cutten of bulken ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutten of bulken ???

ik ben inmiddels al aardig wat afgevallen en ben gekomen van 93.5kg bij een lengte van 1m88 (16.9 % bf) naar 86kg (12.5 % bf)..

mijn vraagje was nu of ik zou bulken of verder cutten? Ergens vind ik ook dat mijn lichaam iets mist. Maar ik ben er niet goed uit wat. Meer borstspier trainen, buik, of schouders of latissimus dorsi, ... ??? Ik weet het niet, alle hulp is meer dan welkom !

ImageShack - Hosting :: bodynetln0.jpg
    Last edited by dianabolic; 11-01-2008, 17:44.
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Ik zou zeker niet doorgaan met cutten. Naar mijn idee mag er nog wel wat massa bij.

Ik zou op je voedingsbehoefte of net daarboven gaan zitten en flink knallen in de sportschool. Dan komt er vanzelf massa bij en krijg je ook meer spierdefinitie. Succes!

Comment

Zou focussen op borst en lats. Dan komt de rest vanzelf mee. Verder zou ik gewoon weer even bulken tot een procent of 15 en beginnen te cutten voor de zomer, dat je dan weer zo droog mogelijk staat.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je mist vooral V-shape.

Latissimus dorsi zou ik stevig aanpakken.
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

oké alvast bedankt mannen !!!
          If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

je miste vooral "dikte" in je fysiek.. ik raad om 2x ub en 2x lb te doen per week. vooral basic bewegingen (chins,dips,bench,squats,deads,barbel rows,mil presses, close grip bench en barbel curls)

ps.Ik zou 200kcal boven onderhoud gaan eten

Comment

Zou lekker gaan bulken
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X