Test E Aburaihan @ 500mg/w

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test E Aburaihan @ 500mg/w

Zoals ik in men andere log (winny kuurtje) heb aangegeven zal ik ipv winny aan de Test E gaan zoals 1st gepland was!
    Dit doe ik omdat ik van mijn vriend die zeer ervaren is op gebied van bb en aas te horen kreeg dat ik me geen zorgen moet maken om vetpercentage wanneer ik met de Test aan het kuren ga!
    Ik sta "droog genoeg" om test te mogen gebruiken en was sowieso van plan om 3x per week cardio te doen op nuchtere maag voor vetverbranding, massa die ik met de Test E ga kunnen pakken zal nooit lukken met de winny-tabs!
    Ook ivm de schade aan lever verkoos hij de test E boven de winny's

Vanaf nu zondag zal ik dus beginnen met de kuur (elke week 500mg test Aburaihan) en dit voorlopig voor 12 weken, na de 12 weken ga ik kijken hoe ik me voel en ofwel doorgaan met een bridge ofwel nakuren. ben ik nog niet uit!

Stats momenteel:

1m79
    81kg
    vp 12%
    5 jaar training

Trainingsschema:

maandag: benen kuiten
    dinsdag: schouders traps
    woensdag bij ontwaken: 45min cardio
    donderdag: borst triceps
    vrijdag: rug biceps
    zaterdag bij ontwaken: 45min cardio
    zondag bij ontwaken: 45min cardio

Voedingsschema:

250gr eiwit
    85gr vet
    500gr koolhydraten

wat ik concreet eet en wanneer heb ik sowieso op orde, is niet men eerste voedingsschema dat ik maak, heb al meerdere malen gekuurd!

Trainingsstats zonder roids:

Bench: 110kg x 6
    Pull ups: 9x eigen gewicht
    Leg extension: 65kg x 6
    Shoulder press: 34kg x 6
    Squats: 100kg x 10
    Deadlift: 80kg x 10

Squats en deadlift train ik niet op kracht, omdat ik dan teveel last krijg in me onderrug maar ik doe ze wel telkens met 10 reps!

Ik zal hier ook af en toe posten wat de vooruitgang is!

als kickstart ga ik er wat winny aan toevoegen! 25 dagen 40mg/dag

Comment

Hoeveelste kuurtje is dit eigenlijk?
      al na die 12weken nakuurtje doen, en dan volgend kuurtje eventueel deca oid erbij nemen, mocht je dat willen. maargoed afhankelijk van hoeveelste kuurtje dit is. ken je verleden dat betreft niet

succes iig!

Comment

dat eten gelooft natuurlijk niemand, maar dat ggeeft niet, alleen moet je het dan niet vermelden. dat van mij is maar 1x op orde geweest. en dat werkt tig keer beter, maar hou ik gewoon niet vol.

qua krachtstats is alleen je bench interessant. de rest zuigt in vergelijking met je bench. deadlift 10x 80 moet minstens 10x 180 zijn bij 6x110 bench
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          Hoeveelste kuurtje is dit eigenlijk?
          al na die 12weken nakuurtje doen, en dan volgend kuurtje eventueel deca oid erbij nemen, mocht je dat willen. maargoed afhankelijk van hoeveelste kuurtje dit is. ken je verleden dat betreft niet

succes iig!
          Hey posseltje! Dit gaat nu mijn 4de kuur zijn met test E en ik heb ook al 2x een winny kuur gedaan! Nu ga ik denk ik nog eens op Test E alleen gaan maar dan eens van hg ipv gg, dan in de winter wil ik test E met deca of bold gaan gebruiken, voor echte bulk!

