Codering van vreemde tekens wordt trouwens ook niet helemaal afgehandeld. Het '&' teken laat '&' zien. Geen hele erge dingen allemaal, gelukkig kleine bugs
Nieuwe website Bodynet, nu ook mobiel!
Collapse
X
-
Denk dat de hacks meer leden hebben gekost het is in maanden niet zo druk geweest in het weekend in ieder geval, lijkt een goede zet dusIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Coen (en/of moderators): ik heb een vraag over het nieuwe forum. Is er een mogelijkheid om een PM te "flaggen" of als spam te rapporteren? Ik heb een bericht ontvangen welke mij ongepast lijkt maar weet niet hoe ik dit aan de moderators kan rapporteren.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Correctie:
Originally posted by niet_hier View Post1. Mijn login wordt niet bewaard tussen twee sessies. Ondanks dat ik "onthou mij" heb aangevinkt moet ik opnieuw inloggen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
rain bedoel je een privé message? Helemaal bovenaan de pagina is een horizontale grijze bar. Rechts bovenin staat het woord "Messages" en ernaast staat een rood vakje met het aantal ongelezen messages. Als je daar op klikt kom je bij je messages uit. Als er geen nieuwe messages zijn staat er dus geen rood vakje. In dat geval kan je bij je inbox komen door op je handle name te klikken (rechts bovenin het scherm).Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Coen zou je hier nog naar kunnen kijken? De email notificaties zijn nog niet correct geformatteerd.
Originally posted by niet_hier View PostIk ontvang email notificaties van de discussies waar ik op geabonneerd ben. Deze emails zijn niet goed geformatteerd. De velden met de namen zijn niet ingevuld en de emails bevatten geen link naar de desbetreffende discussie. Voorbeeld van een email welke ik vandaag ontving:
Beste $thread[username], Je hebt je geabonneerd op de discussie "$thread[prefix_plain]$thread[title]", gestart door $thread[postusername]. Er zijn $thread[newposts] berichten in deze discussie. Het laatste bericht is geplaatst door $thread[lastposter]. $vboptions[bburl]/showthread.php?t=$thread[threadid] De volgende berichten zijn in deze discussie geplaatst: $postbits Met vriendelijke groet, $vboptions[bbtitle]Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment