Hoi ik ben Max ik ben 21 jaar oud ik heb vorig jaar een kuurtje gedaan maar door omstandigheden ben ik alles van die kuur verloren. Vandaar dat mijn gewicht nu weer schommelt tussen de 87 en 88 kilo. ( Ik heb een ongeluk gehad waarvan ik nog steeds herstellende ben ). Ik heb nu ook al een jaartje of 2 ingelezen over AAs en ik weet nu in de grote lijnen hoe ik ze moet gebruiken op en veilige manier.
Mijn eerste en enige kuur was
500 mg sust week 1 tm 10
400 mg deca week 1 tm 9
Nolvadex 40 mg per dag week 13 tm 15
Ik zit te denken om over 2 a 3 maanden weer een kuur te doen maar omdat ik last heb gekregen van acne hoop ik dat er mensen zijn die suggesties hebben voor AAs waar je geen of weinig acne van krijgt. Ik vraag niet om het me allemaal op een presenteerblaadje toe te schuiven maar gewoon wat namen van AAs zou al goed zijn dan lees ik mezelf verder in over die AAs en stel ik zelf een kuurschema samen.
Bij voorbaat dank groeten van Max
Mijn eerste en enige kuur was
500 mg sust week 1 tm 10
400 mg deca week 1 tm 9
Nolvadex 40 mg per dag week 13 tm 15
Ik zit te denken om over 2 a 3 maanden weer een kuur te doen maar omdat ik last heb gekregen van acne hoop ik dat er mensen zijn die suggesties hebben voor AAs waar je geen of weinig acne van krijgt. Ik vraag niet om het me allemaal op een presenteerblaadje toe te schuiven maar gewoon wat namen van AAs zou al goed zijn dan lees ik mezelf verder in over die AAs en stel ik zelf een kuurschema samen.
Bij voorbaat dank groeten van Max
Comment