Vraagje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje...

en dan heb ik nu een vraagje

ik ben:

naam: Martijn
    Leefdtijd: 18
    Lengte: 1,94
    Gewicht: 75 kilo
    start gewicht: 70

Nu:

ik wil eigenlijk (uiteindelijk) ong zoiets als dit worden:
    geen echte bodybuilder dus..

nu had ik dus een vraagje he ik ben vier maanden geleden begonnen eigenlijk met echt elke week 4 dagen te trainen en weeg nu 75 kilo (toen voor begin 70 kilo) nu was ik aan het denken om anabolen te gebruiken.. ik weet dat het nie goed voor je lichaam is en dat je er impotent enz van kan worden maarjah ikzeg dan je leeft maar een keer... en dan wil ik het graag goed beleven ..

nu wou ik vragen hoeveel moet ik ong gebruiken..

wat is het beste voor mij om uiteindelijk zo te worden
    spuitjes,pilletjes en een kuur of geen hele kuur of mischien meerdere, mischien wel helemaal niets

Alvast bedankt...

Groetjes...

Je zou best eerst naturel gaan trainen alvorens je vol te spuiten. Alleen om de simpele reden dat eens je AS gebruikt , je naturel niets of bijna niets meer gaat gainen. Best dat je eerst wat meer gaat lezen op het forum. Zijn genoeg voedings- en trainingschema's te vinden onder de juiste rubrieken.
    Het is ook belangrijk om om op bovenvermelde onderwerpen ervaring op te doen want zonder goede voeding en juiste training zal AS je niet verder helpen. Ik zeg je dit om je eigen bestwil. Anders word het 1 grote teleurstelling vrees ik.
    Hier zijn heel wat ervaren mensen die je maar al te graag helpen als je eigen inbreng voldoende is.
    Ik wens je in ieder geval veel succes met je trainingen.
    Grtz
    -C-

Edit: Ik zeg dit omdat ik dezelfde fout heb gemaakt als jij behalve dat ik al enkele jaartjes trainde en wel wat ervaring had op dat gebied. Ik ben ook redelijk onwetend met AS begonnen, maar na enkele (opbouwende) kritieken heb ik hier een snelcursus gevolgd en heb er dan toch 4kg aan spieren overgehouden. Was nl 8,5kg bijgekomen waar er na een maand of 2 goed trainen nog 4 overbleef en die heb ik nu nog steeds!

-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Volledig eens met 'niceguy'. Niet doen amigo! Laat eerst zien wat je naturel kan bereiken. Hou het voorlopig gewoon bij trainen, de juiste voeding en voldoende rust. Veel succes!  

Comment

geen bodybuilder zegt ie. wacht maar tot je die gast in real life ziet

Comment

welkom man en nog lang niet aan de anabolen moet je. Je kan nog heel veel pakken naturel. Echt zonde om er nu al aan te gaan.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

ahh bedankt jongens..

jah ik heb er echt veel voor over en nie meer drinken met uitgaan smoken enz allemaal nie, plus goed eten, elke dag trainen behalve woensdag, gewoon ik wil dat heel heel graag enz

maar een vriend van mij die ook traint was normaal altijd minder gespiert als mij maar nu had hij EEN spuitje gepakt en meteen binnen twee weken 5 kilo erbij

daarom leek het mij wel interresant..

Groetjes

Comment

Zal wel een forse spuit geweest zijn dan

Doe nu maar ff wat ze hier zeggen, gewoon goed eten, een goed trainingschema en voldoende rust.Dan kan je makkellijk je vriend inhalen en behouden wat je gewonnen hebt. Op termijn zal je vriend stagneren en nadat je alles naturel hebt behaald, kan je alsnog kuren.
              Kijk eens onder de rubrieken voeding en training. Daar vind je momenteel alles wat je nodig hebt. Het is misschien niet wat je wil horen, maar is wel de beste raad.
              Take care
              Grtz
              -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (niceguy024 @ Jan. 31 2006,12:14)]Zal wel een forse spuit geweest zijn dan

Doe nu maar ff wat ze hier zeggen, gewoon goed eten, een goed trainingschema en voldoende rust.Dan kan je makkellijk je vriend inhalen en behouden wat je gewonnen hebt. Op termijn zal je vriend stagneren en nadat je alles naturel hebt behaald, kan je alsnog kuren.
                Kijk eens onder de rubrieken voeding en training. Daar vind je momenteel alles wat je nodig hebt. Het is misschien niet wat je wil horen, maar is wel de beste raad.
                Take care
                Grtz
                Een zeer wijze kerel die Niceguy  

Comment

Haha, wat een verhaal weer!

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]maar een vriend van mij die ook traint was normaal altijd minder gespiert als mij maar nu had hij EEN spuitje gepakt en meteen binnen twee weken 5 kilo erbij
                  Moet jij straks eens kijken hoe snel die kiloos bij je maatje er weer af zijn
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Hardlopers zijn doodlopers..
                    Ik vind dit altijd zelfs vrij triest om te lezen en ben blij dat je ten inkeer komt..
                    Heb toch een beetje geduld en de kilos vliegen erbij..
                    Maar met deze instelling: Ik ga ff spuiten en groei lekker snel kom je nergens..
                    Je gains zullen zoals gezegd als sneeuw voor de zon verdwijnen wat tot gevolg heeft dat je er niks meer aan vindt en maar weer kapt..
                    Gewoon lekka gaan trainen en goed eten dan gain je vanzelf.
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mnrtje_m @ Jan. 31 2006,03:14)]ik weet dat het nie goed voor je lichaam is en dat je er impotent enz van kan worden

......

maarjah ikzeg dan je leeft maar een keer... en dan wil ik het graag goed beleven ..
                      yeahhh baby, je leeft maar 1 keer; liever groot zodat je veel meisjes kan versieren maar niet kunnen neuken omdat je impotent bent, dan wat minder groot en nog gewoon kunnen neuken

dat is nog eens een goeie beredenatie!

ik zou zeggen; get you're ass in the gym pussy, ga eerst maar eens ff een jaar of 4 keihard trainen en eten, voordat je uberhaupt aan anabolen gaat denken.

Comment

welkom gozer maar ga eerst een paar jaar naturel trainen en dan heb je goede basis en leer meer over voeding en trainen er komt echt wel meer kijken dan een spuit

Comment

welkom kerel

ga nou 1st eens fatsoenlijk een jaar of 4 - 5 trainen dan zullen je naturele gains een beetje opraken en denk dan nog eens aan een kuur
                          dan heb je iig tijd zat om je er in te verdiepen.

en nee van 1 spuit kan je geen 5 kg pakken of het moet een hele grote geweest zijn dat ie er 4 kg zelf al in duwt

kijk niet naar andere kijk naar je zelf
                          ieder mens is anders en de een heeft meer aanleg dan de ander en dat is met AS niet te compenseren
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Bocca @ Jan. 31 2006,12:27)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (niceguy024 @ Jan. 31 2006,12:14)]Zal wel een forse spuit geweest zijn dan

Take care
                            Grtz
                            Een zeer wijze kerel die Niceguy  
                            Zo zie je maar hé,ben zeker niet de enige die het zegt, show some natural spirit in the gym!

@ Bocca: Thx for the support, enneuh al het lof gaat naar de leden van bodynet hoor
                            Grtz
                            -C-
                            -No Pain No Gain!

Comment

Ff verplaatst naar anabolen.

Wederom dezelfde antwoorden op dezelfde vraag

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X