Ja 2 orals stacken is niet het slimste wat je kan doen, vragen om problemen.
dht product
Collapse
X
-
Originally posted by rickni View PostOh oke. Bedankt voor je andwoord. Dan laat ik de orals er ook maar uit.
Dan maar frontloaden.
Gebruik je ook veel dht producten? En heb je je prostaat ook laten checken dan?
Maar de staat van je hart weet je niet, of heb je fiets test gedaan?
Het enige verschil is, dat ik er niet voor hoeft te betalen bij de keuringen.
Comment
-
Originally posted by rickni View Post@franky, dit ga ik ook doen. Dan met frontload erbij werkt het ook eerder.
Ik zou eerst zorgen dat je trainingen maar vooral je voeding voor die tijd dan 100% in orde is.
Anders wordt het 1 grote teleurstelling en raak je waarschijnlijk alle massa kwijt die je tijdens je kuur gewonnen hebt.
En de redenering dat je vast informatie inwint voor de toekomst, gaat bijna nooit op.
Bijna iedereen die erover bezig is, start op zeer korte termijn met kuren.
Zou erg zonde zijn aangezien er met goede voeding nog veel meer te behalen valt.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostDianabol en winstrol tegelijk?
Zomaar interesse hoor, maar hoeveel mg?
Het risico op prostaatklachten wordt sowieso groter hoe ouder je wordt natuurlijk.
en idd heb lang getwijfeld of ik eraan zou beginnen ,dus gedaan eerst winstrol en een driekwart jaar daarna dia
winstrol werkt wel goed maar mijn bloed werd enorm dun ,en aangezien ik bloedverdunners gebruik was dat niet zo,n succes
dianabol kreeg ik last van mijn prostaat dus vandaar het onderzoek bij uroloog (btw ben 53)dus lang genoeg gewacht met aasRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostTuurlijk joh D-Bol en Winny pfffff. Domoor, had het van te voren even gemeld hier.
Had je n hoop gezeik (niet of nouwelijks kunnen pissen) gescheeld.Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by rickni View PostIk ben 1.77 weeg 85 kilo 12 procent vet, is voldoende toch? En primo werkt ook met low carbs. .
En ik eet best veel. Dus moet wel goed komen toch?
Maar je voeding is: je eet best veel? Komt t dan wel goed? Kerel doe daar iets aan!
Comment
-
Originally posted by brillant View Postnee niet tegelijk ,maar schijnt wel te kunnen ,maar hou het wel gescheiden van mekaar
en idd heb lang getwijfeld of ik eraan zou beginnen ,dus gedaan eerst winstrol en een driekwart jaar daarna dia
winstrol werkt wel goed maar mijn bloed werd enorm dun ,en aangezien ik bloedverdunners gebruik was dat niet zo,n succes
dianabol kreeg ik last van mijn prostaat dus vandaar het onderzoek bij uroloog (btw ben 53)dus lang genoeg gewacht met aas
Nee ik heb het niet over je leeftijd.
Comment
-
-
Ik had laatst gehoord van een dokter die in dezelfde gym traint. Dat teveel AAS (dus extra testestron) je kanker kan krijgen. En je immuumsysteem aantast.
Mijn persoonlijke mening is: zoek eerst een goedkuurtje uit , deel het. En ga naar de dokter om je waarden te laten controleren!Hard work Pays off!
Comment
-
[QUOTE=Whahaha;1149705]Ik had laatst gehoord van een dokter die in dezelfde gym traint. Dat teveel AAS (dus extra testestron) je kanker kan krijgen. En je immuumsysteem aantast.
[/QUOTE
Nee je hebt niet goed geluisterd whahaha, hij zal gezegd hebben dat je cirrose en geelzucht kunt krijgen van een langdurige overdosis ORALE steroiden (levertumoren)..
Je moet wel goed luisteren als de dokter iets zegt he?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-