Hallo luitjes,
ik ben van plan om de combi sth / prop / T4 te gaan gebruiken.
Dit wordt ook mijn kennismaking met sth. De keuze van de andere middelen is mede bepaald doordat ik de voorraad die ik nog had op wil maken.
In eerste instantie wil ik wat droger worden, daarna massa aankomen.
Ik weet dat nagenoeg iedereen eerst wil bulken en dan cutten, alleen ik kom al heel makkelijk aan en juist droger worden is mijn doel. Ik ben nu 90 kg bij 16% en doel is van de zomer te eindigen rond 94kg bij 10%
Om te kijken hoe ik op de verschillende middelen reageer, bouw ik het op.
In totaal wil ik de sth 6 maanden gebruiken en daarin 2 kuurtjes.
De sth zet ik in de ochtend.
wk 1-14 sth 2 iu -> evt uitbouwen naar 4 iu als resultaat uitblijft
T4 50 mg en anders uitbouwen tot 100mg
wk 2-10 test prop 100mg eod
Waarschijnlijk komen de hoeveelheden als "laag" over, maar zoals ik al zei is droger worden nu het hoofddoel.
Dan over een maandje of 6 volgt een "standaard" massa kuurtje: dbol/sus/tren ace
Graag jullie reacties.
ik ben van plan om de combi sth / prop / T4 te gaan gebruiken.
Dit wordt ook mijn kennismaking met sth. De keuze van de andere middelen is mede bepaald doordat ik de voorraad die ik nog had op wil maken.
In eerste instantie wil ik wat droger worden, daarna massa aankomen.
Ik weet dat nagenoeg iedereen eerst wil bulken en dan cutten, alleen ik kom al heel makkelijk aan en juist droger worden is mijn doel. Ik ben nu 90 kg bij 16% en doel is van de zomer te eindigen rond 94kg bij 10%
Om te kijken hoe ik op de verschillende middelen reageer, bouw ik het op.
In totaal wil ik de sth 6 maanden gebruiken en daarin 2 kuurtjes.
De sth zet ik in de ochtend.
wk 1-14 sth 2 iu -> evt uitbouwen naar 4 iu als resultaat uitblijft
T4 50 mg en anders uitbouwen tot 100mg
wk 2-10 test prop 100mg eod
Waarschijnlijk komen de hoeveelheden als "laag" over, maar zoals ik al zei is droger worden nu het hoofddoel.
Dan over een maandje of 6 volgt een "standaard" massa kuurtje: dbol/sus/tren ace
Graag jullie reacties.
Comment