tren/test/bold combi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tren/test/bold combi

iemand wel eens een combi van tren/test/bold gedaan?.

Tren en Bold tegelijk? nee niet doen.. Na elkaar kan wel

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Tren en Bold tegelijk? nee niet doen.. Na elkaar kan wel

en waarom dan niet?.

Comment

Het zijn 2 verschillende middelen..
        Boldenone (undesylenate) = n Equipoise
        oldenone Undeclynate
        (1,4-androstadiene-3-one,1 7b-ol)
        Molecular Weight(base): 286.4132
        Molecular Weight (ester): 186.2936
        Formula (base): C19H26O2
        Manufacturer: Various
        Effective Dose (Men): 200-600mgs/week
        Effective Dose (Women): 50-100mgs/week
        Active life: 15 days
        Detection Time: Up to 5 months
        Anabolic/ Androgenic ratio: 100:50

Trenbolone Enantate..
        Kun je stacken met Dbol, Winstrol en Test......

Systematic (IUPAC) name
        17β-Hydroxyestra-4,9,11-trien-3-one
        Identifiers
        CAS number 10161-33-8
        ATC code none
        PubChem 25015
        ChemSpider 23383
        Chemical data
        Formula C18H22O2
        Mol. mass 270.37
        Pharmacokinetic data
        Bioavailability 100% (intramuscular)
        Metabolism ?
        Half life ?
        Excretion Urinary
        Therapeutic considerations
        Pregnancy cat. X
        Legal status Illegal (US)
        Schedule IV (CA)
        Routes

Comment

In mn laatste kuur had ik Tren na Bold, ik heb er nog 1 week tussen laten zitten eer ik de Tren ging zetten.. En nog ging mn lijf protesteren, krampen zomaar midden in n spier (vreemd) 1 buikspier schoot in n kramp, zomaar zonder aanleiding.. Kreeg aanvallen van hitte, blozen en piste n week donkerbruin (soort niervergiftiging).. Had n week zere kloten, en waren opgezet vooral bij inspanning.. Kreeg pijn in mn kop, n week.. Kon n week niet slapen.. Toen ging dat weer voorbij... Gelukkig wel

Comment

In mn laatste kuur had ik Tren na Bold, ik heb er nog 1 week tussen laten zitten eer ik de Tren ging zetten.. En nog ging mn lijf protesteren, krampen zomaar midden in n spier (vreemd) 1 buikspier schoot in n kramp, zomaar zonder aanleiding.. Kreeg aanvallen van hitte, blozen en piste n week donkerbruin (soort niervergiftiging).. Had n week zere kloten, en waren opgezet vooral bij inspanning.. Kreeg pijn in mn kop, n week.. Kon n week niet slapen.. Toen ging dat weer voorbij... Gelukkig wel
            welke tren had je?.

Comment

Je lichaam protesteerde maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn.
              Sommigen zijn gewoon heel erg goed bestand tegen bijwerkingen.
              Wil net als Barricade ook wel eens weten waarom een combi van 2 bijstoffen niet zou kunnen.
              Test als basis met Tren/Bold als bijstoffen.
              Helemaal nog niet zo'n slechte gedachte.
              Het beste is nu om research te verrichten. Kijken of er personen zijn die ervaringen kunnen delen, zien of 2 bijstoffen toegevoegde waarde kan hebben.

Comment

Tenzij je je hematocriet ernstig nauwlettend in de gaten kunt houden, zou ik het niet doen. Overigens, ik lees wel vaker dat mensen geĂŻnteresseerd zijn in die combinatie. Totnogtoe heb ik echter nog geen bevredigend antwoord gehad: waarom de interesse in de combinatie van die producten?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Tenzij je je hematocriet ernstig nauwlettend in de gaten kunt houden, zou ik het niet doen. Overigens, ik lees wel vaker dat mensen geĂŻnteresseerd zijn in die combinatie. Totnogtoe heb ik echter nog geen bevredigend antwoord gehad: waarom de interesse in de combinatie van die producten?
                  Ik kan Barricades reden niet geven maar ikzelf ben benieuwd of 2 bijstoffen met een test-basis mogelijk is. Tren/Bold is dan een mogelijkheid maar er zijn natuurlijk meer opties tot combineren.

Comment

Geen gezonde combi, ten eerste lijken beide produkten op elkaar, niet volledig maar in grote lijnen wel, ten tweede gaat je bloed ongeloofelijk dik worden, ten derde zie ik de meerwaarde van bol erbij niet, tren is zo heftig dat het de bol gewoon teniet doet en de werking ervan volledig verloren gaat.

De bol erbij is gewoon weggegooid geld

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                      Geen gezonde combi, ten eerste lijken beide produkten op elkaar, niet volledig maar in grote lijnen wel, ten tweede gaat je bloed ongeloofelijk dik worden, ten derde zie ik de meerwaarde van bol erbij niet, tren is zo heftig dat het de bol gewoon teniet doet en de werking ervan volledig verloren gaat.

Grtz
                      Duidelijke taal Snip.

Comment

Originally posted by snipke View Post

Grtz
                        ja maar ik heb de tren wel stuk lager gedoseert, en de bold hoger, een combi van oxy en dbol zou ook goed moeten zijn , en meeste raden dat ook af.

Comment

Oxy & Dbol stacken?

Zou je denken dat je iets krijgt in deze trant:

*Vocht*
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            Oxy & Dbol stacken?

Zou je denken dat je iets krijgt in deze trant:

*Vocht*
                            ja dat denk je, maar dat schijnt dus niet zo te zijn als je die 2 combineert.

Comment

Maar waarom zou iemand ze in godsnaam stacken? Is Oxy ansich niet al heftig genoeg? Denk ook niet dat de lever dat zo op prijs stelt.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X