kuurtijd methandienone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuurtijd methandienone

Vraag: Ik heb in de planning staan om met me eerste kuur te gaan beginnen. Ik heb gekozen voor dianabol om 2 redenen, spuiten vind ik voor me zelf te heftig voor een eerste keer. Ik heb ook voor anavar gekeken om dat te testen voor de eerste keer maar dit is weer te licht na mijn mening. En zowiezo moet het niet echt van spuiten hebben . Ik weet dat het minder schadelijk is omdat het dan maar een keer door me lever gaat. Maar dat neem ik voor lief. Ik ben er alleen nog niet uit of het een 6 weken kuur of een 8 weeken kuur gaat worden. Dus de vraag luid ? Wat is " verandwoord". Ik heb zelf zitten denken aan het volgende :

Week 1 ; 45 mg
    Week 2 ; 50 mg
    Week 3 ; 50 mg
    Week 4 ; 50 mg
    Week 5 ; 50 mg
    Week 6 ; 50 mg
    Week 7 ; 50 mg
    Week 8 ; 55 mg

Ik ben 23 jaar nu , train nu zon 4 en een half jaar. Ik weet het beste en het meest verandwoordste is pas later te beginnen sinds me bouw nu pas begint te komen tussen me 23 en 26e levens jaar.
    Vet percentage is 7 procent en ik weeg een 84 kilos ,zon 4 kilo vet afgevalle door de tribulus dus nu lekker droog.ik ben nu 194 lang.

Alvast bedankt voor jullie advies!

G

Nakuur?

en 6 weken is lang zat denk ik zo.
    Ik vind je trouwens wel erg licht om te gaan kuren je bent 194 cm lang...
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

afgevalle door tribulus?

Comment

Originally posted by Brutal Mass View Post
        afgevalle door tribulus?
        vocht afstotend he, dat was me doel lekker droog worden en erna een kuurtje er achteraan.

Comment

Is tribulus geen Test booster? hoe kan je daar vocht van verliezen dan?

Comment

30 gram dianbol is meer dan genoeg.

je kan eventueel winstrol pakken is iets minster oestrogeen gevoelig

Comment

Tribulus is idd een plantaardige testbooster, bij sommigen werkt het en bij de meesten niet echt. Werkt voornamelijk als de testlevels al laag zijn bij de persoon en dat lijkt me niet zomaar het geval als je 23 bent.
              Gezien de slechte effecten tijdens de tribulus werkte het dus ook niet, je had flink massa aan moeten zetten.

Als je vooraf gevraagd had dan had je het geweten, had je vooraf gelijk vragen gesteld over kuren en eventueel doel vocht verlies dan had je nu leuke gains gemaakt op bijvoorbeeld 6weken winny op 40mg per dag en evenveel vocht kwijt geraakt.

Na tribulus...nu lekker droog..... als droog je doel is kan je beter dus Winstrol nemen. 40mg per dag, eventueel gewoon potjes opmaken=50dagen. Wel goed eten bij je kuur.

Je wil trouwens een lichte kuur...wat je voorstelt is alles behalve licht. Diana als beginner is 30mg zat voor 6 weken als beginners kuurtje.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

4,5 jaar naturel trainen en dan nog 10 kg onder "normaal" gewicht zitten?
                Niet om te zeiken, maar moet je niet gewoon meer eten?
                Begon met de zelfde lengte en gewicht als jij nu hebt, tenzij je botten van carbon zijn kun je wel stellen dat je best mager bent.
                ik train nu pas 1 jaar met megaveel voeding en groei nog door, waarom zou dat bij jou niet werken? Wat is je doel en waarom
                Heb je haast?
                Ssssmoking

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  30 gram dianbol is meer dan genoeg.
                  30 Gram is zeker meer dan genoeg.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Carbon hahaha :d

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Tribulus is idd een plantaardige testbooster, bij sommigen werkt het en bij de meesten niet echt. Werkt voornamelijk als de testlevels al laag zijn bij de persoon en dat lijkt me niet zomaar het geval als je 23 bent.
                      Gezien de slechte effecten tijdens de tribulus werkte het dus ook niet, je had flink massa aan moeten zetten.

Als je vooraf gevraagd had dan had je het geweten, had je vooraf gelijk vragen gesteld over kuren en eventueel doel vocht verlies dan had je nu leuke gains gemaakt op bijvoorbeeld 6weken winny op 40mg per dag en evenveel vocht kwijt geraakt.

Na tribulus...nu lekker droog..... als droog je doel is kan je beter dus Winstrol nemen. 40mg per dag, eventueel gewoon potjes opmaken=50dagen. Wel goed eten bij je kuur.

Je wil trouwens een lichte kuur...wat je voorstelt is alles behalve licht. Diana als beginner is 30mg zat voor 6 weken als beginners kuurtje.
                      Ik heb geinformeerd niet op dit forum maar via body en fit shop daar heb ik telfonish de vraag gesteld. Ik zat op 89 kilo met 12% vet en wou graag helemaal droog trainen. Dit werd mij voorgesteld dus dit heb geprobeerd.

Mijn doel met deze kuur is om droog massa aan te komen. Als ik met deze kuur naar me oude gewicht droog aan kome ben ik al tevreden. Winstrol heb ik me nog niet in verdiept dus dan zou ik daar eerst meer informatie over willen inwinnen. Dus kort om 6 weeken kuur 30 mg per dag zal voldoende zijn.

Comment

Ze hadden dan beter een goede fatburner kunnen geven, goed trainingschema en voedingplan. ipv tribulus.

6 weken á 30mg diana per dag als beginnerskuurtje slaat al behoorlijk aan en is dus al zat.

Ga daar goed bij eten, hoog in je eiwitten en goed in je vetten zitten. KH beperkt houden tot wat je echt nodig hebt in je voedingschema. Dan zal je snel goede droge massa aanzetten.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X