Graag opmerkingen over deze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag opmerkingen over deze kuur

Heb effe zitten puzzelen mbt tot mijn volgende kuurschema. Wil weer puur voor extra massa gaan .Graag wat op en aanmerkingen op de volgende bulk kuur.

week 1 500 mg susta ,250 mg testoviron, 600 mg deca

week 2 t/m 7 : 3 maal p/w 50 mg winstrol inj.

week 2 t/m 10 500mg susta 250 mg testoviron, 300 mg deca

week 12 : 30 mg nolva

week 13 en 14 : 20 mg nolva

Bij voorbaat dank voor de reacties

Frontlaod met deca schiet niet op, als je een frontlaod wilt doen doe het dan met de test. En twee weken ipv 1.
    Waarom doe je de winstrol erbij? Als je het wilt gebruiken zou ik het persoonlijk helemaal aan het eind doen, laatste 3 weken van de rest, dan 3 weken alleen winstrol en direct daarna nakuur.
    Nakuur is trouwens 3 weken na de laatste deca, werkt erg lang door. En eerste week 40mg nolva.

Comment

Waarom niet gewoon een standaard masse kuur?
      Week 1t/m10 500mg sus 400mg deca
      week 1t/m 6 dboll 40-50 mg

Nakuur week 13 eerste week 40mg nolva,
      week 14 en 15 20 mg.
      Weet je zeker dat je flink massa gaat winnen.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Je kuur is waarschijnlijk gebaseerd op wat je al in huis hebt. Da's nooit een goed uitgangspunt. 750 mg. test per week is ERG veel. Geen idee welke hoeveelheden je in je vorige kuren gebruikt heb. Die doses hangen wel samen met het bepalen van je nieuwe kuur, evenals je 'time-off'.

Het voorbeeld van Harold is idd een goeie standaardmassakuur. Het toevoegen van winstrol week 2 t/m 7 zie ik niet zitten. Wél kun je de winstrol na week 10 een paar weken zetten.

Vermeld even je vorige kuren en de doses daarvan incl. de tijd dat je nu niet hebt gekuurd. Dan gaan we aan de slag!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ben het met iedereen eens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X