Overdrive of Boldenone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overdrive of Boldenone

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met het grote verschil tussen Boldenone en Overdrive.

Is overdrive meer effectief??

Dit heb ik erover gevonden, niet echt positief...

Deze substantie, die wordt gebruikt in sommige veterinaire producten zou door bodybuilders moeten vermeden worden. Het is hoog oestrogeen en het bezit geen compenserende kwaliteit. Het is een zeer zwak anbolische steroide.

link: http://www.bodypage.nl/methandriol_dipropionaat.htm

Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat het schadelijk is voor lever.

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Alle as is slecht voor je lever kerel. Is het nu op korte termijn of op lange termijn. Het beste is gewoon natuurlijk door te trainen en geen as gebruiken. Ik kan me ook herinneren dat er al een thread is geweest over 'overdrive'.

Comment

Ja, maar er is nog steeds een groot verschil tussen methylproducten en gewone producten.

Blijkbaar is methandriol methyl volgens big cat:

http://www.bodybuilding.com/fun/catmetha.htm

grtz
      Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Achilles
        Alle as is slecht voor je lever kerel. Is het nu op korte termijn of op lange termijn. Het beste is gewoon natuurlijk door te trainen en geen as gebruiken. Ik kan me ook herinneren dat er al een thread is geweest over 'overdrive'.

Heb ik gelezen en daar word gezegd dat het veel effectiever is..maar als je het leest op internet zou het geen toegevoegde waarde hebben en giftig (methyl) zijn.

Ook aromatiseerd het redelijk dus....
        Denk je sterk.

Comment

Waarom niet gewoon deca?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
            Waarom niet gewoon deca?

Greets...
            Vraag ik me ook af.Er komen de laatse tijd allemaal nieuwe aas combi.Het valt mij op dat het allemaal comb zijn met spullen die lange tijd geweerd zijn in de bbwereld door hun bijwerkingingen.Ik ben al niet zo dol op de underground labs maar vind dat ze nu wel heel erg ver gaan.Het zijn vooral de onwetende jonge beginners die deze spullen nemen zonder dat ze echt weten wat het zijn.
            oldpride.nl

Comment

Heb de overdrive (GS) ook al geprobeerd, paar vrienden van me ook. Niks van resultaat. De boldenone (british dragon) die ik vorig jaar heb gebruikt was daarentegen wel positief.

yow

Comment

waarom niet is gewoon een paar maanden naturel droog trainen ???

of is dat te moeilijk??
                Who's the Chef

Comment

Ben nog bezig met droog te trainen, zou maar voor volgende winter zijn.
                  Ik zou boldenone willen nemen omdat dat ook het hongergevoel opwekt, ook is de omzetting naar oestrogenen veel minder vergeleken met deca.

Week 1-4: 30mg D-Boll
                  Week 1-10: 400 mg test cyp.
                  Week 1-10: 400 mg boldenone
                  week 13-week 15: nakuur clomid

Of misschien al in week 12 beginnen nakuren als ik al verlies.
                  Heb dit gedaan in oktober en ben 8 kilo bijgekomen.

grtz
                  Denk je sterk.

Comment

Ik meen gelezen te hebben op dbb dat je boldenone minstens op 600 mg. per week moet zetten. Dit had te maken met een grotere aanmaak van rode bloedlichaampjes, en dat zorgt ook weer voor meer hongergevoel.

En hoe gaat het met cutten Wimpy?
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Dit heb ik erover gevonden op steroid.com:

