Een paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat had ik idd al begrepen maar wat is dan de achterliggende gedacht achter dat het eene na 3 weken werkt en het andere na 5 weken of al na 2 weken
    Who's the Chef

Comment

Ja, maar waarom heet het 'ester' en niet loesewies of trudy of nel of katrien of ...
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 13 2005,15:39)]Omdat er behoefte aan is in de medische wereld?

Greets...
        eens!!

logisch toch.
        enerzijds dat er behoefte aan is, anderzijds dat het 'technisch' niet mogelijk is

om met bijv. een injectie van een halve liter in een keer voor een jaar genoeg te hebben wat langzaam afgeeft.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

de eerste paar kuren had ik nergens last van. waren dan ook relative lichte kuren (dboll en winny) hierbij heb ik niet nagekuurd.
          Mijn eerste zwaardere kuur ging ook helemaal prima dboll test deca. ook daarna geen nakuur, geen dip gehad nauwelijks verlies van massa.
          toen een kuur sth deca winstrol test gedaan. en had daarna voor het fatsoen maar een nakuur er aan geplakt hcg met clomid. kreeg een mega dip en ik zag de gewonnen massa als sneeuw voor de zon verdwijnen. nog grotere dip. al snel weer een kuur gepakt dboll test deca en bleef hangen in de dip. kreeg ontzettende vetzucht. kon geen dag zonder veel vet eten.
          daar ergens heeft mijn verstand nog een goed moment gehad door te stoppen met alles en weer terug naar af te gaan.
          heb daarna 6 weken tribulus gehad met mega doseringen vitamines. deze afgebouwd en de rest aan moeder natuur overgelaten.

nu is alles helemaal toppie, maar achteraf gezien wel een klote ervaring. waar het nou echt aan lag weet ik niet. zelf heb ik het idee sth een deel schuld is en misschien de nakuur?!?!?!

Comment

De nakuur inderdaad, clomid en hcg nooit tegelijk in een nakuur!

"Veel verkeerd voorgelichte bodybuilders gebruiken het samen met Clomid om de endogene productie opnieuw op te starten, dit werkt echter contraproductief. De HCG werkt op de LH receptor net zoals LH zelf dus als agonist. Als gevolg hiervan stijgt de endogene testosteronproductie evenals de oestrogeenproductie, als gevolg van aromatisering. Deze zorgen samen voor een verdere remming van de HHT-As via de terugkoppeling (feedback). Normaal injecteert men, als gevolg van deze verkeerde voorlichting 1 ampul om de drie dagen (2500 iu of 5000 iu) na de kuur, dit zorgt dankzij aromatisatie van de hoge endogene testosteronproductie, voor een abnormale hoge oestrogeenspiegel, die verant-woordelijk kan worden gesteld voor veel gevallen van gynaecomastia. Volkomen fout dus!!!"

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heeft toch nix met mijn vraag te maken
              Who's the Chef

Comment

Welke vraag?
                Je hebt er een heleboel gesteld en die zijn allemaal beantwoord meen ik? Dit was imo nuttige info dus lezen en onthouden dat scheeld op de langere termijn weer een vraag...

Greets...

Comment

die vraag zal ik je wel een keer op msn stellen denk niet dat ik die zo kan formuleren dat ie duidelijk overkomt
                  Who's the Chef

Comment

Denk het ook niet
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Is helemaal goed hoor gozer maar ik weet niet waar je het over hebt hè..

Greets...

Comment

ik zal hem je nog wel een keer proberen heel duidelijk te stellen
                        Who's the Chef

Comment

Go Beentje!

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 14 2005,10:16)]De nakuur inderdaad, clomid en hcg nooit tegelijk in een nakuur!

"Veel verkeerd voorgelichte bodybuilders gebruiken het samen met Clomid om de endogene productie opnieuw op te starten, dit werkt echter contraproductief. De HCG werkt op de LH receptor net zoals LH zelf dus als agonist. Als gevolg hiervan stijgt de endogene testosteronproductie  evenals de oestrogeenproductie, als gevolg van aromatisering. Deze zorgen samen voor een verdere remming van de HHT-As via de terugkoppeling (feedback). Normaal injecteert men, als gevolg van deze verkeerde voorlichting 1 ampul om de drie dagen (2500 iu of 5000 iu) na de kuur, dit zorgt dankzij aromatisatie van de hoge endogene testosteronproductie, voor een abnormale hoge oestrogeenspiegel, die verant-woordelijk kan worden gesteld voor veel gevallen van gynaecomastia. Volkomen fout dus!!!"

Greets...
                            Ok dat wist ik inderdaad dus niet.

dan was het de nakuur!

Comment

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X