Test E only kuur 250mg EW

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke, ik vertrouw dan op jullie ervaring.
    Ik zet deze zaterdag dus geen tweede spuit, gezien het risico dat mijn aanvallen weer erger worden/terugkomen.

Allemaal hartelijk dank voor jullie geduld en nette reacties!

Comment

Hehe ik kreeg bijna een paniekaanval van je.

Comment

Wijs besluit mijns inziens..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Wijs besluit mijns inziens..
          Ik vertrouw op jouw ervaring Knulletje.

Wel werd ik net gebeld door de psychiater, hij vroeg hoe het met me ging.
          Heb er nog even met hem over gesproken, hij zegt dat Paroxetine ook je testosteron gehalte flink laat dalen, dus om wat test bij te prikken was volgens hem niet verkeerd.

Tevens om het libido op te krikken, want ik heb echt een libido van 0 nu.

Beetje kloten allemaal dit.
          Wil aan de ene kant zaterdag nog graag prikken, wil daar best nog 6 weken voor thuis zitten, heb momenteel geen werk, dus niemand die er aan onderdoor gaat behalve ikzelf.

Comment

Originally posted by barbarian View Post

Heb er nog even met hem over gesproken, hij zegt dat Paroxetine ook je testosteron gehalte flink laat dalen, dus om wat test bij te prikken was volgens hem niet verkeerd.

Wil aan de ene kant zaterdag nog graag prikken, wil daar best nog 6 weken voor thuis zitten, heb momenteel geen werk, dus niemand die er aan onderdoor gaat behalve ikzelf.
            Pfff kerel lees dit bericht aub nog eens goed na !

En trouwens wtf is dat voor psychiater ??

Comment

Ja het is allemaal heel tegenstrijdig.
              Psychiater heeft er zelf geen ervaring mee.

Knulletje daarentegen weet veel meer van aas.
              Dus denk dat ik het niet doe, maar baal er wel van.

Comment

En waar vrees je het meest voor knulletje?

Dat de paniekaanvallen erger worden?
                Of dat ik helemaal losgeslagen raak? Dus een soort ongeleid projectiel.

Comment

Je test zakt misschien wat, maar 250mg ew krikt je testosteronniveau op tot ver boven je normale waarden. Niet te vergelijken vind ik. Verder zou ik eerst eens zorgen dat je van de angststoornis afkomt voor je overweegt te gaan kuren.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Mrtroll
                    Die paniekaanvallen zijn normaal. Heb zonder kuren vroeger last gehad van pleinvrees , angststoornis dat als gevolgt kwam uit een relatiebruik. (te lang in bedje liggen wenen met fles wisky en jointjes ,pretty beta).
                    Als ik kuur ben ik ook bijna lichtjes angstig , maar dat kan je oplossen door valium of een andere benzo. PAS ER WEL HEL HARD MEE OP. Het is namelijk zwaar verslavend. Ben er zelf verslaafd aan geweest. 2.5mg valium per dag is een goede dosis.
                    alleen moet je je zelf afvragen of dat nou zo goed is.
                    ik bedoel je hebt overal pillen voor en mocht je gaan kuren ook nog extra valium nemen.

het is niet dat valium zo extreem slecht is maar het is kuur + valium + medicatie voor stoornis.
                    elk middel heeft zijn bijwerkingen en kan allemaal versterker door elkaar.

ook vind ik dat de kennis van barbarian niet up to date is.
                    voordat je gaat kuren is het heel verstandig om te weten wat het doet en wat er verkeerd kan gaan.

staak de kuur, zoek zoveel mogelijk info, vraag je dokter voor een eerlijk advies ,
                    heb je straks in de toekomst het gevoel dat je aanvallen erg verminderen of verdwijnen en je bent
                    klaar voor een kuur dan kan je altijd nog een keer proberen mits goedkeuring van dokter.
                    (dokter zal het nooit goedkeuren voor een kuur alleen je kan vragen of het mogelijk is)
                    Chaka Chaka Boy

Comment

Weet je wat, ik laat die inject voor wat het is.
                      Ik ga eerst zorgen dat ik iets beter te been ben, want de wisselwerking paroxetine en valium of andere rustgevers gaan sowieso niet samen.

Ik wil iedereen bedanken voor alle steun en reacties in dit topic.

Comment

Ts doe gewoon alles omgekeerd als mrtroll, want die snapt er geen hol van.
                        Hij is een leuke troll maar daar houdt het op en zoals hij zegt, hij is een nrta en eens een beta altijd een beta.
                        Zijn filmpje maakt hem beta met een beetje alphaskillzzzz

Comment

barbarian luister naar knulletje, en laat je niet omlullen door de trol.

grts

Comment

Dank je wel Posseltje, ook voor t opschonen.

Comment

Ik luister ook zeker naar Knulletje.
                              Verkoop de gear gewoon aan een kameraad en ga pas weer proberen als ik geestelijk beter in orde ben.

Met name knulletje erg bedankt!

Comment

Ik luister ook zeker naar Knulletje.
                                Verkoop de gear gewoon aan een kameraad en ga pas weer proberen als ik geestelijk beter in orde ben.

Met name knulletje erg bedankt!
                                Wijs besluit kerel.
                                suc6 verder
                                Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X