1ste serieuze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1ste serieuze kuur

Goedenavond allen,

Zoals de titel aangeeft wil ik mijn 1ste serieuze kuur gaan doen. (voorheen 2x winny only tabs gedaan). Heb de knoop al eind vorig jaar doorgehakt en had besloten om het volgende te gaan doen.

week 1 t/m 4 40 mg d-bol
    week 1 t/m 10 200 mg deca
    week 1 t/m 12 250 mg test-e
    week 15 t/m 18 nakuur (nolva)

nu ga ik me gear bij iemand anders regelen dan gepland en hij is van mening dat deca troep is, beter boldenone pakken, en ik beter zijn kuur kan volgen namelijk:

Test e, trenbolone, boldenone, d-boll. Elk op 1ml (morgen hoor ik van em hoeveel mg per ml hij had) en dat alles op 10 weken zetten.

Ik vroeg hem of hij de d-boll als kickstart gebruikte en hij zei nee ook gewoon de gehele 10 weken doen. Nu is hij alleen in week 5 of 6 ziek geworden, mexicaanse griep, waardoor hij zn kuur niet kon afmaken. Maar hij gaf wel aan in die 5 weken al dikke gains te hebben en al een kilo of 7 erbij.
    Als ik alle info vergelijk met wat ik hier gelezen heb en met deze kuur, krijg ik t gevoel dat hij er niet zo goed over heeft na gedacht. Persoonlijk denk ik dat deze kuur ook teveel is, 4 dingen tegelijk.... Alleen sommigen zeggen dat je 1ste kuur je beste is dus beter pak je meteen een goeie (lees niet te licht inzetten), terwijl anderen zeggen pak gewoon Test E only, dan kan je er nog jaren plezier van hebben met je volgende kuren.

Nu komt dus de hamvraag. Ik ben 24jaar, 171cm, 75kg, bfi 12-13% en wil graag naar de 80-82kg met 10% bfi.

Kan ik me dan beter houden aan:

1. kuurtje aan het begin, test e, deca, dboll
    2. kuurtje 2, test e, tren, bold, dboll
    3. of misschien test e only??

Gegroet!
    Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

Weet niet wat voor een dealer jij hebt .. maar hij zal vast wel een idioot zijn.
    10 weken diana .. tren als eerste "echte" (zal wel) kuur aanraden.

Ik zeg test 500mg.. 12 weken en je hebt bijzonder goed resultaat als je het goed aanpakt.

Comment

Originally posted by Anthony View Post

week 1 t/m 4 40 mg d-bol
      week 1 t/m 10 200 mg deca
      week 1 t/m 12 250 mg test-e
      week 15 t/m 18 nakuur (nolva)
      Dit is een mooie eerste kuur.
      Heb het zelf ook gedaan.
      500mg test/w kun je mee gaan beginnen in een tweede kuur met een bijstof.
      Raad je wel aan om HCG te gebruiken.
      Succes.

Comment

Ik zou als eerste kuur lekker test only doen.

Ik zou bij die dealer zo ie zo geen gear halen kerel.
        Met zulke adviesen trek ik mijn twijfels over zijn kennis en dus ook zijn spullen.
        Who's the Chef

Comment

Geen wonder dat ie ziek is geworden. Tren en Bold samen is niet zo heel verstandig volgens mij. Hier een post van snip in een ander kuur log.

Originally posted by snipke View Post
          Geen gezonde combi, ten eerste lijken beide produkten op elkaar, niet volledig maar in grote lijnen wel, ten tweede gaat je bloed ongeloofelijk dik worden, ten derde zie ik de meerwaarde van bol erbij niet, tren is zo heftig dat het de bol gewoon teniet doet en de werking ervan volledig verloren gaat.

De bol erbij is gewoon weggegooid geld

Grtz
          http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...old-combi.html

Mischien kan die blij zijn dat die geen 10 weken d-bol heeft vol gemaakt. Anders had die waarschijnlijk een lever als een watermeloen gehad.

