Nieuw forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Clean and press

Ik heb een barbel waarmee ik de clean and press uitvoer.
    mijn topgewicht is 50 kg,is dat veel?

Comment

Originally posted by superdestroyer94 View Post

Fantastische eerste post + topic hijack.

/sarcasm
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Beaudien

beaudien sorry als ik je op een verkeerde manier heb beoordeeld maar ik heb mijn uiterste best gedaan om iets neer te gaan zetten als jij met dat soort teksten uitkomt van die site heeft veel uitval terwijl daar nog niets van bekend is dan kan dat members aanzetten om toch maar niet lid te worden en dat zou jammer zijn want ik wil met dit forum iets eerlijks en opens neer gaan zetten niet zoals b.v. bij *** dat er ineens artikels verwijderd worden omdat het de mods niet aanstaat en dat soort dergelijke dingen. ( wil geen namen noemen want niemand hoeft elkaar af te kraken )

Wat ik vaak merk is dat forums op een dood spoor aan het komen zijn omdat er constant dezelfde vragen worden gesteld of omdat het gewoon constant hetzelfde blijft, ik wil met dit forum ervoor zorgen dat er telkens nieuwe informatie komt op me site.

Roelinho - mafkees haha...

Ik ben nog wel op zoek naar een moderator die dagelijks de site versterkd en het internet afstruind voor nuttige informatie om dit in de secties erbij te zetten dus heb je niets te doen en ben je dagelijks online pm me dan.
        Enige kennis van het vak gaat voor op de mensen die dat niet hebben.
        dus zet er aub in wat je verleden is omtrent fitness enz.

Ik heb nu gezien dat met iets makkelijks opgezet als bodynet je een heel goed forum kunt draaien ik ben ook van mening dat ik dit 1 van de betere sites vind waar je lol en kennis samen kunt delen.

Comment

Originally posted by leroyw View Post

Wat ik vaak merk is dat forums op een dood spoor aan het komen zijn omdat er constant dezelfde vragen worden gesteld of omdat het gewoon constant hetzelfde blijft, ik wil met dit forum ervoor zorgen dat er telkens nieuwe informatie komt op me site.
          Wil niet veel zeggen maar de afgelopen 20 jaar is het 1 en al herhaling op herhaling. Op fora is het normaal dat je elke 3 maanden een herhaling hebt van de 3 maanden er voor. Zelden zullen er nieuwe vragen gesteld gaan worden en wordt het net een kapotte LP die vasthangt. En qua artikels hebben we het onderhand ook allemaal wel gezien overal. Nieuwe trainings methodieken verzinnen terwijl het niks meer is dan het oude al reeds bekende in een nieuw jasje schiet ook niet echt op.

Dat is overal hetzelfde ongeacht wat voor onderwerp. Heb in het verleden ook verscheidene fora beheert en zelf opgezet en de patronen komen altijd terug. Hoe denk je dat jouw forum aan dit onontkoombare zal ontkomen?

Comment

beaudien sorry als ik je op een verkeerde manier heb beoordeeld maar ik heb mijn uiterste best gedaan om iets neer te gaan zetten als jij met dat soort teksten uitkomt van die site heeft veel uitval terwijl daar nog niets van bekend is dan kan dat members aanzetten om toch maar niet lid te worden en dat zou jammer zijn want ik wil met dit forum iets eerlijks en opens neer gaan zetten niet zoals b.v. bij *** dat er ineens artikels verwijderd worden omdat het de mods niet aanstaat en dat soort dergelijke dingen. ( wil geen namen noemen want niemand hoeft elkaar af te kraken )

Volgens mij probeerde Beaudien je alleen maar een tip te geven/ te helpen .
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

want ik wil met dit forum iets eerlijks en opens neer gaan zetten niet zoals b.v. bij *** dat er ineens artikels verwijderd worden omdat het de mods niet aanstaat en dat soort dergelijke dingen. ( wil geen namen noemen want niemand hoeft elkaar af te kraken )

.

Die website waar reply's die kritisch zijn worden verwijderd is pas geleden nog uitvoerig genoemd in bodynet.
              Ik heb ook eens 2x een iets kritische reply neergezet toen B** T een topic had geopend over personal training.... ja hoor alle 2 weg foetsie, alleen alle positieve reply's zijn gebleven en het topic was snel gesloten.

