dht product

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dht product

Hallo

ik ben me aan het inlezen over aas en gevolgen van dht anabolen.
    Ik ben bewust van haar uitval, groei van de prostaat.
    maar hoeveel is dat nou? Als je bijvoorbeeld 2x per jaar winstrol + primobolan neemt. Dit 10 jaar lang. Wat is de schade dan?
    Of ben je dan f*cked als je 50 bent?
    Kan je dit nemen tijdens primobolan kuur? Kan er namelijk niks over vinden op internet van mensen die het gebruiken tijdens kuren.
    Sabal Complex | De Tuinen

en iemand bekend met liv52 van de tuinen? En heeft het toegevoegde waarden?

gr rick

Ik vind het een beetje rare vraag of 10 jaar lang winstrol 2x p.j slecht voor je is.

Ben je van plan om dat zelf te gaan doen of ben je er al mee bezig?
    Ik snap de vraag niet namelijk.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha nee. Ik vraag me af wat de schade is van dht producten over langer gebruik. Omdat je prostaat van primo groeid. Hoe erg het gevolg is over paar kuren als je op leeftijd bent. Wil in de toekomst test primo winstrol Doen, en als die goed bevalt mischien wel paar keer

Comment

Originally posted by rickni View Post
        Haha nee. Ik vraag me af wat de schade is van dht producten over langer gebruik. Omdat je prostaat van primo groeid. Hoe erg het gevolg is over paar kuren als je op leeftijd bent. Wil in de toekomst test primo winstrol Doen, en als die goed bevalt mischien wel paar keer
        Ohh,ok.Nu snap ik de vraag.

Dus 2 x per jaar winstrol +primo en dat tien jaar lang was echt zomaar een voorbeeld?
        Niet dat jij dat zelf van plan bent natuurlijk.
        Goed dat je je nu al inleest,maar ik zou voorlopig eerst maar goed eten en trainen.

En leverreinigers 'schijnen'totaal geen nut te hebben maar kwaad kan het ook niet.
        Last edited by rain; 18-09-2013, 20:30.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

10 jaar was een grof voorbeeld ja haha.
          oke dan weet ik dat ook weer. En dat sabal complex mee laten lopen tijdens kuur? Ook weinig nut?

Comment

Zonde van je geld inderdaad.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oke. Dus gewoon alle risico's voor lief nemen.

Comment

Originally posted by rickni View Post
                Foute keuze als stack. Als je dit n paar keer per jaar wilt gaan doen! Je bent met die stack incl je na-kuur zo 21 weken bezig met 1 kuur... Je weet dat je ook moet rusten na de kuur? dus dan ben je +- 42weken zoet met 1 kuur in totaal. Hoe wil jij dit meerdere keren doen per jaar? Bruggen? Of je moet je lever gedag willen zeggen?

Comment

Ja na het herstellen natuurlijk. Ga je on, daarna half jaar off, dat bijvoorbeeld.
                  Doel van dit topic is om erachter te komen hoe schadelijk het is voor je prostaat, dat maakt mij de meeste zorgen.
                  bedoel te zeggen. Als je 5x primo/winstrol/test gedaan hebt in je leven met nodige rust erachter wat voor schade het heeft op latere leeftijd.

Comment

Ik gebruik nu +- 30jaar en mankeer volgens de metingen nog niets. Mijn leeftijd is 56, maar ben geen tab slikker.
                    Het is hoe gebruik je en met welke middelen, en niet geheel onbelangrijk in welke dosis bij welk vvm gewicht.
                    Het bf mag je niet meerekenen daar je dat niet hoeft te voeden.

Comment

heb gister een afspraak gemaakt bij uroloog voor mijn prostaat .heb wat problemen na ee kuur dianabol en winstrol
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        heb gister een afspraak gemaakt bij uroloog voor mijn prostaat .heb wat problemen na ee kuur dianabol en winstrol
                        Dianabol en winstrol tegelijk?
                        Zomaar interesse hoor, maar hoeveel mg?

Het risico op prostaatklachten wordt sowieso groter hoe ouder je wordt natuurlijk.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tuurlijk joh D-Bol en Winny pfffff. Domoor, had het van te voren even gemeld hier.
                          Had je n hoop gezeik (niet of nouwelijks kunnen pissen) gescheeld.

Comment

Oh oke. Bedankt voor je andwoord. Dan laat ik de orals er ook maar uit.
                            Dan maar frontloaden.
                            Gebruik je ook veel dht producten? En heb je je prostaat ook laten checken dan?
                            Maar de staat van je hart weet je niet, of heb je fiets test gedaan?

en je drinkt natuurlijk ook geen alcohol, geen vet eten, rookt niet (ik ook niet hoor)
                            Last edited by rickni; 19-09-2013, 10:37.

Comment

Tja snap dit ook niet echt, ben voor een prikje dus prak me vol met pillen

Topic starter je kan beter test e met primo pakken veel beter voor je en meer winst ipv met winstrol...
                              Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X