Blessed are those who haven't seen and yet believe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oh ik lees hier iedere dag, achilles...

Maar ik post alleen maar als ik iets nuttigs kan zeggen...
    Voor het posten van onzin zijn er genoeg kandidaten hier en ik noem geen namen

Opletten met die potentiƫle blessure...Je zou niet de eerste zijn die een paar maanden zit te sukkelen na een doorgedreven training met een blessure...

Comment

• Hoe is het gegaan Achilles?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 22 2006,09:50)]

Hoe is het gegaan Achilles?

Greets...
        Hij doet nu aan golf

Comment

• Goed mensen thanks for carring!

Ik heb zoals ik al zei 2 opwarmsets gedaan i.p.v. 1.
          Daarnaast heb ik heel vaak lopen strechen van mijn M. Extensor Carpi Radialis Longus, ook thuis voor en na het sporten. De oefeningen hiervoor waren te vinden op de site van Bruce.

Ik voelde het wel even licht tijdens het trainen. Maar dit hield gelukkig niet aan. Vandaag voel ik er weer minder van dan gisteren. Met wat goede hoop is het eind volgende week definitief over.

Comment

• Goed om te horen!

Greets...

Comment

• Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 22 2006,11:44)]Goed mensen thanks for carring!

Ik heb zoals ik al zei 2 opwarmsets gedaan i.p.v. 1.
              Daarnaast heb ik heel vaak lopen strechen van mijn M. Extensor Carpi Radialis Longus, ook thuis voor en na het sporten. De oefeningen hiervoor waren te vinden op de site van Bruce.

Ik voelde het wel even licht tijdens het trainen. Maar dit hield gelukkig niet aan. Vandaag voel ik er weer minder van dan gisteren. Met wat goede hoop is het eind volgende week definitief over.
              lijkt me wel als ik dit zo lees

Comment

• ik heb es half jaar met zo'n arm gelopen.
                soms pijnscheuten dat ik niet eens het knopje van afstandbediening van autoportier kon indrukken.
                met de strekoefeningen was het met paar dagen weg.

echt Ā  Ā zeg maar

ben blij dat ik je heb kunnen helpen bro.
                zou het wel van de daken willen schreeuwen, want er lopen zo veel mensen met die aandoening en die niet weten hoe makkelijk het weg kan zijn.
                ik weet wat je voelt. (euh... voelde)

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Update:

Na het Ć©Ć©n en ander te hebben overwogen heb ik besloten om vanavond mijn laatste injectie te zetten. Ik ben zeer tevreden met wat ik heb bereikt qua massa en ik wil me nu gaan concentreren op het behouden ervan. Ik zit nu in week 8.

Mijn laatste injectie van vanavond wordt test only. 16 dagen na mijn laatste deca injectie en 11 dagen na mijn laatste test injectie begint mijn nakuur van 4 weken lang 40 mg/dag nolva.

Comment

• waarom dat besluit. meestal word er 10weken gekuurd om de simpele reden dat je lichaam kan wennen aan de gewonnen kg's dus makkelijker vast houden.grts

Comment

• ... jah snap ook niet dat je nu al stopt beetje zonde vind je niet

Comment

• idd achilles, ik zou ook doortrekken tot week 10 om de eenvoudige reden dat het zal helpen je massa beter vast te houden, ik heb al op 10weken gekuurd en eens op 8 weken en vind het een wereld van verschil, ook al gain je niks meer die laatste weken doe het gewoon om de massa beter vast te houden

Grtz
                        stil growing

Comment

• Denk inderdaad dat je beter nog ff kunt doorgaan om de genoemde redenen. Je kunt ook wat afbouwen met de test.

Greets...

Comment

• Hier was ik ook over aan het twijfelen. Ik zit nl. al drie weken tegen de 110. Tegenwoordig zelfs tegen de 111. Ik heb in principe nog 4 injecties te gaan. Op advies van jullie zou ik het zekere voor het onzekere kunnen nemen en toch doorgaan.

Dit houdt dan in dat ik nog 4 injecties zet waarvan de laatste test only is. En alsnog 16 dagen na mijn laatste deca injectie en 11 dagen na mijn laatste test injectie mijn nakuur van 4 weken lang 40 mg nolva ed beginnen.

@ Snipke: Hoe merkte je dit verschil? Zakte je ineens heel hard in vergelijking met toen je voor de 10 weken ging of merkte je pas het verschil na een aantal maanden?

Comment

• Je krijgt in de laatste weken toch pas je kwaliteits spieren die je behoud..Dat je gewicht niet meer stijgt is niet zo belangrijk denk ik.

dus keep it up aggie gewoon ff nog doorslopen

Comment

• Je geeft je lichaam wat langer de tijd om aan je nieuwe massa te wennen. Snel gewonnen = snel verloren over het algemeen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X