Website nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by KeepItReal View Post
    Als ik dit eerder had geweten had ik er zéker gebruik van gemaakt!!

Ik ben op dit moment zelf bezig met een website maken voor school. De 2e site in mijn leven die ik maak De 1e was is frontpage, en deze maak ik in dreamweaver mx 2004.

Nu heb ik echt de ballen verstand van websites maken, dus ik heb er echt al héél veel uren in gestoken. Ook een hoop frustratie gehad als iets niet lukte

Maar ik ben nu al bijna klaar. Wellicht dat ik in de toekomst een beroep op je doe.
    voor mij doet ie er een al maken vor een geeltje KIR hahaha

wat voor sites heb je gemaakt dan??

ow en gaan we nog is een keer wat afspreken btw we kunnen nu wel is een keer ergens een drankje doen of miss een keer trainen samen met sym der bij
    Who's the Chef

Comment

Ik weet niet wat jou geeltje betekend..
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Waarschijnlijk 2,3 gr

Comment

een geeltje is 25 eur kerel en dat heb ik er wel voor over heheh
          mooie deal hebben we gesloten hoor davi
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            een geeltje is 25 eur kerel en dat heb ik er wel voor over heheh
            mooie deal hebben we gesloten hoor davi
            Oorspronkelijk 25 gulden bro je weet wel gele zonnebloem op de 25 gulden briefjes, dussuh dat word 12.50 :P.
            on the road to get huge

Comment

25 euro, daar kan ik voor jou wel iets voor doen. Normale prijs licht rond de 50 euro, maar als je niet teveel eisen hebt, dan komt dat goed.

Grtz

Comment

klinkt vet man, heb nog geen site nodig maar succes met je bedrijfske, amitieus voor je leeftijd

Comment

Originally posted by been View Post
                  voor mij doet ie er een al maken vor een geeltje KIR hahaha

wat voor sites heb je gemaakt dan??

ow en gaan we nog is een keer wat afspreken btw we kunnen nu wel is een keer ergens een drankje doen of miss een keer trainen samen met sym der bij
                  De 1e site die ik gemaakt had ging over gezonde voeding bij bodybuilding. Is niet echt actueel meer, ik wist er toen nog niet zoveel vanaf.

De site waar ik nu nog mee bezig ben is ter promotie van een kookboek voor kinderen met overgewicht. We moeten er ook een PR plan bij schrijven. Maar het wil nu wel aardig lukken met bouwen van die site.

Een keer samen trainen lijkt me leuk. Ik heb met mr. symmetrie deze maand afgesproken om bij mijn sportschool te gaan trainen
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ben benieuwd naar je site kerel

post de link maar ff als ie klaar is.

ik ben nog steeds herstellende en nog verre weg van mijn oude krachten (denk daar ook niet meer helemaal te komen)

we kunnen miss ook wel een keer bij mijn gym trainen met ze 3n

of als je de stad een keer ik gaat savonds int weekeind kunnen we is samen of met ze 3n een biertje pakken uhhh spa blauw bedoel ik hahah
                    Who's the Chef

Comment

Leuk hoe mijn aanbod van websites kan leiden tot een date tussen 3 volwassen kerels.

Comment

Ik heb idd interesse in een site zoals je weet dus dat gaan we regelen David.

Comment

en wat wordt het dan miss S??
                          hulpvooronwetendefitnessers.nl
                          Who's the Chef

Comment

of maaro.nl

Comment

Laatste uiteraard, lijkt me duidelijk.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                                Leuk hoe mijn aanbod van websites kan leiden tot een date tussen 3 volwassen kerels.
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X