Originally posted by bruce View Post
          dat eten gelooft natuurlijk niemand, maar dat ggeeft niet, alleen moet je het dan niet vermelden. dat van mij is maar 1x op orde geweest. en dat werkt tig keer beter, maar hou ik gewoon niet vol.

qua krachtstats is alleen je bench interessant. de rest zuigt in vergelijking met je bench. deadlift 10x 80 moet minstens 10x 180 zijn bij 6x110 bench
          Bruce, ik heb er wel duidelijk bij gezet dat ik bij deadlift en squat niet zwaar ga in gewichten omdat ik snel last heb van me onderrug, ik ga echt geen 150kg of meer gaan deadliften om dan de dag erna niet te kunnen gaan trainen wegens pijn aan de onderrug! En je moet dat ook helemaal niet geloven van mij voedingsschema, moet niemand... Heb het er ook enkel maar bij gezet omdat anders iedereen als 1st naar mijn voedingsschema gaat vragen en gaat zeggen dat dat eerst op orde moet staan... Net omdat ik weet dat een voedingsschema bij mij wel echt belangrijk is maar dat ik heel af en toe niet exact ga eten wat er op het schema staat, maar toch aan dezelfde waardes blijf voldoen!

Dat je van men krachtstats zegt dat ze zuigen vind ik al helemaal onterecht, oké men squats en deadlift zijn idd zwak maar dit komt alleen door onderrug!

Shoulder press met in elke hand een dumbbell van 34kg vind ik persoonlijk niet slecht met 6 reps, en het toestel met de leg extension zal mss wat zwaarder zijn als in meeste gyms, maar bij ons gaat het max tot 70kg en kerels met reuzebenen leggen er niet meer als 15kg extra boven op!
          Last edited by shakazoeloe; 08-03-2011, 14:39.

Comment

Zoals gezegd heb ik dus ook winny toegevoegd aan men kuur en daar ben ik vandaag mee begonnen! Vanmorgen eerste 2 tabs genomen en straks voor het trainen neem ik er terug 2!
            Zondag de eerste inject Arubaihan, ben heel benieuwd wat HG me gaat brengen. Tot nu toe enkel maar GG gebruikt.

Comment

oke oke, denk overigens niet dat hg je extra vele massa gaat opleveren oid.

maar ben wel met bruce eens dat je zwaarder in je dl en squat kan gaan. train je onderug. gebruik desnoods een belt. die 100 kilo squats moeten ongetwijfeld een keer gaan vervelen. en dan las je toch een rust dag in na je benen dag? niets mis mee.

weet ook niet wat voor werk oid je doet. maar nu train je ook andere spiergroep na je benen dag. dan maakt niet uit of je spierpijn in je onderrug hebt als het maar geen ondersteunende spiergroepen zijn.

Comment

@ posseltje & bruce: ik zal jullie raad opvolgen en heb me vandaag meteen een riem gekocht om men squats en deadlifts wat aan te pakken maar ik ga wel rustig aan beginnen eraan! woensdag komen de benen en donderdag de rug en dan ga ik de riem uitproberen!

Comment

vandaag eerste hg test gezet 2ml... ondertussen 3 dagen aan de winny!
                  start gewicht was dus 81kg, hou jullie hier op de hoogte!

TRAINING DONDERDAG: RUG BICEPS

RUG
                  machine pulldown: 8x100 7x110 7x120 6x130
                  machine row: 8x50 7x60 7x60 6x70
                  cable row breed: 10x70 10x70 10x70
                  pull up smal: 3x max (6reps)

BICEPS
                  barbell curl: 8x30 7x35 6x40 (rechte greep)
                  machine preacher curl: 8x30 8x30 8x30
                  hammer curl: 8x30 7x35 6x40 (2 handen gelijk, met baar)

CARDIO
                  na training 15min fiesten, low intensity

deze training heb ik geen deadlifts of bor gedaan, vanaf volgende week staan ze dus zeker en vast in schema!

Comment

TRAINING VRIJDAG BORST TRICEPS

BORST:
                    benchpress: 8x90 7x100 6x110 4x115
                    fly's: 8x16 8x16 8x16
                    peckdeck: 8x45 7x55 6x60 6x65
                    incline dumbell press: 6x34 6x34 10x26 10x26

TRICEPS:
                    pressdown: 8x40 8x45 6x50 6x50
                    touw pressdown: 8x55 7x60 7x60 6x65
                    dippen: 3x max (8reps)

CARDIO:
                    15min fiets

Comment

vandaag zaterdag heb ik onmiddellijk na het opstaan 20min op de crosstrainer gestaan, nuchtere maag dus! ;-)

Comment

Waarom dat?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Waarom dat?
                          ? heb je het over de cardio die ik vandaag deed?

voor de vetverbranding!

Comment

Maar je wilt aankomen?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

doel is cleanbulk....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X