The day after

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The day after

Nog mensen wat zinnigs gedaan de eerste dan van het jaar??

Ik was gister om half 7 thuis en ben de hele dag zwaar brak geweest en ga zo weer leker me bedje in
    Who's the Chef

fam was hier
    eten eten eten.
    de laatste keer.

ben verrot gister mijn record verbroken stond op 5 liter bier
    is nu 10 liter.
    aangezien ik in 2008 gaa stoppen met driken omdat ik wil knallen en alles uit de kast wil halen dacht ik moet nu nog maar 1 keeer gek.
    morgen is het over.
    lkkr weer trainen.
    knallen.

suc6 iedereen.
    one goal: power and mass

Comment

nee nie echt zinnige dingen gedaan
      was rond 12 uur middag thuis en gaan sebiet gaan eten bij mijn schoonma en dan zal het ook mijn bedje worden ze en morgen mss even gaan werken ook nog da zal minder zijn greetz
      go for the maxx!!!

Comment

heej been .
        hoeveel kilo ben jij van plan dit jaar te pakken.
        of hou je het zo

greetzz,
        one goal: power and mass

Comment

Lig zwaar verrot op de bank!! Nog steeds niet geslapen!

Was me weer een wilde nacht! Veel gezopen en gesnoven! Bah!!!!

grtz.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

vanaf 20 uur tot 9 uur in de ochtend nonstop gedronken en ik drink nooit.. dus je kan ongeveer wel raden hoe ik me voel hoef geen drank meer te zien, heel het jaar! volgende oud en nieuw maar weer

Comment

Ik was op een feest waar mn zusje achter de bar stond. 1 muntje was al snel goed voor zo'n 15 drankjes. Mijn lot was dus bezegeld... ben goed naar de klote.

De 1e dag van het jaar is voor mij nu 13 minuten onderweg dus daar kan ik weinig zinnigs over melden been! Ik stond op, liep een paar meter en toen dwong de koppijn me hier plaats te nemen

Allen bij deze de beste wensen voor 2008!!!!
              Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Kwam 9 uur vanochtend thuis van oud en nieuw. Hoewel ik maar 1 shotje heb gehad ben ik nu wel gaar als een aap. Maar het is het helemaal waard, het was gewoon een geweldige opening van het jaar.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Kwam 9 uur vanochtend thuis van oud en nieuw. Hoewel ik maar 1 shotje heb gehad ben ik nu wel gaar als een aap. Maar het is het helemaal waard, het was gewoon een geweldige opening van het jaar.
                  Ben je zo gaar van dat shotje of omdat je om 9 uur thuis was.

Heb zelf gister 1,5 fles bacardi genomen en lig dus ook al de hele dag in bed te rotten.

Comment

ik heb idd mijn dag nuttig besteed.. ging iets van 4uur slapen ofzo ben er uurtje of 11 uit gegaan. Heb daarna tot in de middag wat rechten geleerd en daarna voetbal gekeken

Comment

Nee was een suffe familiedag. Dag 2 was nuttiger, werk en training.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Om half 7 lag ik in bed bij een vriend op zijn kot, was echt zot feestje daarvoor, nooit zo geamuseerd op een fuif Goede voornemens: 72 kg bij 12% bf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X