Wanneer te kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer te kuren

Ik zal er even een topic over maken, omdat er toch niet over uit gepraat kan worden.

hier kan je erover disscusieren zonder iemand aan te vallen.

Ik vind dus dat je kan kuren, als je zelf vind dat je er klaar voor bent. En natuurlijk alles op orde heb, voeding, training.
    Leeftijd vind ik ook een rol spelen, maar dat is mijn mening.

Hoe ouder je bent, hoe eerder je naar een kuur zal grijpen.

zoals ik al vaker heb gezegt, als ik een man was had ik ook al gekuurt.

we hebben het hier over algemeen en niet over rien, voor alle duidelijkheid, want dat het dom was volgens sommige dat weten we nu wel

nou discussier ze daar is een forum voor.

groetjes corina
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Naar mijn mening mag je kuren als:

- Je zowiezo ouder bent dan 21.
    - Verder moet je toch minimaal 5 jaar lang serieus naturel getraint hebben.
    - Je lichaam goed kennen zodat je weet wat voor jou werkt (oefening snel uitvoeren, hoge reps, trage reps, enz.).
    - Je training en voeding kunnen aanpassen; als je een enorm drukke week hebt tóch je voeding op orde hebben (shake's, vooruit koken). Dit geld ook voor de training (full body, supersets).
    - Je verdiept hebt in anabolica.
    - Je ook de negatieve bijwerkingen accepteert.
    - Je gebruik maakt van de anabolica, geen mísbruik  
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

als jij je er zelf klaar voor vind en weet er genoeg vanaf om te gaan beginne....En je weet waar je mee bezig bent.

Dan moet het kunne vind ik...om precies een leeftijd aan te geven vanaf waner het mag vind ik onzin.

Comment

Als je naturel alles hebt bereikt en niet verder komt. Uiteraard heb je dan voeding-training-rust 100% in orde.
        Ook moet iemand zich goed hebben verdiept in de diverse AS, werkingen en bijwerkingen.

Dan als het al zou moeten en niet eerder.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mijn mening is: laat ieder in zijn waarde als ze naar een maand wilen kuren ,of naar 10 jaar ,of 2jaar lang door gaat met kuren. gezond is het je niet maar je word er wel lekker geil van. en wat maakt het uit xtc is ook niet goed voor je en toch gebruik 90% van de uitgaans mensen het.ken mensen die naar een half jaar met kuren zijn begonen en die zijn nu wel fucking groot en als je 1 keer gebruikt hebt dan blijf je ook gebruiken en dat gelul van naturel train vindt ik allemaal gelul eerst er alles uit halen wat er in zit dan ben naar 20 jaar nog niet klaar want je groeit altijd wel

Comment

Das nou nog eens een duidelijke mening waar ik me wel in kan vinden!

Ik hou ook niet zo van die heilige verhalen van mensen die het allemaal wel beter weten en ondertussen elke dag een krat bier drinken of weet ik veel wat uitspoken.

Belangrijkste imo is dat je weet hoe je moet trainen(en dat dus ook doet)en eten......als je die 2 dingen voor elkaar hebt kun je wat mij betreft wel eens een kuurtje doen.

Comment

Als aanvulling op mijn eerdere antwoord (want zo is het en niet anders...) ik vind ook dat iedereen het lekker zelf moet weten zolang hij/zij mij er niet mee lastig valt op wat voor manier dan ook. We blijven gewoon amateurs met z`n allen uiteraard

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ieder moet het voor zich zelf weten dat al als eerste
                vind wel dat er enige jaren training vooraf moeten gaan zodat je lichaam gewent is aan belasting en je zelf weet hoe daar mee om te gaan

@testo wat is er mis met een krat pils
                Who's the Chef

Comment

Ik kan mij vooral in de mening van KIR en Cur vinden. Tegelijk besef ik, dat er zo ontzettend veel factoren meespelen, dat het erg moeilijk bepalen is, wanneer iemand wel of niet mag kuren.
                  Voorbeeld: Mr. BIG kuurt regelmatig (no offence), maar doet dat met een reden, namelijk wedstrijden draaien. in zo'n geval kun je niet zeggen: ga 10 jaar naturel trainen en dan 5 jaar kuren en dan ga je wedstrijden doen. Dan ben je dus te laat en te oud. Onze Xeno is ook goed in kuren en doet dat puur omdat ie wat ongeduldig is. In zo'n geval valt iedereen (terecht) over hem heen, want: vanwaar die haast? Het gaat wel om je gezondheid. Iemand die voor de wet 18 jaar is, mag z'n eigen beslissingen maken. Dus ook of hij gaat kuren. Het goede aan bodynet is dat wij met z'n allen proberen potentiele kuurders te overtuigen van het feit, dat het ook zonder kan. Hieronder een paar punten die een potentiele kuurder zich moet afvragen, naar mijn mening:

-Deugen je training, voeding en rust?
                  -Wat zijn je doelen?
                  -Hoe oud ben je?
                  -Hoe lang train je nu?
                  -Hoeveel kilo ben je aangekomen tot nu toe?
                  -Heb je je verdiept in de materie omtrent a.s.?
                  -Ben je op de hoogte van bijwerkingen?
                  -Zit er k anker in de familie?
                  -Andere ziekten?

Dan heb je nog de kuurder die er een tijdje uit is geweest. Spieren hebben een geheugen. Na bijv. een jaar niet te hebben getraind, valt er naturel heel veel te behalen.

Zelf ben ik niet heilig, want ik heb gekuurd. Wél deed ik dat zo verstandig mogelijk en pas na 7 jaar natureltraining. Dat zal ik dus ook altijd propageren: train, eet en rust. Werkt dat niet meer, dan kun je het kuren gaan overwegen. Het menselijk lichaam groeit door tot je 25e levensjaar. Voor die tijd zou ik het liefst niemand zien klooien met a.s.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

wanneer iemand mag gaan kuren is niet aan ons om te beslissen. immers wanneer mag iemand gaan roken of drinken? De jeugd drinkt tegenwoordig al steeds jonger en sex is op je 12 jarige leeftijd ook al niet meer ongewoon.

Wanneer het verstandig is is eingelijk maar 1 antwoord: NOOIT, verstandig is het niet.

Dus ik vind zelf dat het er niet toe doet wat voor leeftijd je bent of je man of vrouw bent, of je al jaren traint of niet. Dat men zich er in verdiept hebt of niet.
                    Die gene die het willen om wat voor een reden dan ook doen het toch. Dan beter wat begleiden en zorgen de schade te beperken dan zich opstellen van "weet je wel waar aan je begint" en de meeste hier wisten het niet toen ze de eerste keer er aan begonnen. Iedereen wil "breder" zijn dan hij / zij op dat moment is.
                    Dus van mij mag iedereen kuren wat hij wilt en wanneer hij wil. Maar kom achteraf niet zeuren dat het mis gegaan is.

dat is mijn optiek!
                    verder bemoei ik me er al een lange tijd niet meer mee. heb me al te vaak gestoord aan mensen die het zogenaamd weten na 1 kuur!
                    er zijn er maar enkele die ik serieus neem, de rest ach zo ben ik ook begonnen denk ik dan maar.
                    ik val hier niemand mee aan, wou alleen mijn mening even geven!

Comment

Je kan best gebruiken maar pas na een paar jaar van training, laten we eerlijk zijn na 1 jaar weetje pas een beetje hoe je lichaam reageerd op verschillende dingen, ben je pas beetje ingetraind. Om dan al met a.s. bezig te zijn?!!!!

Mijn oom is huisarts en heeft zoveel gevallen van jonge gasten met abssen in hun achterste, en verneukte organen, niet echt de bedoeling voor je 30.
                      Ken ook een jongen 26 jaar, paar jaar geleden ook gekuurd, 1 kuur, teelbalkanker, spreek hem af toe op de sporschool, ziet er niet echt fris uit met een kale kop. En wie zegt het dat door de a.s komt, hoeft niet, maar versneld het proces wel.

En kuren als je nog tiener bent , lijkt me niet echt slim, maar goed. Iedereen moet het voorzichzelf weten, ik val niemand aan!!!

Ik hou van bodybuilding en de levensstyle en volg de sport op de voet, maar gevaarlijk is het! WETEN WE ALLEMAAL!
                      Zou er ook graag uit willen zien als Flexx Wheeler, maar das nooit haalbaar als je niet gebruikt.

Heftigste wat ik gebruikt zijn PH steld niks voor weet ik, maar ik ging er goed op, sommige mensen vinden het niks en kuren meteen liever, maar ik vond het al vrij heavy!!

kortom:

Gebruik pas na een paar jaar.
                      Verdiep je erin ( van tevoren )
                      Accepteer de bijwerkingen.
                      Doe niet zomaar iets.

Wat ik wel graag zou willen weten, waar niet over gepraat wordt hier, niemand impotent,of heeft er last van als die kuurd?? Graag eerlijk antwoord, je hoort niet wat ove de side-eff.

grtz Philip.

Comment

Ik denk dat sommige de bedoeling van kuren wel eens vergeten,je kuurt met de gedachte om meer spieren (niet letterlijk nemen aub) te kweken, enkel kan dit als je lichaam al gewend is aan een bepaalde belasting (dus jaren trainen) en je weet wat voor u de beste voeding is, en dat je supercompensatie kent (belasting - rust-verhoogde belasting) als je dit allemaal niet hebt of kan opbrengen dan is kuren weggesmeten geld want alles wat je opgebouwd hebt verdwint met de noorderzon zodra de kuur uitgewerkt is,en dan klagen ze dat de kuur niet aangeslagen is.

En dan begin ik nog dat je weet wat de neveneffecten zijn, en of je daarmee om kan gaan. Voor mij part kuur je vanaf je 15jaar, i dont give a shit, maar je smijt dan wel geld weg.

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (KeepItReal @ Sep. 08 2005,17:17)]Naar mijn mening mag je kuren als:

- Je zowiezo ouder bent dan 21.
                          - Verder moet je toch minimaal 5 jaar lang serieus naturel getraint hebben.
                          - Je lichaam goed kennen zodat je weet wat voor jou werkt (oefening snel uitvoeren, hoge reps, trage reps, enz.).
                          - Je training en voeding kunnen aanpassen; als je een enorm drukke week hebt tóch je voeding op orde hebben (shake's, vooruit koken). Dit geld ook voor de training (full body, supersets).
                          - Je verdiept hebt in anabolica.
                          - Je ook de negatieve bijwerkingen accepteert.
                          - Je gebruik maakt van de anabolica, geen mísbruik  
                          hier sluit ik me zeker bij aan.

Ik ben van mening dat iemand pas klaar is om te kuren, als die persoon al meerdere jaren serieus natural getraind heeft en geen goede gains meer maakt.

Met serieus trainen bedoel ik;
                          je dusdanig verdiept hebben in training en voeding, dat er op deze punten geen verbeteringen meer plaats kunnen vinden.

als de persoon dan enige jaren serieus traint, en het gevoel heeft niet meer in redelijk tempo te gainen, dan is het tijd om zich te verdiepen in anabolica.

en als men alle ins en outs kent van het gebruik van sterioden, dan is het tijd om een beslissing te maken om te kuren dan wel naturel door te gaan.

helaas ziet het merendeel van gebruikers anabolica als een makkelijke weg. Waarom zou je moeilijk doen als je met een kuurtje veel tijd kan winnen. En daar erger ik me een beetje aan. Ik vind dat luie mensen, die de eer niet verdienen om groot te zijn, of om zich bodybuilder te noemen.

dus kortom; kennis en ervaring zijn imo de 2 belangrijkste punten in overweging van gebruik.

groetjes, Lo

(ps; dit verhaal gaat niet op voor bb'ers die wedstrijd-ambities hebben zoals sym al zei).

Comment

Mja,en met dat laatste regeltje ben ik het dus nét ff niet eens...

Het is voor een wedstrijdbber dus geen probleem dat ie op jonge leeftijd risico's neemt en voor iemand die het voor zichzelf doet wel?

Wat een onzin!!

Comment

Ik ben het helemaal eens met de post van Real 1972.

Ik ben het ook eens met met testo, er zitten voor iedereen risico's aan vast, wedstrijd bb-er of niet.
                              Dat mag geen excuus zijn om dan wel te mogen kuren.

Het is zo dubbel, iedereen heeft hier wel een beetje gelijk, waarom:
                              omdat het voor niemand goed is om te kuren, jong, oud, veel ervaring of weinig ervaring, met iedereen kan het mis gaan.

En over weggegooid geld, zijn er indd misschien veel bij die denken ik doe en kuur en klaar, dan is het indd weggegooid geld.
                              Maar dan zeg ik ook eigen schuld, dikke bult.
                              Je moet er wel wat voor blijven doen.
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X