Hoeveel as. in de cut ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Karma voor jou K.I.R.!
    Zeer goede post kerel. Ik vroeg me altijd al af wat er allemaal gebeurde op de voeding en diëtetiek opleiding.
    Ik heb het nog overwogen ook om te gaan doen...

Comment

das mooi dan. deze beweert alleen bewezen dingen te zeggen/ onderbouwen.
      en ik ga ook zeker vragen hoe zij erbij komt dan dat als je genoeg kh neemt, je het teveel aan eiwit ook opslaat.
      lijkt mij trouwens wel logisch. of je moet het uit kakken.
      maarre.... np, bro. hou ons ff op de hoogte hierzo. een geevolueerde bb dietist kenne we altijd gebruiken
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Achilles
        Karma voor jou K.I.R.!
        Zeer goede post kerel. Ik vroeg me altijd al af wat er allemaal gebeurde op de voeding en diëtetiek opleiding.
        Ik heb het nog overwogen ook om te gaan doen...
        Ik had dezelfde reactie had hem alleen via pager bericht gedaan

Comment

Originally posted by punani
          Ik had dezelfde reactie had hem alleen via pager bericht gedaan
          Great minds think alike

Comment

Originally posted by bruce
            en ik ga ook zeker vragen hoe zij erbij komt dan dat als je genoeg kh neemt, je het teveel aan eiwit ook opslaat.
            Omdat het ook gewoon zo is natuurlijk!
            Wordt ook nergens tegengesproken volgens mij? Van eiwitten kun je zeker wel vet worden hoor, sommige mensen zetten zelfs sneller vet aan van een overschot aan eiwit dan van een overschot aan koolhydraten.
            Feit blijft natuurlijk wel dat als je totale kcal inname ónder je behoefte zit je in principe altijd zult afvallen, of die kcal nou uit koolhydraten of eiwitten komen.

Comment

Dus dan zeg ik, zekere voor onzekere nemen, eiwitten hoog houden in de cut.
              Wel indd onder je behoefte zitten.

Maar is de vraag van de topicstarter nu eigenlijk beantwoord
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
                Dus dan zeg ik, zekere voor onzekere nemen, eiwitten hoog houden in de cut.
                Wel indd onder je behoefte zitten.

Maar is de vraag van de topicstarter nu eigenlijk beantwoord
                Ja hoor !! ,

Ik ben zoals wellicht al duidelijk was begonnen met cutten ipv bulken, dit doordat mijn conditie toch erbarmelijk begon te worden.

Tot nu toe gaat het lekker, ik ben nu 1,5 week bezig en en steeds even zwaar !

Dit is waarschijn door het vocht van de test, maar dat verdwijnt op het einde van de kuur vanzelf .

Ik zit nu op 750mg test enth (ik weet is niet ideaal volgen sommigen)/ week.
                Mocht het bf aardig gedaald zijn stap ik pas over op de wat "gepasterre" middelen.

Grtz...
                Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by 100%
                  Ja hoor !! ,

Ik ben zoals wellicht al duidelijk was begonnen met cutten ipv bulken, dit doordat mijn conditie toch erbarmelijk begon te worden.

Tot nu toe gaat het lekker, ik ben nu 1,5 week bezig en en steeds even zwaar !

Dit is waarschijn door het vocht van de test, maar dat verdwijnt op het einde van de kuur vanzelf .

Ik zit nu op 750mg test enth (ik weet is niet ideaal volgen sommigen)/ week.
                  Mocht het bf aardig gedaald zijn stap ik pas over op de wat "gepasterre" middelen.

Grtz...
                  Waarom kies je er dan toch voor 100%?

Comment

Originally posted by Achilles
                    Waarom kies je er dan toch voor 100%?
                    Omdat de meesten wel een probleem van vocht maken en ikzelf er niet zo mee zit. Tevens had ik nog een shitload test liggen

Echter als ik al een bult vet verloren ben wordt het natuurlijk anders.

Grtz..
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

Dan is duidelijk!

Yo go burn some fat gurl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X