test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb een borst trauma. Altijd waardeloos geweest. Zeker ivgm schouders. Misschien. Dat het nunbeter wordt. De een heb dit,de ander heb dat. Ik heb super rug, klere borst.
    update: hele dag warm en als ik arm aanknijp lopenden Aders over m'n bicep. (Ja, dag 3)
    begint die schouderpijn in je nek? Zomja, dan begint dat ook al. Zo nee,m'n nek begint al te pompen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Oh ja misschien. Wel grappig om te melden, bicep omvang na training is 45 cm. Es' zien wat dat is na de kuur. (Even als indruk omdat foto's imo iel lijken)

Comment

Pas je die leren broek nog?

Comment

Originally posted by bruce View Post
          Oh ja misschien. Wel grappig om te melden, bicep omvang na training is 45 cm. Es' zien wat dat is na de kuur. (Even als indruk omdat foto's imo iel lijken)
          Misschien een domme vraag maar 45cm is ontspannen arm of zoals op je foto?
          I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

uiteraard zoals op foto.

@pos en quibes. momenteel draag ik die broek andersom

Comment

op dit moment ben ik overtuigd dat ik droog word. ik schijt continu. haha. kan missch. zijn door de suikervrije pepermutjes die ik op heb maar toch.... kilos dunne schijnt. het bleef maar komen en mn buik bleef maar rommelen en ik moet weer. dus: mazzel

Comment

Zou die broek dan toch maar weer omdraaien

Comment

omg bruce je kan ook teveel info in een log stoppen

Comment

Nou Bruce die schijterij hoort echt niet bij je kuur hoor.
                    Het warme gevoel wel, teken dat het al is begonnen. Dat warme heb je straks alleen nog als je het net hebt gezet.
                    En ja zo snel werkt het, vanaf nu mag je ook al n krachtstijging gaan verwachten terwijl je steroiden nog niet eens zijn ingekickt. Maar het is ook niet zo dat je nu net als normaal gesproken 3-4 weken moet wachten voor je steroiden inkicken, daar ook dit proces versneld word door het verbeterde en versnelde transport door je lichaam.
                    Je zal merken dat het vanaf nu allemaal heel snel gaat, de krachtstijging en het verlies van vet.

Ik verwacht dat de steroiden al beginnen in te kicken met 2 weken na het starten ervan.
                    En dan moet jij eens opletten hoe de reacties zijn van de sporters om je heen. Ze zullen je zeker gaan vragen wat jij gebruikt.
                    Wil je weten hoe snel je gaat?
                    Maak elke week n foto van jezelf, en leg deze naast de foto van de week ervoor. Want ja het gaat zo snel dat je het per week kunt zien.

Comment

Hèhè. Ga ik zeker doen. Een en dezelfde front foto.
                      hele slechte nacht gehad. Ik had al geleze,n dat de een rustig werd de ander onrustig ( slaap). Ik sliep eerste twee dagen mega en was smiddags vier uur ook moe. Nu was ik wat minder moe maar sliep twee uur en ben toen 3 uur wakker geweest. Echter daarna weer in diepe slaap want het is dat ik de tijden op de klok heb gezien wamt ik herinner me niet meer waar ik allemaal aan dacht, behalve dat ik an van alles dacht. Nou ik zal eten

Comment

You go girl!
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

blijft een zeer leuke log om te volgen bruce, keep it up.. ben benieuwd na de eerste progressie foto's!
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Continu loggen is leuk om te lezen. Ben zelf ook reuze benieuwd naar foto's. Missch ga ik wel naar een fotograaf om t voor eens en altijd goed vast te leggen. Maar dan moet t er wel flippen uit zien

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              Continu loggen is leuk om te lezen. Ben zelf ook reuze benieuwd naar foto's. Missch ga ik wel naar een fotograaf om t voor eens en altijd goed vast te leggen. Maar dan moet t er wel flippen uit zien
                              Hard trainen, goed eten en het komt vanzelf Bruce!
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Even alles snel doorgelezen, succes! Ben benieuwd
                                Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X