Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dit heb ik nu bereikt... slaat dboll beetje naar je hoofd? Bedoel je te zeggen dan er heel veel fake van het merk bestaan, maar natuurlijk ook fake''s die wel goed werken. Dus gewoon een risico om slechte te krijgen...
dit heb ik nu bereikt... slaat dboll beetje naar je hoofd? Bedoel je te zeggen dan er heel veel fake van het merk bestaan, maar natuurlijk ook fake''s die wel goed werken. Dus gewoon een risico om slechte te krijgen...
succes ook he jochie
Netjes
Dit is een beetje duidelijker dan je eerste commentaar..
en kmoet zeggen dat je gelijk hebt...tis een risico.
kzal denkelijk geluk hebben.
Goedeavond allemaal...beetje late kant voor week 3 vandaar 1 fotootje..aangezien het morgen weer week 4 is...en nieuwe pica's volgen.
Trainen gaat lekker..goede motivatie.....tevens beetje ziekjes...maar dat houdt me niet tegen...eten is ietsss minder daardoor....maar komt goed... geen bijwerkingen.... flinke pomp ook alleen al met elke inspanning op het werk e.d.
6.1 kg totale gewichts toename.
Paar metingen qua omtrek.
Biceps 44cm
Schouder omtrek 121 cm
Borst omtrek 110
Gaat goed zie wel flink vocht, maar ben wel nieuwsgierig wat je aan kg wint en wat je er aan over houd.
Heb mezelf in 2 dagen tig kilo vocht zien afvallen dus dat onderschat ik niet meer, hou ons op de hoogte
Gaat goed zie wel flink vocht, maar ben wel nieuwsgierig wat je aan kg wint en wat je er aan over houd.
Heb mezelf in 2 dagen tig kilo vocht zien afvallen dus dat onderschat ik niet meer, hou ons op de hoogte
Lijkt alsof er veel vocht is idd... dit is ontspannen.
Alles is zo hard als steen... kzal morgen nieuw pica's maken.
Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Onderste foto, erg mooi van vormen.
Goede schouders, borst en biceps.... Tikkie meer aan triceps werken, dan ist compleet.
Je hebt je bouw mee, maak er gebruik van kerel.
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Kamagra is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. Erectile dysfunction occurs...
Cenforce is a popular medication used for the treatment of erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. The active ingredient...
Comment