Vraag: Ik heb in de planning staan om met me eerste kuur te gaan beginnen. Ik heb gekozen voor dianabol om 2 redenen, spuiten vind ik voor me zelf te heftig voor een eerste keer. Ik heb ook voor anavar gekeken om dat te testen voor de eerste keer maar dit is weer te licht na mijn mening. En zowiezo moet het niet echt van spuiten hebben . Ik weet dat het minder schadelijk is omdat het dan maar een keer door me lever gaat. Maar dat neem ik voor lief. Ik ben er alleen nog niet uit of het een 6 weken kuur of een 8 weeken kuur gaat worden. Dus de vraag luid ? Wat is " verandwoord". Ik heb zelf zitten denken aan het volgende :
Week 1 ; 45 mg
Week 2 ; 50 mg
Week 3 ; 50 mg
Week 4 ; 50 mg
Week 5 ; 50 mg
Week 6 ; 50 mg
Week 7 ; 50 mg
Week 8 ; 55 mg
Ik ben 23 jaar nu , train nu zon 4 en een half jaar. Ik weet het beste en het meest verandwoordste is pas later te beginnen sinds me bouw nu pas begint te komen tussen me 23 en 26e levens jaar.
Vet percentage is 7 procent en ik weeg een 84 kilos ,zon 4 kilo vet afgevalle door de tribulus dus nu lekker droog.ik ben nu 194 lang.
Alvast bedankt voor jullie advies!
G
Week 1 ; 45 mg
Week 2 ; 50 mg
Week 3 ; 50 mg
Week 4 ; 50 mg
Week 5 ; 50 mg
Week 6 ; 50 mg
Week 7 ; 50 mg
Week 8 ; 55 mg
Ik ben 23 jaar nu , train nu zon 4 en een half jaar. Ik weet het beste en het meest verandwoordste is pas later te beginnen sinds me bouw nu pas begint te komen tussen me 23 en 26e levens jaar.
Vet percentage is 7 procent en ik weeg een 84 kilos ,zon 4 kilo vet afgevalle door de tribulus dus nu lekker droog.ik ben nu 194 lang.
Alvast bedankt voor jullie advies!
G
Comment