Beetje hersenloze praat... zou er idd niet meer naar toe gaan. Lees ook vaak dat dat 'Eerste Kuur" gebeuren een beetje overrated is. Ik zou gewoon lekker rustig aan beginnen zodat je lichaam leert kennen ipv dat je je tot aan de nek vol laad met rommel.

Succes
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat die kerel stomme praat heeft wil nog niet zeggen dat z'n gear niet goed is.
            Hoop voor TS dat het GG of EPL is.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Ik zeg test 500mg.. 12 weken en je hebt bijzonder goed resultaat als je het goed aanpakt.
              Waarom niet 250 mg, ts weegt 75 kilo. Lijkt me voor een eerste kuur prima.
              Dbol gewoon als kickstart en niet 10 weken inderdaad.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Omdat 250 niet altijd even goed bij iedereen werkt, de eerste kuurzouik ok 500 mg pakken en als dit te gek was met voht gainen enzo de volgende kuur 250mg pakken, dat doe ik nu ook en ga er goed op. Maar goed ik heb er wel wat extra bij zoal primo en winstol.

Comment

Over de hoeveelheid vocht die je in een kuur krijgt meot je helemaal niet druk over maken man. Dat verdwijnt op het eind toch weer dus als dat je motivatie is om dan minder te nemen volgende kuur is gewoon dom.

250mg Test-E zal ik nooit nemen. Gewoon op 500 zetten vanaf de eerste kuur.

Deca zou ik ook niet nemen. Boldeone werkt lekker met 400 per week naast de test-e.

Tren zou ik achterwege laten bij een eerste kuur

DBoll is lekkere kickstart voor een kracht kuur. Voor de massa hoef je het niet te doen. Is merendeels vocht is verlies je naderhand weer.

75kg is erg licht. Zou zo wie zo nog niet gaan kuren tot je minimaal 80-85kg weegt.

Comment

Jah maar 6-7kg vocht is te veel van het goede, aromatischeren oke maar zo veel nee dankje. Het word erook niet minder op qwa kracht en massa gainen op 250 merk ik al wel iig.

Verder maakt gewicht niet uit van de TS stel hij is maar 160-165cm Bijvoorbeeld

Comment

Ik doe het zus, ik doe het zo en dan TS er maar mee opzadelen, beetje jammer.
                      We weten helemaal niets van hem, weten ook helemaal niet hoe zijn lichaam reageert.
                      En vooral de doseringen waar Fal over praat is een beetje te ver gegrepen vind je niet?
                      Dat Fal dat kan hebben oke, maar dat wil niet zeggen dat TS dat kan.

En je lichamelijke bouw is wel degelijk relevant. Iemand van 100kg met een lengte van 1,90m kan nu eenmaal veel meer dragen dan iemand van hobbit-postuur.
                      Kuren voor een eerste keer is gewoon laag houden en waarom?
                      Om erachter te komen hoe men lichamelijk reageert.
                      Dus test met of zonder bijstof maar wel laag houden.

Comment

Mee eens, zelf ben ik ook een hobbit en heb overal last van danzij mijn extra gewicht.
                        Ik vind die bovenstaande kuur er verder ook erug goed uit zien verder, een echte beginners kuur.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                          Omdat 250 niet altijd even goed bij iedereen werkt, de eerste kuurzouik ok 500 mg pakken en als dit te gek was met voht gainen enzo de volgende kuur 250mg pakken
                          Zou het eerder andersom doen.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Waarom, stel dat die 250 mg echt neits geeft voor zo'n eerste keer, dan voel ik me echt wel lullig.
                            Maar goed dat risico moet dan maar he (A)

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                              Waarom, stel dat die 250 mg echt neits geeft voor zo'n eerste keer, dan voel ik me echt wel lullig.
                              Maar goed dat risico moet dan maar he (A)
                              En wat als 500mg/w zoveel bijwerkingen geeft omdat je lichaam enorm reageert???
                              Dan denk ik dat je beter af bent om met 250mg/w te starten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X