meningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meningen

oke ten eerste as gebruik zal nog even duren maar wil gewoon wat meningen horen.

Ik word sinds kort soort van begeleid(klinkt meer dan het is)door iemand.Heb duidelijk aangegeven wat mijn ambities zijn en heeft mij het volgende geadiviseerd. Hij wou eigelijk dat ik gelijk begon met kuren .de basis is al goed zegt ie maar ik wil nog een jaar natural trainen.
    1-12 test enth 500mg
    14-17 nolva 30mg

mijn vraag waar gaat jullie voorkeur naar uit in een test only kuur. test enth cyp, of misschien wel sustanon. laat maar horen

Maakt volgens mij geen ruk uit... alleen sus zal je sneller merken... maar de werking zal precies het zelfde zijn.
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by red
      Maakt volgens mij geen ruk uit... alleen sus zal je sneller merken... maar de werking zal precies het zelfde zijn.
      kijk en daarom maak ik onderanderen dit topic aan. er komt GEEN frontload,kickstart. als sus door middel van de prop sneller inkicked is deze misschien wel interesanter...
      maar ik wil toch wat meer meningen horen,testo,harold,mr sym,snip,cur en andere (ex)grootgebruikers als ik die nog vergeet

Comment

Voor de stabiele bloedwaarden kan je het beste cyp nemen denk en dan lekker 1x per week prikken... alleen is dit wel 200 mg per ml dat is wel weer ************
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

word toch 2maal gedaan dan. en stabielere bloedwaardes is ook onzin. lees maar de post van windmolen waarmee die dat aantoond.grts

Comment

Hebbie een linkie? en 2x per week prikken met cyp??? met een halfwaarde tijd van 3 weken is dat niet nodig hoor...

Comment

Ik heb een test only gedaan was mijn eerste kuur, 250 mg per 5 dagen, en ben daar 10 kilo van bijgekomen en heb er niks van verloren. Waarom een frontload in mijn ogen is dat enkel iets dat tussen de oren zit. Ik vind als eerste kuurtje dat je bij 500 al zeker voldoende hebt en daar ga je ook serieus op gainen

Grtz
              stil growing

Comment

Bij een test only kuur zou ik voor de enth of cyp gaan. De prop is niks vanwege te vaak prikken. De sus zou ook beter 2x per week geprikt moeten worden bij 500mg dan. Er word ook gezegt dat enth. kwalitatief beter is dan sus.

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Wil ook die link wel ff van die bloedwaardes want het is wat mij betreft zeker geen onzin namelijk.
                  Zou persoonlijk gaan voor enathaat met een frontload prop als je voor enkel test kiest.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

eens met curiosio
                    enanthaat dus.
                    2x in de week een susta hou je toch schommelingen. susta is het best als je het om de dag prikt. dan hebbie wat meer dan 500mg
                    frontload in eerste weken als eerste kuur weet ik niet of het nodig is, omdat je je lichaam mooi kan laten wennen aan het geleidelijk opbouwen. ik ben zelfs geneigd te geloven dat je dan ook minder vocht vasthoudt, ivm minder reaktie van je lichaam.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dan heeft me begeleider er toch verstand van hij wou persee dat ik enth ging nemen. die link is wel van dbb dus ik weet niet of hij hier op kan.... zal het ff proberen.grts

Comment

http://forum.dutchbodybuilding.com/s...t=41093&page=2

lees deze threat maar eens door.grts

Comment

Links naar andere boards mag hoor doen we hier niet moeilijk over. Moet wel wederzijds zijn uiteraard..

De waardes die zijn ingevoerd hebben betrekking op één week volgens mij. Als je ze over meerdere weken invoerd moet je wel verschil krijgen.
                          Mijn ervaring is hoe dan ook dat het zeker scheelt.

Greets...

Comment

Ik ben net weer es verbannen man
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Waar, dbb?

Mag hier ook wel een keer hoor, wat wil je, 24 uur, weekje?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X