Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Codering van vreemde tekens wordt trouwens ook niet helemaal afgehandeld. Het '&' teken laat '&' zien. Geen hele erge dingen allemaal, gelukkig kleine bugs
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Coen (en/of moderators): ik heb een vraag over het nieuwe forum. Is er een mogelijkheid om een PM te "flaggen" of als spam te rapporteren? Ik heb een bericht ontvangen welke mij ongepast lijkt maar weet niet hoe ik dit aan de moderators kan rapporteren.
Wat ik ook altijd wel relax vond bij de vorige versie. Ipv de laatste 10 discussies gewoon de laatste 10 berichten neerzetten met de bijbehorende discussie. Snel en overzichtelijk.
1. Mijn login wordt niet bewaard tussen twee sessies. Ondanks dat ik "onthou mij" heb aangevinkt moet ik opnieuw inloggen.
Deze foutmelding is niet correct. Het is nu zo dat als ik een etmaal later terugkeer bij BN ik nog steeds ingelogd sta. Dat is zoals ik het wens, dus dat is goed.
rain bedoel je een privé message? Helemaal bovenaan de pagina is een horizontale grijze bar. Rechts bovenin staat het woord "Messages" en ernaast staat een rood vakje met het aantal ongelezen messages. Als je daar op klikt kom je bij je messages uit. Als er geen nieuwe messages zijn staat er dus geen rood vakje. In dat geval kan je bij je inbox komen door op je handle name te klikken (rechts bovenin het scherm).
Ik ontvang email notificaties van de discussies waar ik op geabonneerd ben. Deze emails zijn niet goed geformatteerd. De velden met de namen zijn niet ingevuld en de emails bevatten geen link naar de desbetreffende discussie. Voorbeeld van een email welke ik vandaag ontving:
Beste $thread[username], Je hebt je geabonneerd op de discussie "$thread[prefix_plain]$thread[title]", gestart door $thread[postusername]. Er zijn $thread[newposts] berichten in deze discussie. Het laatste bericht is geplaatst door $thread[lastposter]. $vboptions[bburl]/showthread.php?t=$thread[threadid] De volgende berichten zijn in deze discussie geplaatst: $postbits Met vriendelijke groet, $vboptions[bbtitle]
Is bij anderen de site ook zo traag als stront als het gaat om het laden van pagina's? Heb het alleen bij dit forum, geen andere sites. Zowel mobiel als op m'n laptop.
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
TaraSmit Ja, deze website is enorm traag.Het komt bij mij ook geregeld voor dat het laden van de pagina niet lukt en er een witte pagina overblijft. Het lijkt slechter geworden te zijn sinds de overgang naar het nieuwe forum.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment