pijnlijke injecties

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat vraag ik me ook af ,zal ook wel aan zijn connectie liggen .Vaak word dat waar ze van af willen wat harder gepushed.Ik zou het zelf bij de sustanon houden ben zelf niet bekend met dat merk ben zelf bekend met organon en daar hoorde die irritatie ook bij .Je zou eventueel ook kunnen masseren na de injectie .Als je een spier agiteert kan verkramping optreden ,je steekt er immers een naald in .Kan ook het gebrek aan prik ervaring zijn zoals al eerder besproken .
    Last edited by Mlginfidel; 01-04-2016, 17:51.

Comment

Nooit masseren na een injectie dat is het domst wat je kunt doen en vreselijk achterhaald.
      Net als een warme douche gewoon niet doen.

Comment

Enige wat ik kan aanbevelen is altijd schone naalden te gebruiken en in je bil te injecteren als dit mogelijk is.
        Je laat de naald er even inzitten voordat je hem eruit trekt. Als je hem eruit trekt zorg er dan voor dat je zo recht mogelijk blijft.

Zelf nooit last gehad van pijnen maar ik snap dat het lastig is. Zolang er geen infectie is dan even doorbijten en gewoon verder gaan.

Comment

Wat is dan dom aan masseren?

Comment

Het is idd zo dat in de richtlijnen voorgeschreven word dit niet te doen ,echter word dit in de praktijk nog wel toegepast .Het geeft toch enigzins verlichting ,wat net zo goed een placebo werking kan zijn .Daarbij is de term masseren waarschijnlijk niet op zijn plaats .Raad dan ook af volluit te kneden .En om eerlijk te zijn schrijft de richtlijn ook voor dat injecteren voorbehouden is aan juist geschoold personeel .Misschien is er zelfs sprake van spanning omtrent injecteren wat overigens de pijnklacht kan versterken wie weet hoe de vork steekt .Maar je heb idd gelijk het is inderdaad afgeraden in bovengenoemde richt lijnen

Comment

Waarom dan toch voorstellen.
              Pip os meestal omdat de olie eerder is opgelost, de kristallen druk je dan alleen maar meer in weefsel.
              Hete douche zorgt dat de olie nog sneller oplost met zelfde resultaat

Comment

Ik geef je zeker gelijk maat ,zoals ik al zei echt kneden is ook af te raden.In mijn werk heb ik veel te maken met injecties.Over de gehele breedte word een licht wrijvende beweging gebruikt na het injecteren .Dus idd had het beter moeten formuleren.Denk dat we veel beter konden antwoorden als hij had beschreven had hoe zijn prik proces in elkaar zit ,de kleinste handelingen of gebrek aan kunnen problemen geven .Helaas is het zo dat de pijn er ook bij hoort voor sommige mensen.Sustanon word om deze reden ook vaak verfoeid bij verpleegkundigen .Persoonlijk heb ik zelf geen echte pijnen ervaren in het verleden met test e ,zijn lui die dat schijnbaar wel hebben .bljft natuurlijk gissen ��

Comment

Ok duidelijk ��

Comment

ben inmiddels al uitgekuurd en na 3 weken overgestapt naar ander merk, hierna nergens meer last van gehad, gewoon naald erin douwen,aspireren, injecteren en klaar is kees, nergens last van.
                    product van het eerste lab wat ik gebruikte blijkt gewoon troep te zijn, olies waarschijnelijk vervuild en ben er ook achter gekomen dat hun var 100% winny is. voor mij is het duidelijk nooit meer UP.

Comment

En welke var heb je nu dan gebruikt?

Comment

kwam na een goeie 4 weken achter dat het winstrol was. dus toen gewoon gestopt. de andere helf heb ik nog liggen misschien voor volgende x. maar verder geen var meer toegevoegt.

Comment

Originally posted by malla View Post
                          kwam na een goeie 4 weken achter dat het winstrol was. dus toen gewoon gestopt. de andere helf heb ik nog liggen misschien voor volgende x. maar verder geen var meer toegevoegt.
                          Hoe kwam je erachter? Laten testen?

en begon de mogelijke vervuilde sustanon ook te werken?
                          of was het 100% fake.
                          Chaka Chaka Boy

Comment

tot voor kort geleden moest ik nog urinecontrolles afgeven en werd na een week of 4-5 on te zijn blijkbaar verdacht van ass gebruik.en hier dus ook getest. waar dus naar voren kwam dat er xtra testosteron en stanozolol in mn urine zat.
                            winny dus en geen anavar.
                            verder had ik zeker het idee dat de sust wel testosteron bevatte simpelweg omdat ik groeide als een motherfucker en geil werd als een beest.

Comment

Wow jij wordt en op aas getest en ook nog eens op soorten.
                              Toen ik dat ooit wilde laten testen was dat onbetaalbaar, dat doen ze alleen op top nivo meneer ���� maar bij jou testen ze ff alle soorten aas Haha

Comment

dat klopt, jij hebt mijn boodschap precies goed begrepen. behalve dat gedeelte topnivo, bij mij was het gewoon de reclassering die urinecontrolles deed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X