1 jaar lang hgh plus 2 x as kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

niemand een idee ??

ik wil eigenlijk gewoon 500 test 500 bold gebruiken. gezien mijn leeftijd, gewicht en gebruikservaring.

maar ik lees echt dat de bold hoog gedoseerd moet worden... moet ik dan echt 500mg test-e per week en 750 mg bold per week doen ?

Comment

Originally posted by kadafi View Post
      niemand een idee ??

ik wil eigenlijk gewoon 500 test 500 bold gebruiken. gezien mijn leeftijd, gewicht en gebruikservaring.

maar ik lees echt dat de bold hoog gedoseerd moet worden... moet ik dan echt 500mg test-e per week en 750 mg bold per week doen ?
      ik zet 1000mg test-e en 800 mg bold per week.
      10iu hgh/dag
      50 mcg t3 /d
      om de 4 weken 100mcg / d igf1-lr3

Werkt heel goed moet ik zeggen.

Comment

Heb ook de ervaring van een half jaar hgh op 8 iu per dag en nam toen een test erbij van 1 ml per week en dan groei je behoorlijk.
        Geloof niet zo in de boldenone variant zou de test only gaan doen.
        hgh en test only wordt door heel veel jongens gedaan en zie heel goede resultaten zonder niet al te veel bijwerkingen.
        Is ook wat je wil natuurlijk want de bold maakt je wel iets droger maar zeker geen massabouwer en als je alleen de test doet en schoon eet groei je mooi en droog vol.

Comment

Originally posted by king36 View Post
          Heb ook de ervaring van een half jaar hgh op 8 iu per dag en nam toen een test erbij van 1 ml per week en dan groei je behoorlijk.
          Geloof niet zo in de boldenone variant zou de test only gaan doen.
          hgh en test only wordt door heel veel jongens gedaan en zie heel goede resultaten zonder niet al te veel bijwerkingen.
          Is ook wat je wil natuurlijk want de bold maakt je wel iets droger maar zeker geen massabouwer en als je alleen de test doet en schoon eet groei je mooi en droog vol.
          Ik vind dat bold beter massa aanzet dan deca ...........

Comment

@ sharki , ik heb niet de stats en de ervaring om 1000mg test en 800 mg bold te doen.

dus wou ik 500mg test-e en 500mg bold doen.. maar is het dan zo dat 500mg bold net alsof ik water spuit ? moet ik echt boven de 600 zitten ??

Comment

@ sharki , ik heb niet de stats en de ervaring om 1000mg test en 800 mg bold te doen.

dus wou ik 500mg test-e en 500mg bold doen.. maar is het dan zo dat 500mg bold net alsof ik water spuit ? moet ik echt boven de 600 zitten ??
              Ik zou ervoor zorgen dat je met de test altijd hoger zit dan met de bold.
              Of je nu 500 of 600 bold zet , dat verschil ga je nouwelijks voelen/merken.
              Maar 500 of 800 is wel een verschil. Maar bij 800 moet de test ook omhoog.

Je moet zorgen dat je de test die de hoofdstof is altijd hoger gedoseerd hebt dan de bijstof.

Comment

Dus aan 500mg bold ga ik niks hebben ?

En test moet altijd hoger gedoseerd zijn dan de bijstof, omdat test (vaak) de basis vormt van een kuur ? Is dat de reden dat die hoger gedoseerd moet zijn?

En wat als iemand twee of drie bijstoffen gebruikt.. moet de test hoger gedoseerd zijn dan alle bijstoffen samen ? lijkt mij niet toch..

Waarom zou de test naar 750mg pw moeten gaan als de bold ook naar 750mg gaat. 500mg test doet gewoon zijn werk? Het ging mij om de bold die misschien niet genoeg zou werken op 500mg per week

Comment

Dus aan 500mg bold ga ik niks hebben ?

En test moet altijd hoger gedoseerd zijn dan de bijstof, omdat test (vaak) de basis vormt van een kuur ? Is dat de reden dat die hoger gedoseerd moet zijn?

En wat als iemand twee of drie bijstoffen gebruikt.. moet de test hoger gedoseerd zijn dan alle bijstoffen samen ? lijkt mij niet toch..

Waarom zou de test naar 750mg pw moeten gaan als de bold ook naar 750mg gaat. 500mg test doet gewoon zijn werk? Het ging mij om de bold die misschien niet genoeg zou werken op 500mg per week
                  Natuurlijk heb je wel wat aan 500mg bold per week, ook op 400mg kun je al aardig gaan.
                  Equipoise heeft gewoon een veel langere tijd nodig om in te kicken en dien je de kuur wat langer aan te houden dan normaal.
                  Testosterone hoeft helemaal niet hoger gedoseert te worden, je kunt zelfs zonder doen en iets anders gebruiken.
                  Het gaat erom dat bold mild androgeen is en daardoor kun je net als deca, persoonsgebonden, last krijgen van libido-problemen.
                  Je dient het tekort aan androgene eigenschappen dus aan te vullen, daarom testosterone, maar 400mg bold met 250mg test is heel goed mogelijk.
                  Je kunt ook masteron of de oral proviron gebruiken voor het androgene.
                  Dus test hoger doseren hoeft helemaal niet.

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                    @Showtime

Er staat minder dan op de gemiddelde bijsluiter van de meeste medicijnen die de arts voorschrijft:P
                    dat kan zo zijn maar AS is een dopingmiddel en ik sprak anthony op een kickbox gala en sprak hem over alistar overheem dat het vreemd was dat ie mee deed aan de k1 en hij zei tegen mij dat AS niet zijn toegestaan bij of de UFC of bij de MMA en dat ie daarom nu aan de k1 meedoet omdat daar geen regels zijn over AS ,hang me niet hier aan op dit is alleen wat ik gehoord heb

Comment

helemaal duidelijk snuff...

zit nu bijna in week 8, heb een aantal dingen in lichte mate gemerkt kwa bijwerking
                      s een keer vermoeidheid
                      beetje stroeve gewrichten
                      klein beetje dikkere kop

niks extreems en alles was goed op te lossen door een uurtje te slapen of olie in te nemen en dikkere kop heb ik niet zelf gemerkt

vanaf week 9 gaan we naar 4iu hgh ed ( wordt dan 2 x per dag genomen ) en gaat de eerste week 1000mg test-e en 1000mg bold frontload erin en daarna 500mg van elk per week

Comment

I nteressante log, je hebt namelijk zo ongeveer dezelfde stats en doelen als mij. Ga dit zkr volgen!
                        Stats: 171cm, 76kg, 12,5% bfi

Comment

vandaag gestart:
                          frontload 1000mg test-e en 1000mg bold is erin gegaan

Comment

gisteren de 2e lading erin gegaan.
                            500mg test-e en 500mg bold

ook is er 500iu hcg erin gegaan omdat de ballen wat kleiner werden

merk dat me kop met de dag dikker wordt

Comment

post pica's! interessant om je ontwikkelingen te zien

Comment

ja idd erg benieuwd naar de ontwikkeling, dus post je af en toe een foto ?
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X