Ongelofelijk............

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ongelofelijk............

Alkmaarse portier aan verwondingen bezweken
    Van onze verslaggever
    alkmaar-De 28-jarige Waagplein-portier Mark Kerssens uit Akersloot is vanmiddag aan zijn verwondingen bezweken. De man werd zondagnacht neergeschoten voor een café op het Waagplein en lag sindsdien in kritieke toestand in het ziekenhuis.

Hij werd kunstmatig in leven gehouden via beademingsapparatuur.

Op het Waagplein is de verslagenheid groot,hoewel men daar al langer wist dat Kerssens het niet zou redden.,,Door die ene kogel in zijn nek waren alle lichaamsfuncties bij Mark uitgevallen. Er was geen hoop meer op herstel,'' aldus horecawoordvoerder P. Visser.

Het twintig man sterke rechercheteam van de politie is op volle kracht bezig met het opnemen van verklaringen van tientallen getuigen van de schietpartij. ,,Daar valt op dit moment niets nieuws over te melden,'' aldus politiewoordvoerder H.Vogelzang.

Geen woorden voor......
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

kogel in de nek, dus ook nog vanachter beschoten, laf tuig

had wel graag gewilddat de achtervolgende portiers hem gepakt hadden !

anyway, ### dat zulke dingen gebeuren, dat iemand er niet in mag/ er uit moet en dan maar iemand ff afknallen, denken zeker dat ze er daarna wel inmogen.

de dader zal ook wel niet alleen onder de alcohol gezeten hebben ...

Comment

Jack, ik ben absoluut niet voor geweld maar in bepaalde gevallen, o.a zoals dit mogen ze de dader van mij publiekelijk ophangen!

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Vindt het verschrikkelijk dat zoiets telkens moet gebeuren, maar eerlijk gezegd is dit voor ons (belgen die in antwerpen wonen) maandelijkse kost. 9 op de 10 portiers hier staan met een kogelvrije vest aan de deur. Heb een vriend gehad die portierde in het mechelse en werd neergestoken.

Het is een ander wereldje
        stil growing

Comment

Echt schandalig... En waarom omdat zo'n idioot geweigerd werd in die tent...

Een tijd terug ook in de Matrixx waar ik erg regelmatig kom...

En laatst waren wij met een groepje bij een after club en werd er ook iemand geweigert omdar diegene sportkleding aanhad... Ja regels zijn regels... maar wat deed hij, hij ging zijn auto halen en reed met een rotvaart op de deur af waar ik en nog een hoop andere mensen voor stonden te wachten om naar binnen te kunnen... Maar goed niemand geraakt behalve dan de deur...

Maar snap dat niet hoor, waarom moet er altijd zoveel geweld bijkomen.

Van mij mag inderdaad net wat Ax zegt zo'n debiel gewoon publiekelijk opgehangen worden.

Comment

Personen die geweld plegen vind ik al altijd niet aanvaardbaar, want je bereikt er toch niets mee.

Maar iemand afknallen, denk dat iemand die dit doet niet goed snik is of volledig onder de drugs zit, hoe kan je dit anders over je hart krijgen.

Als men de dader van welke gevallen dan ook vind, dan moesten ze hem hetzelfde aandoen, maar jammer genoeg toch zeker hier in België worden daders van misdaden soms nog een hand boven het hoofd gehouden door het gerecht.

Men sluit ze paar jaar op en de zaak verjaart of men verklaart ze ontoerekeningsvatbaar.

Ik woon aan de kust en hier valt alles bij alles nog mee, maar nu tijdens de zomer gebeurt er veel misdaad.
            You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

wat je zegt, ax. ongelooflijk. zo'n vervloekeling heb echt niet door wat hij doet. 28 jr. waarsch. vriendin, missch. kinderen..... je mocht toch willen dat zulke gasten ergens opgesloten werden waar je als je ergens agressief om bent gratis daar een potje mag beuken. bah... word er sjacho van.

in zn nek, van achteren.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Jack @ Jul. 09 2003,12:00)]kogel in de nek, dus ook nog vanachter beschoten, laf tuig  
                Iemand van voor neerschieten is niet laf?? Het is altijd laf en zinloos. Maargoed zo zal je het waarschijnlijk niet bedoeld hebben, no offence verder.

Comment

er staat dan ook : OOK nog van achteren beschoten

Comment

Hij is inderdaad geweigert, even later terug gekomen met een bivakmuts op en heeft hem van achteren neergeschoten.
                    Ik hoorde van iemand anders dat de portier toen allang niet meer bij de deur stond.
                    Gewoon van achteren naar hem toegelopen en toen heeft hij hem door zijn nek geschoten..........
                    Helaas hebben ze geen beschrijving van de dader behalve dat hij een gekleurde huid heeft.
                    Zo'n gozer wordt ontoerekeningsvatbaar veklaard en staat in no-time weer buiten.
                    Ophangen in het openbaar zou een goede manier zijn dan laten anderen het wel uit hun idiote kop om nog maar aan zoiets te denken.
                    Middeleeuws? Ja dat is waar maar als iemand ook geen enkel respect voor iemand anders leven heeft moeten wij dat met hem wel hebben?

Ik vind dit echt dieptriest.........

Ax
                    DUM SPIRI SPERO

Comment

Veel portiers hier in nederland dragen ook kogelvrije vesten hoor, is bij veel tenten verplicht.
                      Maar als zo'n idioot hoog mikt zoals in dit geval (om over van achter nog maar niet te spreken!   ) gaat zo'n vest niet meer helpen helaas...  

Blijft een hele trieste zaak, hoop dat ze de dader vinden en hem vreselijk hard aanpakken.
                      Maar dit is nederland dus dat zal wel een illusie blijven.

Hoewel, ook niet alle portiers zijn brandschoon natuurlijk...
                      Misschien komt hij in de bak wel een paar portiers tegen die weten waar hij voor zit...

Comment

Ze hebben hem idd na de schietpartij proberen te pakken maar zijn toen zelf ook gelijk beschoten.
                        Ik denk idd als ze hem eerder vinden dan de politie dat hij niet echt blij is.
                        Mark was gewoon beroeps militair en bij de deur staan deed hij er gewoon bij.

Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik weet er ook nog een paar die wel raad met hem zouden weten Ax...

Comment

idd

Ik begrijp ook wel natuurlijk dat je nooit voor eigenrechter mag spelen Shannasse, maar hiervan wordt je af en toe wel moedeloos.
                            Ik vind wel dat zo'n misbaksel heel zwaar gestraft moet worden.

Ax
                            DUM SPIRI SPERO

Comment

Ben ik met je eens Ax maar zoals ik eerder al zei, het blijft wel Nederland dus zal ijdele hoop zijn.
                              Zware straf kan echt alleen als hij toevallig een paar portiers tegen het lijf loopt die weten wie hij is...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X