Passende kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga daar sowieso mee aan de slag, thnx
    Maar post eens een goed voedingsschema, wellicht heb ik daar dan wat aan

Comment

Originally posted by Noviomagus View Post
      Fanta, HCG is toch een soort afslankmiddel? Waarbij in nood vet word omgezet in energie?
      HCG Humaan chorion... of wel gewoon Pregnyl.
      is een zwangerschapshormoon.
      wordt bij vrouwen gebruikt die graag zwanger willen worden
      ook idd vaak gebruikt als afslankmiddel.

In dit geval bij het mee laten lopen van hcg tijdens je kuur blijf je een signaal geven aan je testikels dat ze moeten blijven produceren .

Wat er voor zorgt dat tijdens je kuur je klote niet gaan krimpen omdat er zoveel test door je lichaam gaat dat ze niets meer hoeven te produceren.

En als je dan klaar bent met je kuur zijn je testikels al op formaat zodat ze weer volop aan de bak kunnen , natuurlijk wel gewoon je nakuur doen .

De reden dat je dan iets minder test kan zetten is omdat hcg ook je eigen test productie voortzet .

Maar ben het wel met de rest eens voeding moet wel in orde zijn , hoeft niet tot in de puntjes perfect te zijn ,het kost moeite en tijd in het begin maar dan heb je ook wel wat, je zult er geen spijt van krijgen.
      Last edited by fanta; 30-04-2016, 19:15.

Comment

Ga daar sowieso mee aan de slag, thnx
        Maar post eens een goed voedingsschema, wellicht heb ik daar dan wat aan

Een goed voedingsschema is persoonafhankelijk

Ik heb net als jij ook altijd op gevoel gegeten. Wat bleek? ik had een enorm eiwit tekort waar ik mezelf niet bewust van was , nu sinds 2weken reken ik ''losjes' uit en ik maak meer progressie dan de laatste 2jaar!!!

Met neme de app Fatsecret , je berekend ruwweg je behoeftes

Eiwit , Koo, Vet

je VVM is bv 70kg.

eiwit doe je x2.5 vet x1 of 1.5 rest vul je aan met carbs

Het is ook allemaal nieuw voor mij heur maar doe het eens 3maanden en maak de analyse

daarna kun je nog de naald erin vlammen maar ik weet zeker dat je dat plan gauw achterwege zult laten als je je progressie meet
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Heeft ook geen haast, maar denk er al lange tijd over en vroeg me af wat je als beginnende gebruiker het beste kunt pakken. Maar ga het zeker ff uitzoeken

Comment

Originally posted by fanta View Post
            ook idd vaak gebruikt als afslankmiddel.
            Door mensen die geen idee hebben van wat het doet.

Originally posted by fanta View Post
            In dit geval bij het mee laten lopen van hcg tijdens je kuur blijf je een signaal geven aan je testikels dat ze moeten blijven produceren

De reden dat je dan iets minder test kan zetten is omdat hcg ook je eigen test productie voortzet .
            Ik vermoed zomaar dat je enorm overschat hoe groot de testosteronproductie is als gevolg van eens per week 500 IU hCG.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Er is inderdaad nog best wel wat te winnen met voeding als ik het zo zie.
              Reken je behoefte uit en reken je macro's nu eens uit.

Netjes dat je 17 jaar natty traint en nog geduld hebt, dat betekent dat je vast wel nog een half jaar met een top voedingsschema kan knallen, wat gains kan maken en daarna je eerste kuur kunt pakken.
              Volg mijn fitness journey op Instagram: @jasenkofitness

Coaching: youronlinebodycoach.nl

Comment

Zoals word gezegd meer eten. Word miss proppen maar dat moet
                je er voor over hebben.

heb dezelfde lengte als jij en weeg zelf 86kg op 11-11,5% bij mij is de rek er ook nog niet uit denk ik. Weet het bijna wel zeker bij mij tbh

je voeding gaan tracken en vanuit daaruit sleutelen aan je voeding (omlaag of omhoog) weet zeker dat je dan weer progressie gaat maken.
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Weet je wat het is, in de loop der jaren heb ik er zoveel zien komen en gaan. Gasten die de makkelijke route bewandelen zonder basis noem maar op. Het is gewoon die nieuwsgierigheid die brand weet je.

Maar zoals ik al zei dieet word opgevoerd. Twee maaltijden erbij zou ik rond de 4000kcal moeten komen voor 5 kg aan te komen. ik zit dus nu perfect op onderhoud, dus alles wat erbij komt zou toename zijn.

Wel grappige tool die Fatsecret, kun je alles bijhouden.

Comment

Blij dat je tot inzien bent gekomen betreffende voeding.

Kan je in de toekomst nog zien wat je doet,maar als je aas gebruikt en je wilt het maximale uit je kuur dan moet je voeding echt strak bijgehouden worden
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Snap de noodzaak nu..ben nu 4 dagen bezig met calorie toename, alles staat zo strak als wat! Kennis had ik in mijn prime moeten hebben, weinig internet toen..zat destijds op 7%, dikke aders door de onderbuik alleen het hele jaar door verkouden bijna haha.

Maar goed, we gaan ervoor..nu 82kg bij 10% vet (via 3 punts meting), kan volgende week eens een keer electronisch laten meten, kijken wat zo'n ding kan..geloof niet zo in die electronica maar goed.

Thnx voor alle reacties, ik laat de gear maar even in de 'vriezer' staan voorlopig..

Comment

Snap de noodzaak nu..ben nu 4 dagen bezig met calorie toename, alles staat zo strak als wat! Kennis had ik in mijn prime moeten hebben, weinig internet toen..zat destijds op 7%, dikke aders door de onderbuik alleen het hele jaar door verkouden bijna haha.

Maar goed, we gaan ervoor..nu 82kg bij 10% vet (via 3 punts meting), kan volgende week eens een keer electronisch laten meten, kijken wat zo'n ding kan..geloof niet zo in die electronica maar goed.

Thnx voor alle reacties, ik laat de gear maar even in de 'vriezer' staan voorlopig..

Maak anders even een trainingslog aan in het daarvoor bestemde gedeelte. Denk dat we van een oude rot nog wat kunnen leren

Comment

Train heel simpel, sleutel waardoor ik echt super pumps krijg is echt weinig rust tussen de sets. Echt een aanrader, niet lullen met je maatjes maar, gewoon 30 sec tot max 1 min rust en dan door, sta tegenwoordig binnen 45 min weer buiten. Toen was het altijd 1,5 tot 2 uur trainen, wel serieus maar met geouwehoer tussendoor. Had je een fijne pomp was het de volgende oefening weer weg. Intensiteit werkt echt goed.

Zal eens kijken of het wat toevoegd, train vrij old school wat dat betreft.

Comment

Zal eens kijken of het wat toevoegd, train vrij old school wat dat betreft.
                            Dat zou een mooi tegenwicht zijn tegen al die moderne, gecompliceerde trainingsprogramma's.
                            Last edited by niet_hier; 04-05-2016, 10:24.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Intensiteit =! kortere rust. Intensiteit= load in % van 1RM en hoe dicht je tot failure/ daaroverheen gaat. Daarmee zeg ik overigens niet dat het slecht is o.i.d. zeker niet. Het is alleen niet echt te boeken onder het kopje intensiteit.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X