Deca dosering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca dosering

Ok . Hierbij de nieuwe topic.
    Ik vraag me dus af wat jullie vinden van ene week 100 mg deca en andere week 200 mg. Ik hoorde dat dat ideale waardes oplevert van 150 mg per 10 dagen.
    Overigens is deze normas hellas deca 50 mg/ml in ampullen van 2 ml. Zou je dus vierhonderd mg per week willen zetten moet je volgens mij vier keer prikken ??? het gaat om een combinatie met 35 mg dianabol dagelijks en eventueel 250 mg cypionate in de week.

Groeten

Deca kan je gewoon 1x in de week zetten eneen ampul is 200 mg met 2ml dus maar 2ml per week
    Je hebt overigens wel 50 mg per ml maar dan word het wel aardige spuitjes als je 400mg per week zet
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik hoor ook dat 400 mg zoveel is voor een tweede kuur. dat pas ervaren gebruikers die dosering gebruiken, maar bij jullie en verder op internet lijkt dat nogal mee te vallen.
      Deze deca schijnt inderdaad 50 mg/ml te zijn . Vier keer prikken voor 400 mg is eigenlijk niet te trekken natuurlijk. Is dat altijd bij Norma Hellas ?

Groeten

Comment

Mijn norma is 200mg per 2 ml En als beginner ga je zeker goed op 200 mg.... ligt er maar net aan wat je daarvoor hebt gebruikt
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik weet niet wat je doel is,Sander maar de kuur die jij beschrijft is echt 3x ruk.

Ik vind 200mg zowiezo al erg weinig maar er schijnen mensen te zijn die al tevreden zijn met een paar kilootjes winst als ze kuren.....

Een deca only lijkt mij niet verstandig dus...

Comment

Zou gewoon een ander a.s. erbij nemen, een stack is altijd beter dan een only kuur.
            Maar dan nog zou ik een 200mg deca nemen. Doet niet veel meer dan je axis plat leggen.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Uh,er staat toch bij dat ie combineert met dboll en test.
              50mg,dan heb je zeker die deca's kant en klaar in spuit.
              oldpride.nl

Comment

250 mg test 200 mg deca en 40mg dianabol de eerste 6 weken leverde mij 12 kilo op waarvan ik er 10 vasthield

Comment

ik denk dat het 200 mg per 2 ml en gezien zijn kuur verleden (niet dus) vind ik het helemaal niet slecht.

Comment

@ lorenzo inderdaad, had ik niet goed gelezen. Gaat dus wel goed komen met de gains

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Comment

late reactie want ik heb nog geen internet thuis.dank voor alle suggesties. Ik had me vergist in de mg/ml verhouding van de deca.
                        @Red. 10 kilo vastgehouden klinkt heel erg goed. Had je veel bijwerkingen geestelijk of lichamelijk ?
                        groeten

Comment

Tja.... grootheidswaanzin?

Comment

haha !

groeten

Comment

@ Red. Hoe lang was je kuur als ik vragen mag ?

groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X