Deca dosering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

8 weken.... was wel mn eerste kuurtje he, vandaar dat ik ook zo veel aankwam
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

hallo.Generic supplements Nolvadex houdbaar tm feb 2005. Kan je die na feb 2005 nog safe gebruiken of beter van niet ? Groeten

Comment

ligt eraan wanneer je het gaat gebruiken is het in maart dan zal het niet zoveel uitmaken.
        Maar als je het in december gaat gebruiken zou ik het er niet op wagen.

Grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Weet iemand trouwens hoe slecht nakuren is voor je resultaten(nolva) na een dianabol only kuur ? Ik weet dat de resultaten sowieso grotendeels weggaan.

Comment

Hoe slecht een nakuur is voor je gewonnen massa?
            Sander ben je wel helemaal klaar om te kuren, je weet je kennelijk niet veel van af.
            Een nakuur zorgt niet alleen voor een opstart van je eigen test productie, maar zorgt er ook voor dat je de massa beter vast houd.
            Een nakuur met nolva. ziet er zo uit week 1 40mg week 2+3 20mg.
            Langer is niet nodig bij een dboll only kuurtje.

gRtz..

Comment

@ harold .dat dacht ik ook. maar iemand zei ''gebruik t alleen bij gyno anders vallen de resultaten tegen'' en toen dacht ik : dus niet nakuren, maar ik had t verkeerd begrepen . Sloeg op preventief nolva gebruiken tegen gyno. Kan ik je trouwens misschien een vraag stellen in een prive bericht ?

Comment

tijdens de kuur nolvadex gebruiken, gaat zeker de werking van dboll tegen. Daarom alleen als je last krijgt van gyno. Maar zeker wel nakuren hoor, anders ben je massa zo kwijt.
                Vragen kan altijd

grtz..

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X