anabolen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen

hey ik zoek iemand die me kan helpen met kuren aub reageren op mijn email [email protected] of bel me op 0629744145
    Last edited by sonofodin181y1; 21-02-2016, 22:00. Reason: extra toevoeging

Anabolen zijn slecht,

Comment

ja ik heb het gehoord maar ja toch proberen,vervanger van drugs ben jarenlang verslaafd geweest en nu sporten

Comment

Zó slecht.
        Hopen dag je het zelf wel leuk vindt.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by sonofodin181y1 View Post
          ja ik heb het gehoord maar ja toch proberen,vervanger van drugs ben jarenlang verslaafd geweest en nu sporten
          vervanger van drugs?
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

ja zoiets ik zie het als minder slecht aangezien ik pas vader ben geworden en dit mijn contactrelatie met mijn zoon niet in de weg staat

Comment

groeien ipv afvallen is beter toch

Comment

Anabole steroïden hebben ook veel invloed op gedrag, dit zal de relatie met je zoon dus wel in de weg kunnen gaan staan.

Comment

ja je hebt gelijk maar ik sta dagelijks onder xtreme druk en ik kan mezelf aardig beheersen dus hier ben ik niet bang voor ik weet van een vorig pillenkuurtje wat het kan doen Qua agressie maar ik zie er geen probleem in

Comment

Als je serieus bent over je vraag: Waarom wil je anabolen gaan gebruiken? Als het gaat om 'snel' spiermassa winnen, zou ik het laten en gewoon een fatsoenlijk eet- trainingsschema volgen. Daar willen vast mensen je bij helpen. Vele malen beter dan het gebruik van anabolen, vooral als je nog onervaren bent, uberhaupt in deze hele wereld van sport.
                    All time PRs: 195/135/232,5
                    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

ik train al 10 jaar maar ben nu pas echt met bodybuilden begonnen ik heb suppelementen creatine en whey poeder en ben 10 kilo aangekomen aan spieren maar ik wil er nog meer uithalen maar als je een eetschema voor me hebt om te bulken en aan te komen dan kan ik die in combinatie gebruiken met een kuur,ik wil echt monster worden maar bedankt voor je gezonde advies

Comment

Is dit niet gewoon een troll? Want dit is een beetje te idioot voor woorden
                        The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

wtf is een troll

Comment

ik hoef geen kritiek ofzo ik zoek gewoon iemand die in me hulpvraag kan voldoen je ziet er zelf uit als een trol met je foto

Comment

Originally posted by sonofodin181y1 View Post
                              ik hoef geen kritiek ofzo ik zoek gewoon iemand die in me hulpvraag kan voldoen je ziet er zelf uit als een trol met je foto
                              Dan zit je op het juiste forum.

En die foto is gewoon scheve humor
                              The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X