Methandriol Dipropionate (M.D.) is a form of the water-dissolved Methandriol but it remains effective for a longer period of time. On the one hand, M.D. can be dissolved in oil for injection purposes and, on the other hand, it is produced in tablet form since it is also effective when taken orally M.D. has a strong anabolic and andro-genic component so that it is suitable for the buildup of strength and muscle mass. The effect can be compared to a cross between Deca-Durabolin and Testosterone enanthate. Like testosterone it con- tributes to a gain in both strength and muscle but does not retain more water than Deca-Durabolin. The best results can be obtained, however, if M.D. is not taken alone but in combination with an- other steroid. This is because M.D. is able to magnify the effects of other steroid compounds. It does this by increasingly sensitizing the androgenic receptors of the muscle cell, allowing a higher amount of the steroid molecules of the additionally taken steroids to be ab- sorbed by the receptors. This also explains why injectable M.D. is only available today as a combination compound with an additional steroid substance. Injectable M.D. is only available in the Australian veterinary steroids Drive, Spectriol, Geldabol, and Filibol Forte so that procurement of the compound is difficult. The few athletes using this drug report good strength gains, a solid muscle gain, and low water retention. The combination steroids aromatize only slightly so, when taking only M.D., the use of antiestrogens is perhaps ap-propriate. The injectable form is only slightly toxic.

The usual dosage for athletes is 100 mg every 2-3 days. In Europe only the oral form of M.D. is available. Also in this case it is benefi-cial to combine M.D. with another steroid, preferably an injectable one. The normal daily dose is 40-60 mg and is usually taken in 2-3 individual doses spread over & day The tablets are usually taken for only 4-6 weeks since the effect decreases quickly, thus requiring higher dosages. They are also I 7-alpha alkylated so even a low dos-age and a short intake can be damaging to the liver. Because of its androgenic effect women rarely use M.D. Possible side effects of the tablet form can be elevated levels of liver toxins, gastrointestinal pain, acne, gynecomastia, increased aggressiveness, and high blood pressure.

Klinkt wel intressant....
                      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by Wimpy
                        Ben nog bezig met droog te trainen, zou maar voor volgende winter zijn.
                        Ik zou boldenone willen nemen omdat dat ook het hongergevoel opwekt, ook is de omzetting naar oestrogenen veel minder vergeleken met deca.

Week 1-4: 30mg D-Boll
                        Week 1-10: 400 mg test cyp.
                        Week 1-10: 400 mg boldenone
                        week 13-week 15: nakuur clomid

Of misschien al in week 12 beginnen nakuren als ik al verlies.
                        Heb dit gedaan in oktober en ben 8 kilo bijgekomen.

grtz
                        Als je ziet dat je gains begint te verliezen moet je aan je nakuur beginnen. Echter zitten de eerste losts puur tussen je oren en meestal is het gewoon vocht.

Comment

Originally posted by KeepItReal
                          Ik meen gelezen te hebben op dbb dat je boldenone minstens op 600 mg. per week moet zetten. Dit had te maken met een grotere aanmaak van rode bloedlichaampjes, en dat zorgt ook weer voor meer hongergevoel.

Het cutten gaat wel goed zit nu op 15´% met nog 3 maand te gaan..vervelende is dat ik terug evenveel ga wegen als vorig jaar..wel gaat al mijn vet wegzijn wat een veel mooier zicht moet zijn toch, vervangen door spieren dus. Liep al lang met een te dikke pens op.

Na mij d-boll/test kuur woog ik 79 met 19% vet.

Nu heb ik terug gewicht van 75 en dat zal dan nog minderen..maar het vet maakt dus plaats voor spiermassa.

Cardio doe ik niet meer, val zo goed genoeg af.
                          Nog 6% te gaan is ongeveer 4 kilo nog op 3 maand.
                          Denk terug naar 71kg (droog 9%) te gaan en dan kan ik volgend jaar mijn punt bereiken nl 80 kilo droog.(9%vet)

Ben in eerste maand dus van 77 naar 75 kilo gegaan met weinig tot geen spierverlies, wel zie je mijn spieren beter en heb ik niks van vocht meer.

Heb ik op een jaartje 9%vet kwijt en 6 kilo spiermassa bij. goed of onder niveau??

grtz
                          Last edited by Wimpy; 01-03-2006, 19:07.
                          Denk je sterk.

Comment

Originally posted by KeepItReal

Nee hoor 400mg tot 600 moet voldoende zijn.Er is wel een bepaalt merk waar mensen niet zo goed op reageren dus die adviseren ook hoger.
                            oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X