Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Blessed are those who haven't seen and yet believe
Gewicht vanmorgen: 107 kg
bf lijkt hetzelfde te zijn gebleven. Misschien 1 of 2 % erbij. In de spiegel ziet het er nog fatsoenlijk uit. Ik merk wel dat ik degelijk aan het groeien ben. Eerst had ik het niet echt door maar de reacties om me heen maakten het me duidelijk. Wild vreemden zitten me aan te kijken alsof ik een kermisattractie ben
Krachttoename is nog steeds nergens te bekenen. Van de sides heb ik niet erg iets gemerkt. Het meeste vocht houd ik op mijn benen en een klein beetje in mijn gezicht.
Voor de rest gaat alles Mijn doel is nu naar de 110 - 115 te gaan...
De pomp van de d-bol is lekker maar af en toe hinderlijk. Vooral met rugdag. Onderrug zit gelijk helemaal voor. Dit belemmert het zware werk bij een aantal oefeningen.
Ook bij het te lang en te snel lopen kan de pomp hinderlijk tot zelfs pijnlijk worden in mijn schenen Gelukkig was ik dat allang al gewend.
Wel wat sides dus, van de d-boll
Jammer dat je nog niks van extra kracht merkt maar met je gewicht gaat het lekker, zeker als je bf nauwelijks is gestegen.
zker problemen met deadliften he. dat lijkt me namelijk echt fucked up ben je aan het kuren wil je knallen kan je niet deadliften . welke oefeningen nog mee rlastig???
Deaden is het enige wat je kunt zeggen dat ik last mee heb. De rest ga
Misschien dat ik wel iets van kracht ga merken met de test
Ik voel trouwens een ovaal achtig iets onder mijn rechtertepel. Het doet geen pijn als ik erop druk, ook niet als ik op mijn tepel druk. Verder is het niet zo groot en moeilijker te voelen aan de linkerkant. Ik heb me geinformeerd over gyno. Maar dit is voor mij een twijfelgeval. Wat vinden jullie ervan?
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment