STH / Test prop / T4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• STH / Test prop / T4

Hallo luitjes,

ik ben van plan om de combi sth / prop / T4 te gaan gebruiken.
    Dit wordt ook mijn kennismaking met sth. De keuze van de andere middelen is mede bepaald doordat ik de voorraad die ik nog had op wil maken.

In eerste instantie wil ik wat droger worden, daarna massa aankomen.
    Ik weet dat nagenoeg iedereen eerst wil bulken en dan cutten, alleen ik kom al heel makkelijk aan en juist droger worden is mijn doel. Ik ben nu 90 kg bij 16% en doel is van de zomer te eindigen rond 94kg bij 10%

Om te kijken hoe ik op de verschillende middelen reageer, bouw ik het op.
    In totaal wil ik de sth 6 maanden gebruiken en daarin 2 kuurtjes.
    De sth zet ik in de ochtend.

wk 1-14 sth 2 iu -> evt uitbouwen naar 4 iu als resultaat uitblijft
    T4 50 mg en anders uitbouwen tot 100mg
    wk 2-10 test prop 100mg eod
    Waarschijnlijk komen de hoeveelheden als "laag" over, maar zoals ik al zei is droger worden nu het hoofddoel.

Dan over een maandje of 6 volgt een "standaard" massa kuurtje: dbol/sus/tren ace

Graag jullie reacties.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Ik heb er niet zo veel verstand van maar is 90 kilo niet een beetje vroeg om aan de HGH te gaan?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Gebruik het voornamelijk om droger te worden. Alles extra is mooi meegenomen.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ga dan eerst voor massa, dan voor droger worden. Anders gaat het niet werken vrees ik. En ik zou anavar aanraden voor het droger worden. Voor het aankom-gedeelte heb ik geen idee.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dan ga je nu al in de fout... Sorry maar 2iu pd slaat nergens op, zeker niet bij n 90kg die jij weegt.... Dat is n verhouding voor je huid jong houden, en voor dames... Jij begint met 4iu per dag, en dan kijk je verder..

Comment

@ Generalix
            Meer massa is juist wat ik NU niet wil. Ik wil eindelijk eens op de 10% komen en dan liever bij 86kg dan de 90 kg van nu bij 16%.
            Als ik eenmaal dat lagere vetpercentage heb, kan ik altijd nog uitbouwen naar meer massa.

@ Knulletje
            Ik zie bij 2iu al echt goede resultaten, gecombineerd met een goed dieeet. Bij mij houdt dat in dat ik na 18.00 nagenoeg geen koolhydraten meer eet, wel eiwitten. Als ik gelijk met 4 iu begin weet ik nooit of 2iu ook gewerkt zou hebben en kan ik ook niet meer uitbouwen, want boven de 5iu ga ik sowieso niet.

Wel bedankt voor jullie reacies!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Goede resultaten bij 2 iu? Ok........ Allereerst wil ik zeggen: verwacht geen wonderen. Als je bijvoorbeeld 10 KG spier wilt aankomen in 10 weken dan ben je met HGH aan het verkeerde adres. HGH heeft de tijd nodig om zijn werk te doen (minimaal 4 maanden of langer) De reden hiervoor is dat de aanmaak van IGF-1 in de lever door HGH cumulatief is van aard. Dus hoe langer gebruik hoe hoger de IGF-1 niveau’s (er is wel een maximum). Het verbeterde gebruik van de voedingstoffen en mobilisering van vet zal wel snel merkbaar zijn, maar de daadwerkelijke zichtbare veranderingen van de spieren komen pas vaak na 3 maanden.

Voor anti-veroudering, algemene gezondheid & vet mobilisering
              Voor deze doeleinden, zal een dosis 2-3 iu's per dag voor de meerderheid volstaan.

Voor het bereiken van spiergroei en het wezenlijk verbeteren van de lichaamssamenstelling
              Met deze bedoeling zal een dosis 4-8 iu's per dag noodzakelijk zijn. De meeste mensen zullen zeer goed gaan bij een dosis van 4-5 iu's per dag.

De meeste mensen ervaren, vooral bij de eerste keer HGH gebruik pijn in de gewrichten, het hoogte punt is meestal rond de 3-4 weken gebruik.
              Daarna zal het wegtrekken. Daarom kan je beter bij de eerste keer gebruik van HGH de dosering opbouwen en bijvoorbeeld te starten met een dosering van 2 i.u.

