Even peilen..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even peilen..

Hey, ik ben met een project bezig en wil even jullie mening weten.

Stelling:

Je hebt net een website gebouwd.
    Situatie 1: Je hebt je website gemaakt en wil niet direct een .nl domein kopen. Maar eerst kijken of je uberhaupt bezoekers trekt.
    Situatie 2: Samen met vrienden rap je/game je/heb je een bepaalde hobby, en je hebt een website gebouwd en hebt niet echt geld voor een .nl domein, of je vind het het geld niet waard.
    Situatie 3: Situatie 2, maar nu heb je een persoonlijke website gemaakt.

Zou jij (eventueel tijdelijk) een jouwebsitenaam.uuu.nl is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services domein aanmaken voor €1,30 per 2 jaar? In plaats van 10 euro per jaar voor een .nl domein.
    Dit omdat ik een dergelijke website wil bouwen, waar je dus voor €1,30 per 2 jaar een domein @ uuu.nl kan registreren.
    Waarom uuu.nl? z.g.a alle andere mogelijke opties van 2 tot 3 letters zijn al bezet, en uuu.nl is makkelijk te onthouden.
    Het betalen gaat trouwens via het eenmalig bellen naar een 0909 nummer, wat je €1,30 kost.

Dus.. wat zouden jullie doen?

Grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

wat is nou 10 eur op een heel jaar ??

zie het probleem niet
    ik zou ze gewoon allebij nemen
    kan je die 10 eur wel bij mij komen halen hoor
    Who's the Chef

Comment

ik zelf heb er geen probleem mee hoor die 10 euro in een jaar, maar nemen de meeste mensen niet direct een .nl domein. Dus ik vraag me af of dit een logische tussenstap zou kunnen zijn..

Comment

ja..10 euri is niet veel per jaar nee.
        Maar waarom doe je dan niet eerst een .tk site? of heb je dat nu al...?
        Trainingslog Farmboy:

Comment

even niet doen alsof IK met een dillemma zit. een .tk site heeft trouwens banners. Maargoed ik leg het even uit:

Ik heb een concept in mijn hoofd. Dit wil ik gaan doen:

Een website maken. (3U TELECOM AG - Willkommen) waarbij je een subdomein aan kan maken voor €1,30 en dat blijft dan 2 jaar geldig. Dus stel Jij maakt een website, en je groepje heet tomaat. Dan kan je tomaat.uuu.nl is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services voor €1,30 krijgen

snappie?

Comment

maar staat er dan altijd ''uuu'' in het site adres?
            Trainingslog Farmboy:

Comment

Ja. Je had vroeger ook weleens JOYNIC - The Free Identity Company. Enjoy Free Domains! - Willkommen! (www.joynic.com) Maar dat is er nu niet meer, en dat was ook met banners. Dot TK - Renaming The Internet brengt een popup, en anders 15 sec wachttijd. En altijd een lelijke zwarte balk bovenaan.

In mijn concept worden geen banners gebruikt. Maar moet wel eenmalig 1,30 worden betaald. Bij mijn website zou je voedingsbehoefte.uuu.nl is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services krijgen.

Comment

wha, naja laat maar. Want joynic.nl.tt is er weer en dat is een mooier domein.
                Grtz. Topic mag dicht

Comment

Oké, bij deze dan...
                  Om nog even te antwoorden, ik zou het trouwens niet doen omdat 10 euro per jaar idd niet de moeite is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X