Zoals ik in men andere log (winny kuurtje) heb aangegeven zal ik ipv winny aan de Test E gaan zoals 1st gepland was!
Dit doe ik omdat ik van mijn vriend die zeer ervaren is op gebied van bb en aas te horen kreeg dat ik me geen zorgen moet maken om vetpercentage wanneer ik met de Test aan het kuren ga!
Ik sta "droog genoeg" om test te mogen gebruiken en was sowieso van plan om 3x per week cardio te doen op nuchtere maag voor vetverbranding, massa die ik met de Test E ga kunnen pakken zal nooit lukken met de winny-tabs!
Ook ivm de schade aan lever verkoos hij de test E boven de winny's
Vanaf nu zondag zal ik dus beginnen met de kuur (elke week 500mg test Aburaihan) en dit voorlopig voor 12 weken, na de 12 weken ga ik kijken hoe ik me voel en ofwel doorgaan met een bridge ofwel nakuren. ben ik nog niet uit!
Stats momenteel:
1m79
81kg
vp 12%
5 jaar training
Trainingsschema:
maandag: benen kuiten
dinsdag: schouders traps
woensdag bij ontwaken: 45min cardio
donderdag: borst triceps
vrijdag: rug biceps
zaterdag bij ontwaken: 45min cardio
zondag bij ontwaken: 45min cardio
Voedingsschema:
250gr eiwit
85gr vet
500gr koolhydraten
wat ik concreet eet en wanneer heb ik sowieso op orde, is niet men eerste voedingsschema dat ik maak, heb al meerdere malen gekuurd!
Trainingsstats zonder roids:
Bench: 110kg x 6
Pull ups: 9x eigen gewicht
Leg extension: 65kg x 6
Shoulder press: 34kg x 6
Squats: 100kg x 10
Deadlift: 80kg x 10
Squats en deadlift train ik niet op kracht, omdat ik dan teveel last krijg in me onderrug maar ik doe ze wel telkens met 10 reps!
Ik zal hier ook af en toe posten wat de vooruitgang is!
Dit doe ik omdat ik van mijn vriend die zeer ervaren is op gebied van bb en aas te horen kreeg dat ik me geen zorgen moet maken om vetpercentage wanneer ik met de Test aan het kuren ga!
Ik sta "droog genoeg" om test te mogen gebruiken en was sowieso van plan om 3x per week cardio te doen op nuchtere maag voor vetverbranding, massa die ik met de Test E ga kunnen pakken zal nooit lukken met de winny-tabs!
Ook ivm de schade aan lever verkoos hij de test E boven de winny's
Vanaf nu zondag zal ik dus beginnen met de kuur (elke week 500mg test Aburaihan) en dit voorlopig voor 12 weken, na de 12 weken ga ik kijken hoe ik me voel en ofwel doorgaan met een bridge ofwel nakuren. ben ik nog niet uit!
Stats momenteel:
1m79
81kg
vp 12%
5 jaar training
Trainingsschema:
maandag: benen kuiten
dinsdag: schouders traps
woensdag bij ontwaken: 45min cardio
donderdag: borst triceps
vrijdag: rug biceps
zaterdag bij ontwaken: 45min cardio
zondag bij ontwaken: 45min cardio
Voedingsschema:
250gr eiwit
85gr vet
500gr koolhydraten
wat ik concreet eet en wanneer heb ik sowieso op orde, is niet men eerste voedingsschema dat ik maak, heb al meerdere malen gekuurd!
Trainingsstats zonder roids:
Bench: 110kg x 6
Pull ups: 9x eigen gewicht
Leg extension: 65kg x 6
Shoulder press: 34kg x 6
Squats: 100kg x 10
Deadlift: 80kg x 10
Squats en deadlift train ik niet op kracht, omdat ik dan teveel last krijg in me onderrug maar ik doe ze wel telkens met 10 reps!
Ik zal hier ook af en toe posten wat de vooruitgang is!
Comment