Bij doseringen hoger dan 2-3 i.u. per dag heeft het verdelen van de dosering gunstig effect omdat je lichaam niet gewend is met hogere doseringen om te gaan.
              Succes met kuren...

Comment

Sorry wil ook nog iets over je T4 kwijt.... N probleem ontstaat als je werkelijk 50-100mg gaat gebruiken hoor...... Het gaat met T 4 tussen de 50-200 mcg, als jij in mg gaat gebruiken. bel dan n arts, want eerlijk waar het komt niet meer goed...... Nu zeur ik niet meer hoor.......Beloof ik.....

Comment

Als je nu voor droger gaat, anavar. Meer niet. Geen vocht, extra hardheid, en werkt uitstekend als eiwitspaarder. 40mg Elke dag, genoeg eiwitten, en straf diëten. Zeker met die rHGH erbij moet dat snel te verwezenlijken zijn.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Als je nu voor droger gaat, anavar. Meer niet. Geen vocht, extra hardheid, en werkt uitstekend als eiwitspaarder. 40mg Elke dag, genoeg eiwitten, en straf diëten. Zeker met die rHGH erbij moet dat snel te verwezenlijken zijn.
                    Vind ik ook wel hoor, hij zoekt en graaft veel te diep...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Sorry wil ook nog iets over je T4 kwijt.... N probleem ontstaat als je werkelijk 50-100mg gaat gebruiken hoor...... Het gaat met T 4 tussen de 50-200 mcg, als jij in mg gaat gebruiken. bel dan n arts, want eerlijk waar het komt niet meer goed...... Nu zeur ik niet meer hoor.......Beloof ik.....
                      Een kleine letter vergeten met grote gevolgen
                      Bedoel idd mcg. Begin met 25 of 50mcg, eerst maar kijken wat t doet. Wil geen probleem met mijn schildklier.
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Je gaat toch 6 maanden aan de STH, dan zou ik idd wel eerst wat massa pakken(lean) met bv primo of tren. Hierna dan cutten met test p en winny(miss wat ace) of anavar zoals G zei.
                        Je hebt tijd genoeg om die 6 procentjes te droppen. Vindt 6 maanden dan extreem overdreven, of beter gezegt, die 6 procentjes kan je ook zonder STH halen.

Suc6
                        No Pain No Gain

Comment

Hallo luitjes even een update.

Ben nu bijna een maandje bezig met:
                          2,5iu sth ed (ik gooi 8iu bact water erbij en verdeel het dan in 4 dagen)
                          40mcg T4 ed
                          100mg Virormone eod

Misschien ben ik een beetje ongeduldig, maar had toch wel verwacht na een week of 3 wat van het vetverbrandende effect te merken. Helaas is dat niet zo, ergo de Medisana weegschaal geeft zelfs een lichte stijging van het %vet aan (al weet ik dat die dingen vrij onbetrouwbaar zijn, maar toch).

Wat ik wel merk:

- verhoogde pols in rust (van 48 naar 65)
                          - af en toe hoofdpijn
                          - afnemende conditie.
                          - meer zweten (sinds een paar dagen)
                          Ik kan me voorstellen dat de hoofdpijn komt door de opbouwende hoeveelheid T4. Ik heb ergens gelezen dat de halfwaarde tijd 7 dagen is, dus de mcg'n in je bloed nemen dan elke dag toe, toch?

Ook de hogere pols en verminderde conditie reken ik de T4; om de een of andere redenen lijkt het wel of ik minder had kan of minder zuurstof heb.

Al met al twijfel ik nu of ik niet beter kan overstappen op T3. Ik denk dat de sides dan niet veranderen, maar wel dat de vetverbranding bij mij eindelijk omhoog gaat.

Graag jullie reactie.

Greetz
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Jaap sorry... Maar je hebt het mis met het BS/BW.. BS/BW is je oplosmiddel, dat reken je niet in iu ...De hoeveelheid iu hgh die in de vial zit veranderd nooit, al doe je er n liter BS/BW bij... Het is maar n makkelijkere verdeling.... Mag ik vragen hoe je de hgh zet? De vermoeidheid is de hgh hoor dat gaat over na verloop, ook de ademhaling word weer normaal, Teken dat het werkt... Maar stijging in vet? Vind ik vreemd voor hgh, je raakt er eerder vet door kwijt... Vocht ja dat kan wel, verklaart ook je zuurstof probleem.... Laat wat horen....

Comment

Nou nou, de kuur klinkt veelbelovend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X