hey ik zoek iemand die me kan helpen met kuren aub reageren op mijn email [email protected] of bel me op 0629744145
anabolen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als je serieus bent over je vraag: Waarom wil je anabolen gaan gebruiken? Als het gaat om 'snel' spiermassa winnen, zou ik het laten en gewoon een fatsoenlijk eet- trainingsschema volgen. Daar willen vast mensen je bij helpen. Vele malen beter dan het gebruik van anabolen, vooral als je nog onervaren bent, uberhaupt in deze hele wereld van sport.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
ik train al 10 jaar maar ben nu pas echt met bodybuilden begonnen ik heb suppelementen creatine en whey poeder en ben 10 kilo aangekomen aan spieren maar ik wil er nog meer uithalen maar als je een eetschema voor me hebt om te bulken en aan te komen dan kan ik die in combinatie gebruiken met een kuur,ik wil echt monster worden maar bedankt voor je gezonde advies
Comment
-
Originally posted by sonofodin181y1 View Postik hoef geen kritiek ofzo ik zoek gewoon iemand die in me hulpvraag kan voldoen je ziet er zelf uit als een trol met je foto
En die foto is gewoon scheve humorThe act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-