Maar als je een modder eter nodig hebt Leroy? Je hebt m'n emailadres (martswe...@live...) En ik heb tijd zat....
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

beaudien sorry als ik je op een verkeerde manier heb beoordeeld maar ik heb mijn uiterste best gedaan om iets neer te gaan zetten als jij met dat soort teksten uitkomt van die site heeft veel uitval terwijl daar nog niets van bekend is dan kan dat members aanzetten om toch maar niet lid te worden en dat zou jammer zijn want ik wil met dit forum iets eerlijks en opens neer gaan zetten

Ok.
                Maar het was niet rot bedoeld hoor, Leroy.
                Wij zijn van yourBB weggegaan om die reden maar wie weet is het inmiddels al een stuk beter en qua software geef ik je dus alleen maar gelijk, ik mis phpBB 2 nog elke dag.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

-------

ik weet het beaudien daarom zei ik ook sorry....

falstyr - er zullen altijd dingen terug gaan komen in forums maar met doodbloeien zeg ik eigenlijk dat op een gegeven moment mods met niets nieuws meer komen, ik ga gewoon mijn uiterste best doen veel voor mijn members voor elkaar te krijgen bij b.v. suppliers en nog wat andere dingen die ik niet wil noemen.

Dat artikels terug gaan komen dat is wel duidelijk omdat je altijd nieuwe members blijft binnenhalen als je groter word.

Ik zie het forum net als de krant als je zorgt dat er telkens nieuwe artikelen bij komen waarvan de lezers er met plezier naar kijken dan doe je het goed, dat is nu de taak van mij en mij moderators. Sta dus ook niet perplex als ik denk dat een moderator niet genoeg mee brengt ik hem eruit gooi. Vriendjespolitiek doen ze maar d..... forum.

Ik alleen me voor 100% in gaan zetten met mijn team en dan zullen we over een paar maanden weten of we het forum kunnen sluiten of dat we enorm gegroeid zijn....

Comment

BUMP!

Moest even omhoog.
                    Het is er wel gezellig, maar nog vrij rustig.
                    Langzaam aan komen er topics bij en nuttige info.

Dus................

Comment

Heb me aangemeld , goeie email adress ingevoerd maar nix ontvangen
                      Mind is everything.

Comment

jonguh je weet tog

Comment

sterk bezig
                          Fuck ordinary,be legendary

Comment

Je ziet wel welke delen actief zijn. Enige wat mensen boeit is de chathoek en anabolen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Je ziet wel welke delen actief zijn. Enige wat mensen boeit is de chathoek en anabolen.

Helaas is dat(anabolen-sectie) tot nu toe het drukst bezochte deel van het forum. Zal komen doordat er nog steeds alleen een select groepje van grotere jongens, wedstrijdjongens en ambitieuze trainee zit.
                              Maar het is nog steeds gezellig en amicaal.
                              Je hebt wel een punt dat je dat opnoemt in ieder geval. We willen niet bekend staan als anabolen forum, we zijn dat namelijk ook niet, we zijn er voor alle delen van de sport.

Wanneer ga jij om Falstyr? Je bent welkom hoor. Er staat een grappig/aardig stukje over bankdrukken als nutteloze oefening in een topic om een open discussie op te starten, maar ook helaas geen reply's.

Maar bedankt voor de feedback Fal.

Als jij denkt dat je iets hebt wat je wellicht daar moet plaatsen in een topic ipv hier, you're welcome.
                              Ik denk dan aan hardcore fitness of bodybuilding gerichtte krachttrainings methodes en principes die in jouw werkgebied en kennis vallen. Tips, adviezen en vraagstukken.
                              Als we vinden dat het een sticky moet worden dan maken we dat en anders een open (vriendelijke) discussie natuurlijk.

Mensen, feedback is altijd welkom he. Wij willen dat iedereen komt, dus we doen ook iets met relevante feedback, als het kan en nodig is.

thanks,
                              Martin

Comment

Originally posted by resike View Post
                                Heb me aangemeld , goeie email adress ingevoerd maar nix ontvangen

Als je geen activatiemail hebt gehad (staat ie ook niet in je spambox?) probeer het nog een keer en lukt het niet stuur even een berichtje aan Leroy.
                                Er zal dan direct aan gewerkt worden.
                                we hopen je daar spoedig te mogen verwelkomen man.

bedankt voor je reply.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X