2e kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kuur word overigens als volgt:

1-10 test-e 600mg pw
    1-10 tren-e 500mg pw
    13 Nolvadex 30mg pd
    14-16 Nolvadex 20mg pd
    1-13 HCG 3x250iu pw

Aromasin achter de hand houden tijdens kuur. Eventueel kuur doortrekken naar 12 weken.

Daarnaast wil ik me er op richten om volgend jaar een Classic BB of MAP wedstrijd mee te doen. Gezien mijn lengte van 1.96 word het waarschijnlijk het eerste.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ja start het zo maar.
      Kan hem altijd nog fine tunen tijdens...
      Lekkahh hoor tren.
      Succes met kuren kerel

Comment

Waarom 1 week nolvadex 30?
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

ik wil geen aromasin gebruiken in de nakuur (hoogstens in de kuur bij evt snel opkomend gyno) vanwege oestrogeen rebound. Ik verwacht ook wel weer iets gyno aan het eind van de kuur en dan 1e week 30 en daarna 20 voor 2 a 3 weken. (afhankelijk van of ik de kuur langer dan 10 weken doortrek.

Comment

En juist daarvoor (evt snel opkomend gyno) gebruik je op dat moment Nolvadex.
            Mits het komt door omvorming van de test.
            Zou het komen van de tren helpen geen van beide daartegen!

Je start op 30mg Nolvadex is wel ok (hoeft niet), maar daarna zijn 2 weken 20mg/pd wel voldoende hoor.

Toch verwacht ik geen grote omzetting daar de tren niet om kan zetten. Dus alleen de test zou dat kunnen.
            Het is ook niet zo dat je per definitie bij de 600mg test in verhouding meer omzetting zou hebben dan op de dosis van je vorige kuur.
            En ja, ook iets omzetting is wel gewenst...
            Je hebt maar 1 middel dat kan omzetten, niets in vergelijking tot bv een stack test/nandrolon.

Het enige waar je evt bezorgd om zou moeten zijn is dat de tren de evt aanwezige gyno kan verergeren door zijn progestagene werking.
            Het bezorgt je geen gyno (dat doet de omzetting van de test), maar het kan het wel verergeren in zo'n geval.
            Maar daarvoor is dus de Nolvadex in dit geval bedoeld.
            Je zou het zelfs kunnen remmen (omzetting) met Winstrol.. Niet helemaal de bedoeling daar je beter af bent zonder tabs.

Comment

ik ben echt erg hoor maar begin toch weer te twijfelen over de tren, wil het graag een keer geprobeerd hebben maar ik ben momenteel zo enorm druk dat ik echt geen zin heb in lange slapeloze nachten en overdag zo prikkelbaar als wat ben.. Onlangs te horen gekregen dat ik op mijn werk ook weer een belangrijkere functie ga krijgen en daarnaast ook nog voor mezelf bezig op het moment. Zal mij in die functie moeten bewijzen de aankomende maanden dus kan wel een beetje nachtrust gebruiken. Onder test is juist mijn ervaring dat ik scherper ben in die periode dus dat maakt me niet uit.

doel is zo gezegd om 1 a 2 % te droppen en een kilo of 5 er aan te plakken

Nu zit ik te denken om het gewoon bij test met hcg te houden en evt arimidex of aromasin in lage dosering er bij te laten lopen ivm bestaande gyno. 750/900mg test-e ew 10-12 weken of 200mg Test-P eod 6-8 weken. Iemand hier ervaringen mee?

Comment

Zou gewoon lekker test e pakken.
                elke dag of eod prikken is niet nodig dan.
                of test p tren a kun je kijken of het bevalt.
                voor mij wegen de bijwerkingen niet op tegen de voordelen.

Comment

hoe sta jij tegenover ari of aro preventief mee laten lopen? Op DBB zie ik een hoop gasten dit doen op hogere doseringen. o.a. als gyno gevoelig maar ook voor vochtretentie en oestro binnen de perken houden. Wel is de kans groot dat je daarna niet meer zonder AI kan kuren..

Heb een lichte gyno (van vroeger) welke overigens iets erger is geworden na mijn nakuur vorig jaar door een kleine rebound denk ik. Geen middelen gebruikt daarna, dus wellicht trekt het dan zelfs nog iets weg als ik een lage dosering aro of ari eod mee laat lopen en nu hcg tijdens kuur zodat test zich sneller hersteld na de nakuur, minder kans op rebound dus.

