Beste builders,
Eerst even wat over mijzelf, zodat jullie weten hoe en wat.
23 jaar oud, 4 jaar training en vond het tijd worden voor een kuur.
Zelf heb ik een gedragsstoornis genoemd ODD en ik heb last van paniekaanvallen, waarvoor ik 30mg Paroxetine ED neem.
Nu heb ik een aantal dagen geleden de eerste inject gedaan, aspiratie ging goed, alleen wat belletjes, geen bloed.
Toen geïnjecteerd en na 3 minuten voelde ik me een beetje warm en tinteling in mijn ballen.
Verder nergens last van gehad, tot ongeveer 3uur erna, werd ik weer paniekerig.
Dit heeft de hele dag geduurd en is nu inmiddels 4 dagen verder nog steeds niet helemaal weg.
Slaap wel stukken beter, maar toch voel ik me vrij paniekerig gedurende de dag.
Aan de gear ligt het niet denk ik, weet niet of je hier merken mag noemen, zal dus maar een afkorting noemen.
Gear is GG, 250mg Test E, EW
Zaterdag is de dag voor de volgende inject, gewoon zetten en kijken wat er gebeurd?
Mocht het niet gaan, wil ik graag weten:
- Moet ik nog nakuren na 2x 250mg Test E.
- Zo nee, hoe lang blijft het in mijn bloed zitten voordat ik weer mezelf ben?
- En zijn deze verschijnselen normaal die ik vertoon?
Eerst even wat over mijzelf, zodat jullie weten hoe en wat.
23 jaar oud, 4 jaar training en vond het tijd worden voor een kuur.
Zelf heb ik een gedragsstoornis genoemd ODD en ik heb last van paniekaanvallen, waarvoor ik 30mg Paroxetine ED neem.
Nu heb ik een aantal dagen geleden de eerste inject gedaan, aspiratie ging goed, alleen wat belletjes, geen bloed.
Toen geïnjecteerd en na 3 minuten voelde ik me een beetje warm en tinteling in mijn ballen.
Verder nergens last van gehad, tot ongeveer 3uur erna, werd ik weer paniekerig.
Dit heeft de hele dag geduurd en is nu inmiddels 4 dagen verder nog steeds niet helemaal weg.
Slaap wel stukken beter, maar toch voel ik me vrij paniekerig gedurende de dag.
Aan de gear ligt het niet denk ik, weet niet of je hier merken mag noemen, zal dus maar een afkorting noemen.
Gear is GG, 250mg Test E, EW
Zaterdag is de dag voor de volgende inject, gewoon zetten en kijken wat er gebeurd?
Mocht het niet gaan, wil ik graag weten:
- Moet ik nog nakuren na 2x 250mg Test E.
- Zo nee, hoe lang blijft het in mijn bloed zitten voordat ik weer mezelf ben?
- En zijn deze verschijnselen normaal die ik vertoon?
Comment