1 jaar lang hgh plus 2 x as kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

doel van de kuur is goed presteren in een gewichtsklasse hoger. foto's maak ik niet van mijzelf.

een dikker kop is trouwens niet t enige wat ik merk qua bijwerking van de aas;
    -pomp tijdens t trainen, is niet heel erg gelukkig.
    -te erge geilheid
    -lelijke vrouwen bestaan niet

Comment

gisteren week 11 ingegaan

aromasin wordt binnenkort bijgevoegd want ik voel een bobbel in me borst

Comment

heb vorig week bij mma mijn schouder geblesseerd,,, ja het is elke keer weer wat, nu me schouder daarvoor me rib enz... ik moet zeggen dat mijn schouders wel vaker een probleem zijn.. ik kan niet echt boxen, of heel goed mijn bovenlichaam trainen.

denk niet dat dit snel zal genezen, moet echt een weekje of 2 laten rusten, en dan weer 2 weken revalideren, en dan 2 weken opbouwen...en dan pas weer keihard trainen... dus een week of 6 geschat allemaal...

mag niet klagen we leven gewoon nog..

daarom is het verstandig om mijn aas tijdelijk te stoppen, hgh stopt niet. over aantal weekjes nakuren met nolva 20mg ed.. aromasin gaat vanaf vandaag in.

weet nog niet precies hoe ik dat ga doen met de volgende kuur, eerst maar even herstellen...

zoals altijd vragen en suggesties zijn welkom

Comment

ben een tijdje niet actief op het internet, heb er helaas niet veel tijd voor,,,

maar wou even een update melden dat de blessure minder erg was dan ik dacht...had een week rustig aan gedaan,, tweede week opgebouwd naar het harde trainen, en nu train ik goed hard.

training gaat goed, herstel gaat snel,, ik kan vaak trainen en ook twee keer per dag trainen gaat nu beter.

heb meer kracht en massa,,, explosieve kracht is ook gestegen
          boldenone doet ook zijn werk wat betreft de conditie.

nadelen die ik ervaar zijn:
          - af en toe puist op de rug.
          - tijdens de sex kost het mij wel veel moeite om klaar te komen, omhoog krijgen is geen probleem, maar als ik wil klaarkomen, moet ik echt mijn best doen,,,dan moet ik echt heel snel en hard knallen. echt niet chill.
          - af en toe lichte hoofdpijn.
          - meer zweten
          - wat minder stabiel in het hoofd

Comment

weinig klaarkomen meer zweten haha. Dat klaarkomen heb ik geen problemen mee, maar zweten....shit elke ochtend wordt ik zeiknat wakker.

Hey Kadafi,
            ben je nou ook al een keer flink zwaarder geworden?
            Ik verwacht er wel al 10 kilo bij nu, minimaal.

En ?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

gezien wat er gaande is in libie is het echt vreemd om als kadafi aangesproken te worden.

ik moet en zal klaarkomen haha,,, maar wat kost het me een moeite zeg, een ochtend vluggertje zit er niet meer in, me vriendin moet zich gewoon klaar maken voor een strijd ,, wat niet altijd leuk is... al moet ik zeggen dat het deze week wat beter gaat dan de afgelopen weken.

gewicht zit ik op 85kg in de ochtend na het plassen.

ik plas soms 0,7 kg wanneer ik wakker word, als ik dit zo in een shakebeker zou zetten ziet het er echt veel uit, ik wist niet dat een blaas zo groot is hahah

ben dus nog niet boven de 10kg aangekomen, ik denk dat aromasin eod daar een rol in speelt

Comment

ben net achter gekomen dat ik de laatste twee weken niet 500mg test zette, maar 600mg.

omdat ik een ander merk probeerde en die is 300mg/ml en niet 250mg/ml

kan ik nu gewoon teruggaan op 500mg per week ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X