Comment

Ik ben geen voorstander van preventief iets nemen.
                    hoe minder spullen hoe beter.
                    gyno trekt niet meer verdee weg verwacht ik.
                    op dbb lees ik geen kuur voorstellen zijn imo beetje aan het doordraaien.

maatje van me zwt nu 375 test pw en gaat als een kogel.
                    lekker laag begonnen en nu kan hij nog alle kanten op.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      op dbb lees ik geen kuur voorstellen zijn imo beetje aan het doordraaien.

maatje van me zwt nu 375 test pw en gaat als een kogel.
                      lekker laag begonnen en nu kan hij nog alle kanten op.
                      Dus ik ben niet de enige die het opvalt?
                      Ik lees de laatste tijd weer wat meer op DBB, maar ik verbaasde me ook over de hoeveelheden.
                      Ipv over mg hebben ze het steeds vaker over grammen, of in de buurt ervan.
                      En niet alleen bij testosteron.

Afwachten of er dan straks nog wordt gezegd dat medische problemen bijna nooit door aas worden veroorzaakt.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Denk eerlijk gezegd dat er ook verschil is in welke gear je neemt.
                        ik zou wwl eens echte labrapporten van aas willen zien.
                        denk dat je schrikt wat er echt inzit.

Comment

Nou zeg dat wel zie echt schrikbarende hoeveelheden en stacks voorbij komen wat imo echt helemaal nergens meer op slaat. Ook heb ik het idee dat er een hoop internethelden daar maar wat roepen.

Echter vorig jaar zat ik op 450 pw en ging ik prima op, maar wil wel wat hoger gaan zitten dan toen. 750 lijkt met mooi als ik het niet stack met andere middelen. (alleen lastige hoeveelheid met 2xpw zetten)

Idee van laaggedosseerd een AI mee laten lopen spreekt mij echter wel aan gezien alleen test aromatiseerd als een bom natuurlijk en ik toch wel gyno gevoelig ben en nog geen zin heb om onder het mes te gaan.

Comment

Is nog veel discussie over inderdaad om te kuren met AI's om teveel aan oestrogeen te voorkomen, maar het is maar de vraag hoe je reageert natuurlijk. Het enige om dat uit te vinden is om bloed werk vooraf, tijdens en erna te doen en dan kijken wat je oestrogeen doet tijdens je kuur als je AI erbij pakt. Bij internationale fora wordt het als een must gezien om een AI mee te laten lopen tijdens zelfs een test-only kuur.

Voor beide dingen valt wat te zeggen. Meer middelen is meer belasting voor je lijf, maar je oestrogeen in toom houden is ook wel handig natuurlijk, mogelijk minder vocht, kans op gyno, mood swings etc..

Wat dus wijsheid is geen idee. Dat de meningen verdeeld zijn is in ieder geval zeker.

Wat betreft middelen. Zou inderdaad gewoon nog een keer lekker test-e lopen en tren even laten als je nu een drukke periode doormaakt en niet het risico wilt lopen dat je tussentijds met de tren moet stoppen.

/edit: als je al weet dat je gyno gevoelig bent is het op zich geen gek idee als je kijkt naar het idee er achter. Je moet alleen de dosering dan wel laag proberen te houden om niet je oestrogeen te crashen. Maar goed, kijken wat anderen te zeggen hebben hierover.
                            Last edited by Iron Mind; 25-09-2014, 13:36.
                            "Straight outta gym"

Comment

Denk dat je met jou post het duidelijk hebt gebracht hoor im.
                              voor beide wat te zeggen en als je al gevoelig bent wellicht wel slim.

Comment

Thanks IM duidelijke post en ook mijn insteek. Het is ook niet zo dat ik zomaar wat mijn lijf in steek zonder huiswerk te hebben gedaan of in bizarre doseringen. Alleen is dit een onderwerp waar (vooral op de nederlandse forums) nog wat verdeelde meningen over zijn.

Dosering zal dan ook laag zijn want het is niet de bedoeling om oestrogeen te laten crashen, puur onder controle houden. Aromasin zou om 5mg eod gaan en arimidex 0,5mg eod. Aromasin lijkt mij hier de beste keuze. Tijdens mijn vorige kuur liet ik proviron meelopen, maar tegen gyno helpt dit niks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X