Passende kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Passende kuur

All,

Graag zou ik willen weten wat een passende kuur is voor mij stats en wensen.

Ben 1.84m en weeg 83kg met 12% vet. Ik train 17 jaar naturel en de rek is er wel uit qua droge spiermassa. Ben nu 35 jaar en vind het wel tijd worden om een keer hard te gaan. Mijn wens is om 5kg solide spier te pakken en ook over te houden.

Zat zelf te denken aan Test E 500 met een Tbol kickstart en Nolvadex nakuur, graag hoor ik van mensen met verstand van zaken wat en waar ik aan moet denken gedurende de gehele kuur + nakuur zodat ik er met zo min mogelijk schade uit kom.

Wil dus niet als een waterballon in de gym lopen maar geleidelijk wat kg spier pakken.

Lees het wel, bvd voor de reacties.

Lijkt me niet dat 83 kg op 12% je max is. 5-10 moet daar toch nog natty bij te plakken zijn. Als je niet meer gaint, moet je wss meer eten.
    Ik doe een gok

Comment

Ik zou zowiezo hcg mee laten lopen ,en dan wel
      de test een beetje naar beneden schroeven.
      Aromasin om de paar dagen ..mg of zo.

Comment

Sorry Pren, heb niet het genetisch materiaal van een Nigeriaan.
        Eet 5 a 6 x per dag cleane maaltijden en op trainingsdagen 2 x shake erbij, is zat voor mij.

Heb totaal geen zin om te bulken naar 90kg met een vette pens, zit nu sowieso in mijn cut fase naar 9 a 10%. Plus, het is voor mezelf niet voor wedstrijden ed..anders was het een ander verhaal geweest.

Comment

Dan is dat dus je probleem: voeding. En kuren gaat je daar niet bij helpen, want zonder voeding kun je geen spiermassa opbouwen. Ook niet met AAS.

Oftewel: als je niet aankomt, bouw je geen massa op. Om meer massa op te bouwen, moet je dus meer eten. Bulken is je oplossing.
          Ik doe een gok

Comment

Fanta, HCG is toch een soort afslankmiddel? Waarbij in nood vet word omgezet in energie?

Comment

Voeding is meer anabool dan gelijk wel AAS er valt nog veeel meer uit te halen door niet te kuren.
              Maar nu ga je kuren, je komt 5kg bij waarvan 3kg vocht en die winst is tijdelijk dus ga je binnen 6maanden opnieuw moeten kuren en opnieuw .........

Succes
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Maar je komt altijd in vet aan, ook tijdens een clean bulk..hoe moet je daar mee omgaan? Wat jij zegt is dus flink bulken en dan weer aftrainen? Alleen in extremere mate dan wat ik al jaren doe in principe..nu ben ik ongeveer een maand of 5 vrij droog en 7 maanden zwaarder, scheelt bij elkaar 5 kg.

Comment

Originally posted by Noviomagus View Post
                  Maar je komt altijd in vet aan, ook tijdens een clean bulk..hoe moet je daar mee omgaan? Wat jij zegt is dus flink bulken en dan weer aftrainen? Alleen in extremere mate dan wat ik al jaren doe in principe..nu ben ik ongeveer een maand of 5 vrij droog en 7 maanden zwaarder, scheelt bij elkaar 5 kg.
                  Je gaat met je kuur ook nooit vetvrije massa bijkomen !

Post je voedingsschema eens mogelijk kan je op een gezondere, veiligere manier de winsten boeken op korte tijd zonder AAS
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Zorg dat je je voeding zo afstemt dat je ongeveer een 1 kg per maand aankomt en dat je sterker wordt. Wanneer je jezelf dan te dik vindt worden, begin je met cutten. Zo word je geleidelijk aan steeds groter.
                    Ik doe een gok

Comment

Als zn voeding niet perfect is gaat ie ook geen reet wint boeken met zn kuur

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                        Als zn voeding niet perfect is gaat ie ook geen reet wint boeken met zn kuur
                        Dat zeg ik toch?
                        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                          Dat zeg ik toch?
                          Wou eens wat anders typen als gewoon: DIT !¨^^ of +1

Comment

Oke dan post ik mijn voedings schema..
                            1) 2 donkerbruine boterhammen met 3 hele roerbakeieren, 2 plakken kipfilet en 2 plakken light kaas.
                            2) Eiwitshake merk Pro Anthium (R. Coleman)
                            3) Rijst met kip en broccoli/sperziebonen of pasta met gehakt en groentes
                            4) Avondeten: kan bovenstaand zijn of Ovenaardappels met groente en een stuk kip
                            5) Maaltijd gebasseerd op bovenstaand
                            6) Eiwitshake merk Pro Anthium (R. Coleman)

Dit is in grote lijnen mijn dieet. Ik weeg niks af, gewoon bord vol. Misschien dat ik als tussendoortjes wat winst kan pakken?

Comment

Originally posted by Noviomagus View Post
                              Oke dan post ik mijn voedings schema..
                              1) 2 donkerbruine boterhammen met 3 hele roerbakeieren, 2 plakken kipfilet en 2 plakken light kaas.
                              2) Eiwitshake merk Pro Anthium (R. Coleman)
                              3) Rijst met kip en broccoli/sperziebonen of pasta met gehakt en groentes
                              4) Avondeten: kan bovenstaand zijn of Ovenaardappels met groente en een stuk kip
                              5) Maaltijd gebasseerd op bovenstaand
                              6) Eiwitshake merk Pro Anthium (R. Coleman)

Dit is in grote lijnen mijn dieet. Ik weeg niks af, gewoon bord vol. Misschien dat ik als tussendoortjes wat winst kan pakken?
                              Denk dat hierin je probleem schuilt ! Weeg eens een week alles af met behulp van bv fatsecret app.Bepaal je EKV

En daarna ga je hierwat mee spelen, ik denk dat je zult schrikken van de progressie die je gewoon uit je voeding kan halen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X