mijn site in oprichting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja hoezo, en dan? he, haal dat woord es weg. niet heel nederland (vooral daar dus) hoeft alles van me te weten. mn hele doopzeel ligt hier bloot.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Inderdaad, ziet er best mooi uit, maar ik zou (zoals eerder hier al gezegd) die "box" in het midden van die pagina paginavullender maken, bedek rustig 90% van je pagina en voordat je echt gaat beginnen zorg dat "under construction"s weg zijn, dat staat heel onprofessioneel. Een site, die niet af is, of jaren "under construction" blijft, word niet serieus genomen. Pas ook heel erg op voor pagina's waar je moet scrollen! (ik heb dat nu nog niet gezien hoor, maar omdat die pagina's nu nog zo klein zijn, bestaat dat gevaar wel degelijk. Denk ook aan de zgn 3-click-rule: informatie moet maximaal 3 klikken weg zijn... Ik ben zelf leraar webdesign, vandaar dat ik deze opmerkingen durf te maken...
      Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ---

Comment

Originally posted by bruce View Post
        ja hoezo, en dan? he, haal dat woord es weg. niet heel nederland (vooral daar dus) hoeft alles van me te weten. mn hele doopzeel ligt hier bloot.

rijke stinkerd, wat hebben ze t daar luxx zeg op papier een arme gemeente
        leuke vrouwen daar alleen jammer dat ze heel erg hmm kan niet op t woord komen nationalistish is t niet agggg je snapt m.......... zijn
        Last edited by onderhandelen; 01-01-2008, 03:14.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

ik hou het in de gaten.
          en aangezien ik nog nergens bekend ben, dus ook niemand mn site uit zichzelf zou zoeken ben ik niet bang voor onprofessioneel overkomen. mijn visitekaartjes gaan de deur uit zodra alles klaar is.
          thanks 4 the tips.
          ennuh.... onderhandelen.... dorpistisch zijn ze wel, maar niet als je er met regelmaat komt en vrienden heb zitten. anders idd wel.

Comment

Veel succes toegewenst man!
            getting back in shape...

Comment

waar je over na kan denken is je site hoog te laten ranken in de digitale wereld ben je in ieder geval vindbaar en sta je op nr 1, vraag me niet hoe die truucks werken pm animalpower die weet hoe je dat moet doen.

voor de rest moet je t hebben van acquisitie dat, dat moet heel erg goed zijn, als je scherp prijst dan moet dat ook goed komen
              persoonlijk vindt ik dit t moeilijkste onderdeel van een onderneming runnen

suc6 verder, hopen dat je t trekt
              We like it

Comment

ik heb mn meao sales (commercieel, ofwel marketing, communicatie en public relations) ook met succes afgerond, dus ik weet wel een en ander

Comment

Echt welgemeende succes toegewenst ik heb altijd al respect en bewondering gehad voor mensen die hun eigen zaak oprichten en zo hun eigen baas worden!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X