MIjn eerste kuur ANAVAR

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Zoals ik al zei in het begin van zijn topic zou 30mg/d wel eens te laag kunnen zijn, maarja wie ben ik?
    Zo heerlijk als je zelf al antwoord geeft.
    30-40mg per dag is meer dan genoeg.

Comment

Nou, ik denk bij nader inziens dat ik deze week nog gewoon op 30 blijf en dan kan ik vanaf volgende week altijd nog naar 40 gaan.
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Zo heerlijk als je zelf al antwoord geeft.
        30-40mg per dag is meer dan genoeg.
        Hoe weet jij dat nou zo zeker, meneer de allesbeterweter!
        Heeft zelf ook een keertje een anavar kuurtje genomen, en met resultaat, not!
        Misschien is 30mg voor hem juist niet de juiste dosis en heeft Ramon gewoon meer nodig.
        Je kan met anavar gemakkelijk naar de 100mg per dag gaan, het gaat erom welke dosis voor jou persoonlijk werkt. Dus ga nou niet iedere keer van jezelf uit met je ervaringen want die zijn bij anderen juist heel verschillend!

Comment

Daar zit natuurlijk een grote kern van waarheid in Snuff.
          Maar in mijn geval, is het toch prettig om advies te krijgen van mensen die er oftewel verstand van hebben oftewel ervaring.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

100mg? Dat is pure bullshit. Ik zou zeggen. Zoek lekker de onderzoeken op qua werking sterker nog er zijn zelfs discussies tussen General en Genjuro op dit forum over de dosering. Leef je uit. Er zijn overigens wel meer boards waar gekken een hoge dosering beweren als beter terwijl er weinig tot geen verschil is.

En anavar geen resultaat? Ik had 15-20kg op een heleboel oefening toegevoegd in 4 weken tijd op 40mg per dag...dus heb wel degelijk resultaat gehad. Dus niet zo miepen mannetje.

Je kan met test-e ook gemakkelijk 3x de dosering overschreiden. Wil niet zeggen dat het ook beter werkt. Idem voor zo'n beetje elke AS incl. Var.

Comment

Allright, Ramon als je naar professor Fal wil luisteren be my quest, want ik miep zo miep maar een eind weg.
              Lees wel dit ff en kijk naar de dosis die de schrijver zou nemen en ook even helemaal beneden waar de effectieve dosis staat.
              Anavar (Oxandrolone) - Anabolic steroid

Comment

Nog steeds op je piep getrapt Snuff ? heehehehe. 30mg var pd kan best voldoende zijn hoor, maar idd is dat afhankelijk van degene die ze neemt. Hij heeft geen kuurverleden, dus heeft ook geen vergelijkingen waarmee hij kan meten. Ook weegt hij n stuk minder dan jij he.. Verhogen in de kuur zie ik niet zo zitten, je krijgt alleen maar schommelingen in je bloedwaarden die ook weer niet echt bevordelijk zijn voor je gains.. Na deze kuur weet hij n stuk meer, meer gear betekent niet altijd meer gains. Soms is minder meer. Veel meer betekent alleen dat sneller door je receptoren heen bent.. Als je geen stenen hebt,kun je ook niet metselen...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Nog steeds op je piep getrapt Snuff ? heehehehe. 30mg var pd kan best voldoende zijn hoor, maar idd is dat afhankelijk van degene die ze neemt. Hij heeft geen kuurverleden, dus heeft ook geen vergelijkingen waarmee hij kan meten. Ook weegt hij n stuk minder dan jij he.. Verhogen in de kuur zie ik niet zo zitten, je krijgt alleen maar schommelingen in je bloedwaarden die ook weer niet echt bevordelijk zijn voor je gains.. Na deze kuur weet hij n stuk meer, meer gear betekent niet altijd meer gains. Soms is minder meer. Veel meer betekent alleen dat sneller door je receptoren heen bent.. Als je geen stenen hebt,kun je ook niet metselen...
                  Hey Ruud, ik heb ook niet gezegd dat Ramon meer moet gaan nemen. Ik ben ook geen voorstander van het tijdens de kuur te gaan verhogen. Gewoon kuur afmaken en ervan leren. Ik ben het alleen niet eens met de veronderstelling dat 30/40mg/dag bij iedereen werkt. Dit is persoonsafhankelijk, de een heeft nu gewoon meer dan de ander nodig.
                  Ook met bijvoorbeeld Test. Ik weet zeker dat ik meer profijt gehad zou hebben wanneer ik met 500mg Test-e gestart zou zijn ipv 250mg/d. Dit weet ik nu omdat ik nu leer hoe mijn lichaam reageert op Test-e.

Comment

Bij Anavar is het zo dat als je meer gebruikt je niet evenredig meer qua winst zult behalen. Hoe meer je neemt, hoe minder het voordeel. Nadelen qua bijwerkingen worden wel meer. Dus reken er maar op dat een goede na-kuur dan opeens wel van belang is. En de nadelen wegen niet op tegen de minimale voordelen. Zou de dosering rond de 40mg per dag houden. 30 als minimum en 50 als max.

En test-e op 500 is een basis advies voor beginners. Dus had ook al van te voren kunnen zeggen dat je er meer aan zou hebben gehad dan 250 :P

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                      Nou, ik denk bij nader inziens dat ik deze week nog gewoon op 30 blijf en dan kan ik vanaf volgende week altijd nog naar 40 gaan.
                      Verstandig!

Ik zou ook gewoon nog effetjes afwachten

Waarom post je geen begin foto's?
                      Het is toch leuk om te zien hoe je vooruit bent gegaan.

Wat zijn je stats eigelijk?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                        Verstandig!

Ik zou ook gewoon nog effetjes afwachten

Waarom post je geen begin foto's?
                        Het is toch leuk om te zien hoe je vooruit bent gegaan.

Wat zijn je stats eigelijk?
                        ja en als je je hasses niet op internet wil, plakkie er toch een balkie overheen ofzo

Comment

• Originally posted by lbj23 View Post
                          ja en als je je hasses niet op internet wil, plakkie er toch een balkie overheen ofzo
                          wat een reply weer.....
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by laurann View Post
                            Omdat hij nog niks voelt. Maar ik denk dat dat nog paar daagjes gaat duren voordat je dat echt gaat voelen.

Maar na hoeveel dagen ga je dan echt iets merken dan, hij nu volgens mij iets meer dan een week bezig

Comment

• Nou ik heb er wat logjes op nagelezen niet alleen hier op BN en veel mensen merken pas een krachttoename na 2 tot 2,5 week.
                              Dus ik zou het gewoon zo laten.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik merkte het ergens tegen het einde. Vond het jammer dat ik toen weer moest stoppen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X