Anabole kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabole kuur

Hallo ik wil aan een kuur beginnen het is Russische anabol en nou vraag ik me af of het allemaal wel verstandig is ik heb alles al liggen.

De kuur gaat als volgt:
    1e week: 50 mg 1 keer p/d
    2e week: 50 mg 2 keer p/d
    3e week: 50 mg 2 keer p/d
    4e week: 50 mg 1 keer p/d

Ik weeg 80 kilo en train al ongeveer 1,5 tot 2 jaar is dit verstandig en is dit een goede kuur.

Ik hoor graag van jullie.

M.VB.G Jimmy

ja jongens ik weet het dat het nog niet super lang is wat ik train maar wil nou wel eens seieus aankomen ik kan eten en doen wat ik wil maar kom verder niet aan blijf steeds op hetzelfde gewicht. dit is trouwens mijn eerste kuur ja
    het is dianabol
    Last edited by sjimmee; 23-02-2006, 20:50.

heb je het al es op dutchbodybuilding gevraagd? daar kennen ze dit soort kuurtjes tot in de puntjes
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

anabol is dat dbol ofzo

Grtz
      stil growing

Comment

Denk eerder iets van oxy anders pakt hij 100mg dboll op een dag. Je gaat eer zeker van aankomen en daarna ook al je gains weer verliezen. Leuke kuur om er 4 weken opgepompt bij te lopen........
        Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

oxy denk ik niet want zijn toch 50mg tabs, en de eerste week 1 per dag en de tweede week 2x per dag

Grtz
          stil growing

Comment

stel je eerst even voor kerel

wat is je kuur verleden en wat voor een soort anabolen wil je gaan gebruiken?
            Who's the Chef

Comment

Stel je eerst ff voor gozer.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ga met banaan mee.gaat hier om oxy volgens mij. veel plezier met je kgs vocht en 0,0 gains

Comment

Lijkt op een feralab kuur, kan het ook mis hebben
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

hij traint AL!!! 1,5 jaar hoor!
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

en dan nu pas een kuur met mogelijk oxy

ga eerst is ff lekker trainen kerel
                      Who's the Chef

Comment

ja jongens ik weet het dat het nog niet super lang is wat ik train maar wil nou wel eens seieus aankomen ik kan eten en doen wat ik wil maar kom verder niet aan blijf steeds op hetzelfde gewicht. dit is trouwens mijn eerste kuur ja
                        het is dianabol

Comment

wat ik er trouwens ook nog bij gebruik is tribolan en weight gainer van mammoth en ik moet zeggen dat ik van die twee het wel al merk

Comment

Hehehehe 100mg dboll zeg maar dag tegen je lever(n)
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ten eerste: stel je ff fatsoenlijk voor voordat je met dit soort dingen komt.
                              Bijna bovenaan staat een forumonderdeel dat 'Even Voorstellen' heet, laat weinig aan duidelijkheid over toch?

Ten tweede: dit is geen kuur maar gepruts.
                              Als je daadwerkelijk aan wilt gaan komen zoals je beweert heb je daar hele andere dingen dan dit voor nodig.
                              Het is ONMOGELIJK dat je aan je max zit als je pas 1,5 jaar traint dus als je niet aankomt doe je iets niet goed, simpel zat.
                              Verdiep je eens een beetje in training en voeding, als je jezelf eenmaal hebt voorgesteld en je post daarna je trainings- en voedingsschema willen hier vast allerlei mensen je helpen om daar verbeteringen in aan te brengen.
                              Door die aanpassingen zul je misschien iets langzamer maar wel zeer zeker heel snel aankomen, de resultaten zijn nog blijvend ook! Dit in tegenstelling tot wat je zult 'winnen' met dit gepruts.

Wil je persé anabolen gaan gebruiken besef dan dat het geen snoepgoed is en al helemaal geen wondermiddel. Het is troep wat je in het enige lichaam stopt dat je hebt en waar je nog heel lang mee moet doen, zorg dus dat je wéét waar je aan begint. Lezen dus, dan nog wat meer lezen, dan vragen stellen en pas daarna gaan beginnen met nadenken over of je het wel echt wilt.
                              Het straalt namelijk van je posts af dat je geen flauw benul hebt wat datgene wat je wilt gaan slikken eigenlijk is, wat het doet of hoe het gebruikt dient te worden...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X