Test-E + Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test-E + Winstrol

Hallo,

Ik ben rik 27 jaar oud stats 87 kg 11% en dit is mijn eerste kuur

Ik ben met de volgende kuur bezig die ziet er als volgt uit:

week 1-12 500mg Test E pw
    week 8-14 Winstrol 40mg pd
    week 14-18 Aroxifen 1 cap pd

Is het nog verstandig hier HCG aan toe te voegen?

En is dit nog mogelijk? Heb maandag mijn 4e Inject gezet

Mvg

Wat allemaal wel niet kan :P

Is gewoon jammer dat je al aan een kuur bent begonnen en nu pas vragen over HCG gaat stellen !

Comment

Waarom geen kickstart?
      PCT pas starten 2 weken na je laatste inject, HCG kan je vanaf elk moment mee laten lopen als het nodig is.
      Dus als je ballen merkbaar kleiner worden.
      Succes.
      Currently riding the Bicycle.

Comment

Ja doe ik ook week 12 stop ik met inject en alleen winstrol tabs lopen door tot week 14 kan ik dan meteen erna starten toch? En HCG 500I per week zetten of hoeveel?

Comment

Weet ik eerlijk gezegd niet, ik heb geen ervaring met orals op het eind van een cycle.

HCG protocol is niet voor iedereen hetzelfde, blijft een beetje experimenteren.
          Je zou kunnen beginnen met 250IU/EW en evt. verhogen als het nodig is.

Waarom geen kickstart?
          Currently riding the Bicycle.

Comment

Prima kuur, HCG kun je altijd mee beginnen en is eigelijk in alle gevallen wel beter. 500 elke week of 250 2x per week volstaat.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Bedankt voor de info. Heb geen kickstart gedaan omdat ik graag winstrol aan het einde van mijn kuur wou doen. Zo kan ik de 2 weken nog overlappen die ik moet wachten normaal na mijn laatste inject tot nakuur. En probeer zo iets hardere look te krijgen aan het einde van de kuur.

Als ik nu de hcg laat mee lopen moet dit dan tot week 12?

dus 4-12 500i per week?

Comment

eens met kev.
                voor eerste kuur heel mooi. en de winny kan je extra hard maken met pompen opt end.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kan idd van 4-12 laten meelopen de hcg 2x 250 iu p/w is mijn mening.

leuk kuurtje verder =)

Comment

Bedankt voor alle tips. Had nu 1x 500i geinjecteerd. Maakt het veel uit als je het 1x per week doet tegen over 2x 250i? En kan het ook nadelige gevolgen hebben of het is meestal in alle gevallen wel beter dit te doen in een lange kuur? Alvast bedankt mannen!

Comment

hcg is gewoon ter voorkoming van atrofie van je teelballen.

sommige ervaring geen krimping van de ballen andere wel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X