Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als je zo nodig aan wilt komen, stop dan eerst maar es met je gevoetbal. je moet keuzes maken. je zegt zelf al dat je zoveel sport.
als je zoveel wil ballen, moet je het gewoon niet willen om aan te komen.
wat je aankomt in een kuur is dan zo weg
je traint nog veel te kort om te kuren
en je bent 17 jaar??? de tering. werk je zelf naar de tering.
een kuur van 12 weken deca en 8 sustanon, ik hoop dattie andersom bedoelt, anders snapt hij er ook geen donder van.
conclusie: slecht plan
jantje, je moet me helemaal niet geloven hoor ma dan heeft het ook geen nut dat je mij probeert te helpe, hierover ga ik echt ni liegen hoor.
moest ik gewoon wat meer moeten eten had ik dat al lang gedaan
maar helaas.
's goed voor jou hé jantje ben blij voor jou dat jij wel bijkomt
maar mij lukt het niet, hoe het komt dunno, en aan het eten zal het niet liggen want ik vreet de pannen van het dak! anders zou ik nooit aan kuren denken ook eh
Waarom staan die pannen van het dak waar je het steeds over hebt niet in je voedingsschema???
Man! Mijn startgewicht was ooit 54kg.
Ik kwam en kom nog steeds moeilijk bij. Heel frustrerend!
Maar na 7 jaar trainen sta ik nu toch op 77kg en 8%. NATUREL!!
Tis een heel lange en zware weg voor iedereen en voor die er geen aanleg voor hebben nog veel langer!
Maar als je dit er niet voor over hebt blijf dan maar gewoon bij voetballen en al de rest.
Kuren op je 17 als je 1.5 jaar traind
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment