) maar anyways ... i&#39;ll think about it, thankz 4 your help

xxx

Comment

zou gyno juist niet in haar voordeel werken?

Comment

en dat is ?

Comment

side effect van as: bitch tits

Hiervoor wordt er o.a. novladex genomen om gyno tegen te gaan.

Zeg dit jou iets?

Comment

wie mij ? ik ben hier dus totaal niet bekend mee, daarom zit ik op deze site ... jullie hebben er eerlijk en echt verstand van ...not me

Comment

dan help ik je even  

zo ziet gynocomastia eruit

het gaat hier simpel gezegd om dat de mannen te veel vrouwelijke hormoon aanmaken na het gebruiken van bepaalde as. Hierdoor gaan ze o.a. vrijwelijke borsten krijgen. Dit lijkt mij bij vrouwen juist in hun voordeel werken. Dan wel binnen bepaalde grenzen&#33;

Attached Files

Comment

nu moet ik wel zegge, die fotos zien er beetje icky uit ... dus zoals ik et nu zie, zou dat miss. kunne werke, maar wa is dattan? vergroting van de klieren of van het vet?

van de klieren zou natuurlijk geweldig zijn haha maar das vast een fantasie? ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X