headless redhead attack....
deca(-durabolin) en sus(tanon) verstandige kuur?
Collapse
X
-
als je zo nodig aan wilt komen, stop dan eerst maar es met je gevoetbal. je moet keuzes maken. je zegt zelf al dat je zoveel sport.
als je zoveel wil ballen, moet je het gewoon niet willen om aan te komen.
wat je aankomt in een kuur is dan zo weg
je traint nog veel te kort om te kuren
en je bent 17 jaar??? de tering. werk je zelf naar de tering.
een kuur van 12 weken deca en 8 sustanon, ik hoop dattie andersom bedoelt, anders snapt hij er ook geen donder van.
conclusie: slecht planeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by geoffry View Posthallo,
familie van mij die zelf al kuurde en nog steeds bezig is met bodybuilding raadde mij het volgende kuurtje aan:
De meeste hier vreten meer voor de lunch dan dat jij de hele dag eet!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by geoffry View Postjantje, je moet me helemaal niet geloven hoor ma dan heeft het ook geen nut dat je mij probeert te helpe, hierover ga ik echt ni liegen hoor.
moest ik gewoon wat meer moeten eten had ik dat al lang gedaan
maar helaas.
Originally posted by geoffry View Post's goed voor jou hé jantje ben blij voor jou dat jij wel bijkomt
maar mij lukt het niet, hoe het komt dunno, en aan het eten zal het niet liggen want ik vreet de pannen van het dak! anders zou ik nooit aan kuren denken ook eh1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Man! Mijn startgewicht was ooit 54kg.
Ik kwam en kom nog steeds moeilijk bij. Heel frustrerend!
Maar na 7 jaar trainen sta ik nu toch op 77kg en 8%. NATUREL!!
Tis een heel lange en zware weg voor iedereen en voor die er geen aanleg voor hebben nog veel langer!
Maar als je dit er niet voor over hebt blijf dan maar gewoon bij voetballen en al de rest.
Kuren op je 17 als je 1.5 jaar traind
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
20 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 week geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment